Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Bohumír Ďuričko
podnikatel
Miroslav Ševčík
ekonom
0,00 %
z 0 duelů
100,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Otevřený dopis Pavlu Kavánkovi
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
23. 2. 2002 15:25
Musím ocenit odvahu a vůli něco takového napsat. Od vzniku v roce 1997 kdy jsme založili první s.r.o. do dnes kdy naše skupina dosáhla v roce 2001 souhrného obratu přes 250 mil. Kč, je nám 26 let a vyšli jsme z ničeho, musím s pisatelkou jen souhlasit. U nás v Jablonci nad Nisou je situace přesně taková jak píše, nervózní, neustále změny, personál, který známe za tu dobu osobně a je připraven kdykoliv nám pomoci nemá již sílu a možnosti a tak nám nezbyde nic jiného než změnit bankovní dům, např. v Jablonci nad Nisou je nová pobočka RB asi 100 metrů od budovy ČSOB, takže skutečně teď záleží jen na managementu . . . .
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
6. 2. 2002 10:45, Xaver
Nějak jsem ještě nikde nenašel odpověď pana Kavánka, u když od zveřejnění dopisu nějaký pátek uplynul... I když vlastně ano - rozhovor ve včerejších Hospodářských novinách - dle pana Kavánka je vše OK, výpočetní technika naprosto spolehlivá, drobné chybičky se sice najdou, ale ty nezpůsobují vážné škody... Myslím, že jen velmi naivní klient - a úmyslně se vyhýbám pojmu idiot - může nadále nechat své peníze v ČSOB. Jestliže banka změní bez souhlasu klientů frekvenci zasílání výpisů, kde je jistota, že právě tak nezmění čísla účtů, na které klienti své peníze zasílají?
Další příspěvky v diskuzi (celkem 129 komentářů)
23. 2. 2002 15:25
13. 2. 2002 14:08 | rozumdohrsti
13. 2. 2002 10:42 | Tomáš Marný
11. 2. 2002 16:38 | Jirka
9. 2. 2002 15:26
8. 2. 2002 14:59 | sema
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 2. 2002 10:45 | Xaver
5. 2. 2002 16:10 | A. Adamkovič
5. 2. 2002 16:10 | Jan Hlavačka
Asi bude dobré vzpomenout prostinkého názvu jednoho lehce brutálního filmečku: Vem prachy a vypadni... .Známe přece banky, jejichž klienti zaváhali, že?
5. 2. 2002 16:09 | Jarda
souhlasím s Vašim názorem. Jsem klientem ČSOB a služby této banky se stále zhoršují. Z jedné strany se v expozituře vedle Centrotexu cítím jako baron - exkluzivní prostředí, početná ochranka a z druhé strany čekám ve frontě jako za socializmu na banány... Myslím, že management Vaší firmy by se mněl pořádně zamyslet!
5. 2. 2002 16:09 | Ondra
Přesně to, co cítíte vy, cítíme i my, klienti ČSOB. Služby vaší banky se den ode dne zhoršují, přepážky se zavírají, jsou zmatky s výpisy z účtů, roste nervozita a neochota přepážkových pracovnic a pokačovat bych mohl ještě dlouho.
Myslím, že to je důsledek naprosto nezodpovědného převzetí IPB, na kteroun nebyl management vaší relativně malé banky vůbec připraven. A jak to tak bývá, kdo chce moc, nemá brzy nic.
Já jsem nespokojenost se službami ČSOB vyřešil přechodem naší firmy ke KB. Zatím k naprosté spokojenosti.
5. 2. 2002 16:08 | Pavel Kohout
Někteří naivkové si mysleli, že ČSOB udělala skvělý obchod, když ji IPB takzvaně zdarma spadla do klína. Jenomže ve světě končí neúspěšně snad 2/3 všech fúzí a akvizic (přesná čísla pro bankovní sektor momentálně nemám po ruce). Za neúspěch je dnes pokládána i akvizice banky Barings ING Group, ke které došlo za podobných okolností: Baringové měli průšvih s Leesonem, a ING se jich ujala "zdarma". Jenomže pak to Holanďany přišlo dost draho. Ukázalo se, že podnikové kultury jsou zcela nekompatibilní, propouštělo se, eventuálně ti schopnější z Baringů odešli sami. Stalo se to i v pražské pobočce ING Barings. Počítám, že ČSOB bude mít ještě pěkné problémy.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 2. 2002 16:07 | Vláďa
IPB byla Investiční a POŠTOVNÍ Banka. Kladu důraz na to POŠTOVNÍ. Bohužel, od té doby, co poštu sebrali a "zestátnili" Thurn-Taxisům (a to je už pěkně dávno), pošta fungovala léta jako STÁTNÍ podnik. A ČSOB si tu IPB "schlamstla" i s lidmi. Ano, propouští, ALE KOHO ? Manažery, vedoucí pracovníky ? Těžko......
5. 2. 2002 16:07 | Vítězslav
předpokládám, že ještě Vás zastihnu na Vašem místě v bance. Chci pouze vyjádřit obdiv nat tím, jaký máte zájem o nápravu věcí, které by měly řešit vaše nadřízené složky. Celá moje rodina jsme klienty ČSOB a tudíž mohu potvrdit Vaše slova. Pokud jsem navštěvoval banju před sloučením, setkával jsem se vždy s úsměvem a okamžitou radou, byla radost navštěvovat přepážku. V současné době jsou na pracovnicích vidět pouze unavené pohledy, stres a nedostatek času Vám cokoliv vysvětlit. S tím jsou spojen i chyby. Konkrétně v listopadu mi končil splátkový kalendář na určitou věc, ale strhli mi to i v prosinci - omylem!? Sice se omlouvali, ale v době výpočetní techniky to přece není možné. Peníze se mi vrátí, ale několik tisíc budu pravděpodobně měsíce postrádat. Přeji Vám, aby Vaše intervence dopadla na úrodnou půdu. Je sice možný úplný opak, mohou se Vás i zbavit, jako nepohodlné a věřte, že cestičky se dají najít také.
5. 2. 2002 16:02 | Jano
5. 2. 2002 14:09 | Bohous
Letos v lete mi sdelili, ze uz se naucili pripisovat uroky k vkladu, a ze ten nyni zbytecny ucet mi bohuzel musi zpoplatnit triceti korunami mesicne. Jestli se mi to nelibi, tak at vysolim dve stovky za zruseni uctu.
A nejakou smlouvu, kde je neco o jednom vypisu rocne a vedeni uctu zdarma si muzu strcit kamsi, ze oni maji pravniky a ti ze mi to vysvetli...
Ke sve hanbe priznavam, ze jsem se s nimi pro tech par stovek soudit nesel. Ozelel jsem ty necele tri stovky a pokus s CSOB jesm pripsal na konto experimentu neuspesnych.
Mel bych jediny dotaz: panove z CSOB, opravdu vam ty tri stovky staly za to? Public relations agentury vam jiste zajisti, aby se muj pribeh neobjevil v zadnem klasickem mediu (kdo by si dovolil prijit o tak lukrativniho inzerenta...), ale prostor na internetu, pokud vim, tak dobre ohlidany nemate!
5. 2. 2002 12:44 | Luba / rel@pobox.sk
3. 2. 2002 10:13 | zipo
3. 2. 2002 1:05
31. 1. 2002 13:16
Stránka 1/7
Předchozí