Otevřený dopis Pavlu Kavánkovi

V nezkrácené verzi publikujeme otevřený dopis klientské pracovnice ČSOB v Plzni generálnímu řediteli ČSOB Pavlu Kavánkovi.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 2. 2002 15:25

Musím ocenit odvahu a vůli něco takového napsat. Od vzniku v roce 1997 kdy jsme založili první s.r.o. do dnes kdy naše skupina dosáhla v roce 2001 souhrného obratu přes 250 mil. Kč, je nám 26 let a vyšli jsme z ničeho, musím s pisatelkou jen souhlasit. U nás v Jablonci nad Nisou je situace přesně taková jak píše, nervózní, neustále změny, personál, který známe za tu dobu osobně a je připraven kdykoliv nám pomoci nemá již sílu a možnosti a tak nám nezbyde nic jiného než změnit bankovní dům, např. v Jablonci nad Nisou je nová pobočka RB asi 100 metrů od budovy ČSOB, takže skutečně teď záleží jen na managementu . . . .

+31
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 2. 2002 10:45, Xaver

Nějak jsem ještě nikde nenašel odpověď pana Kavánka, u když od zveřejnění dopisu nějaký pátek uplynul... I když vlastně ano - rozhovor ve včerejších Hospodářských novinách - dle pana Kavánka je vše OK, výpočetní technika naprosto spolehlivá, drobné chybičky se sice najdou, ale ty nezpůsobují vážné škody... Myslím, že jen velmi naivní klient - a úmyslně se vyhýbám pojmu idiot - může nadále nechat své peníze v ČSOB. Jestliže banka změní bez souhlasu klientů frekvenci zasílání výpisů, kde je jistota, že právě tak nezmění čísla účtů, na které klienti své peníze zasílají?

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 129 komentářů)

23. 2. 2002 15:25

Musím ocenit odvahu a vůli něco takového napsat. Od vzniku v roce 1997 kdy jsme založili první s.r.o. do dnes kdy naše skupina dosáhla v roce 2001 souhrného obratu přes 250 mil. Kč, je nám 26 let a vyšli jsme z ničeho, musím s pisatelkou jen souhlasit. U nás v Jablonci nad Nisou je situace přesně taková jak píše, nervózní, neustále změny, personál, který známe za tu dobu osobně a je připraven kdykoliv nám pomoci nemá již sílu a možnosti a tak nám nezbyde nic jiného než změnit bankovní dům, např. v Jablonci nad Nisou je nová pobočka RB asi 100 metrů od budovy ČSOB, takže skutečně teď záleží jen na managementu . . . .
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2002 14:08 | rozumdohrsti

Můžete zařídit zveřejnění odpovědi od p. Kavánka? A když říkám Kavánka, myslím tím Kavánka. Tiskový mluvčí nikoho nezajímá. Pokud p. Kavánek odmítne vyjádření, sdělte i tuto důležitou informaci na tomto webu. Ostatní se už pak nemusí na nic ptát a nic očekávat.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2002 10:42 | Tomáš Marný

Jeden by řekl, ýe ČSOB už ničím nemůže překvapit. Opak je pravdou. Dříve jste si mohli své penízky vybrat z bankomatu druhý den poté, co vám dorazily na účet. Teď se to "zlepšilo", jdou vybrat až třetí den!!!, prý z důvodu přechodu na nový systém. Takže naše rodina přechází na novou banku.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 2. 2002 16:38 | Jirka

Máte pravdu. Byl jsem klient IPB, a po převzetí se služby zhoršují.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2002 15:26

Co chcete od banky, která vyházela nejlepší, mladé a ambiciózní softwarmany a další odborníky se stážemi v zahraničí a ponechala si staré "zasloužilé" (vysloužilé) pardály!
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2002 14:59 | sema

hmm bohouši, tak to jsme na tom stejně - já jsem účet ještě ke všemu rušil desátého v měsíci a když jsem přišel k pokladně zjistil jsem že mi dali ještě o třicet korun méně jako poplatek za vedení účtu za celý měsíc - takže závěr - mám u nich jeden cheeseburger
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2002 10:45 | Xaver

Nějak jsem ještě nikde nenašel odpověď pana Kavánka, u když od zveřejnění dopisu nějaký pátek uplynul... I když vlastně ano - rozhovor ve včerejších Hospodářských novinách - dle pana Kavánka je vše OK, výpočetní technika naprosto spolehlivá, drobné chybičky se sice najdou, ale ty nezpůsobují vážné škody... Myslím, že jen velmi naivní klient - a úmyslně se vyhýbám pojmu idiot - může nadále nechat své peníze v ČSOB. Jestliže banka změní bez souhlasu klientů frekvenci zasílání výpisů, kde je jistota, že právě tak nezmění čísla účtů, na které klienti své peníze zasílají?
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 16:10 | A. Adamkovič

Chování velkych společností. Chování velkých společností k okolí nelze bohužel ovlivnit podobnými činy, jako je Váš otevřený dopis. Je to asi tím, že tyto společnosti nikomu nepatří a manžeři mají jiná kriteria. Jediné co na tyto obry platí, je propad jejich akcii na burze. K tomu může dojít, ale trvá to. Pak teprve začnou překvapivě dobře reagovat. Své služby tedy zlepší, až od nich většina klientů odejde. Ja si nemohu stěžovat na tzv. klientské pracovníky, jsou to vesměs velmi slušní lidé. To byl taky důvod, proč jsem dlouho váhal, než jsem všechny účty převedl ze Šumavské do centra Brna i když se tam hůř parkuje.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 16:10 | Jan Hlavačka

Jak já to vidím..
Asi bude dobré vzpomenout prostinkého názvu jednoho lehce brutálního filmečku: Vem prachy a vypadni... .Známe přece banky, jejichž klienti zaváhali, že?

+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 16:09 | Jarda

Paní Kubíková,
souhlasím s Vašim názorem. Jsem klientem ČSOB a služby této banky se stále zhoršují. Z jedné strany se v expozituře vedle Centrotexu cítím jako baron - exkluzivní prostředí, početná ochranka a z druhé strany čekám ve frontě jako za socializmu na banány... Myslím, že management Vaší firmy by se mněl pořádně zamyslet!

+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 16:09 | Ondra

Nikterak mě to nepřekvapuje.
Přesně to, co cítíte vy, cítíme i my, klienti ČSOB. Služby vaší banky se den ode dne zhoršují, přepážky se zavírají, jsou zmatky s výpisy z účtů, roste nervozita a neochota přepážkových pracovnic a pokačovat bych mohl ještě dlouho.
Myslím, že to je důsledek naprosto nezodpovědného převzetí IPB, na kteroun nebyl management vaší relativně malé banky vůbec připraven. A jak to tak bývá, kdo chce moc, nemá brzy nic.
Já jsem nespokojenost se službami ČSOB vyřešil přechodem naší firmy ke KB. Zatím k naprosté spokojenosti.

+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 16:08 | Pavel Kohout

Danajský dar
Někteří naivkové si mysleli, že ČSOB udělala skvělý obchod, když ji IPB takzvaně zdarma spadla do klína. Jenomže ve světě končí neúspěšně snad 2/3 všech fúzí a akvizic (přesná čísla pro bankovní sektor momentálně nemám po ruce). Za neúspěch je dnes pokládána i akvizice banky Barings ING Group, ke které došlo za podobných okolností: Baringové měli průšvih s Leesonem, a ING se jich ujala "zdarma". Jenomže pak to Holanďany přišlo dost draho. Ukázalo se, že podnikové kultury jsou zcela nekompatibilní, propouštělo se, eventuálně ti schopnější z Baringů odešli sami. Stalo se to i v pražské pobočce ING Barings. Počítám, že ČSOB bude mít ještě pěkné problémy.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 2. 2002 16:07 | Vláďa

ČSOB "schlamstla" IPB....
IPB byla Investiční a POŠTOVNÍ Banka. Kladu důraz na to POŠTOVNÍ. Bohužel, od té doby, co poštu sebrali a "zestátnili" Thurn-Taxisům (a to je už pěkně dávno), pošta fungovala léta jako STÁTNÍ podnik. A ČSOB si tu IPB "schlamstla" i s lidmi. Ano, propouští, ALE KOHO ? Manažery, vedoucí pracovníky ? Těžko......
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 16:07 | Vítězslav

Vážená paní Kubíková,
předpokládám, že ještě Vás zastihnu na Vašem místě v bance. Chci pouze vyjádřit obdiv nat tím, jaký máte zájem o nápravu věcí, které by měly řešit vaše nadřízené složky. Celá moje rodina jsme klienty ČSOB a tudíž mohu potvrdit Vaše slova. Pokud jsem navštěvoval banju před sloučením, setkával jsem se vždy s úsměvem a okamžitou radou, byla radost navštěvovat přepážku. V současné době jsou na pracovnicích vidět pouze unavené pohledy, stres a nedostatek času Vám cokoliv vysvětlit. S tím jsou spojen i chyby. Konkrétně v listopadu mi končil splátkový kalendář na určitou věc, ale strhli mi to i v prosinci - omylem!? Sice se omlouvali, ale v době výpočetní techniky to přece není možné. Peníze se mi vrátí, ale několik tisíc budu pravděpodobně měsíce postrádat. Přeji Vám, aby Vaše intervence dopadla na úrodnou půdu. Je sice možný úplný opak, mohou se Vás i zbavit, jako nepohodlné a věřte, že cestičky se dají najít také.

+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 16:02 | Jano

Paní Eva Kubíková do tří let "půjde" a bývalý komunistický novinář Milan Tománek a jemu podobní zůstanou.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 14:09 | Bohous

Pred tremi lety jsem si par tisic na zkousku ulozil do CSOB. Spolu s terminovanym uctem mi vnutli i bezny ucet, ze pry nedovedou pripisovat uroky k jistine. A ze ten ucet je zadarmo...
Letos v lete mi sdelili, ze uz se naucili pripisovat uroky k vkladu, a ze ten nyni zbytecny ucet mi bohuzel musi zpoplatnit triceti korunami mesicne. Jestli se mi to nelibi, tak at vysolim dve stovky za zruseni uctu.
A nejakou smlouvu, kde je neco o jednom vypisu rocne a vedeni uctu zdarma si muzu strcit kamsi, ze oni maji pravniky a ti ze mi to vysvetli...
Ke sve hanbe priznavam, ze jsem se s nimi pro tech par stovek soudit nesel. Ozelel jsem ty necele tri stovky a pokus s CSOB jesm pripsal na konto experimentu neuspesnych.
Mel bych jediny dotaz: panove z CSOB, opravdu vam ty tri stovky staly za to? Public relations agentury vam jiste zajisti, aby se muj pribeh neobjevil v zadnem klasickem mediu (kdo by si dovolil prijit o tak lukrativniho inzerenta...), ale prostor na internetu, pokud vim, tak dobre ohlidany nemate!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 12:44 | Luba / rel@pobox.sk

Nie som klientom CSOB, nastastie :-) podla reakcii predo mnou. Ale tiez mam negativnu skusenost. Dostavam alimenty (450.-Kc, predtym 450.-Kcs) z CR do SR (teda zo zahranicia). Jedneho dna v roku 2001 sa Ceska sporitelna a Slovenska sporitelna nedohodli na sposobe posielania platieb do SR. Tak Ceska spor. poslala peniaze standardnym (?) postupom - islo to cez CSOB (zrejme korespondencna banka). A CSOB si z transferovanych penazi oductovala cca 400 korun (len neviem, ci ceskych alebo slovenskych). Zrejme na kazdej strane po 200. Dnes peniaze dostavam inaksie, (aj viac :-) ), ale otazka, akym pravom korespondencna banka oductuje z prenasanych asi 400 Sk? Po precitani prispevkov vo fore sa uz vobec nedivim. Podnes den sa SCOB neobtazovala sa mi ospravedlnit a uz vobec nie vratit mi peniaze. Poplatok uhradila byvalemu muzovi Ceska sporitelna a jemu sa ospravedlnila. Smutne, ale pravdive. Pre velku banku maly klient nie je zaujimavy, take su skusenosti aj u nas. Luba
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 2. 2002 10:13 | zipo

panu z CT, chápu Vaše problémy ale nedivte se klientskému poradci že se s Vámi "nebude bavit" v každé bance funguje totiž cosi jako bankovní tajemství a jistě by jste nebyl rád, kdyby někdo jiný zjištoval něco podobného (a to nemluvím o převodech peněz a podobně) s Vašim účtem. V prvé řadě jste měl hlavně kontaktovat HelpDesk Platebních karet ČSOB na tel. 02/61354649 kde by Vám jistě pomohli.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 2. 2002 1:05

Byl jsem spokojeným klientem IPB, bohužel po převzetí ČSOB šla kvalita služeb a operativnost hodně dolů. Pracovníci na pobočkách se snaží, ale každé sebemenší rozhodnutí musí být schvalováno na ústředí. To hodně znechucuje, připadá mi jako by banka své klienty odrazovala. Klasickým příkladem zhoršení služeb je převod mezi účty u ČSOB. Převod u IPB mezi korunovým účtem a devizovým trval 10 minut, u ČSOB se uskuteční v v průběhu dvou dnů (oba účty jsou vedeny u stejné pobočky). Vysvětlení - banka si sama vybere kdy převod provést, který směnný kurs je pro ni výhodnější. Kliente na tebe kašlem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 1. 2002 13:16

Take prispeju svoji kapkou do mlyna. V r. 1996 jsem si zalozil ucet u CSOB, ale ze to neni ono jsem zjistil zahy. Po velkych problemech jsem dostal ËC/MC karru (domaci) s limitem 2000 Kc denne, musel jsem mit deponovano 20000 na termin. uctu na ktery jsem nemohl sahat. Pak jsem na delsi dobu jel do ciziny a zadal o mezinarodni kartu. Bylo pozadovano depozitum 80000 Kc a nevim jaky bych dostal limit. Odjel jsem tedy tehdy do ciziny bez karty a ucet zrusil.. Vratil jsem se cca 1 mesic pred splynutim CSOB a IPB a sel jsem si do CSOB (sam nevim proc zrovna tam - po vsech zkusenostech) zalozit znovu ucet. Bylo mi zenou za prepazkou sdeleno, ze o klienty, kteri sami odesli z nejakeho duvodu nema banka jiz zajem, at jdu jinam! Takze ted jsem u KB z zaplastbambu za ni!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/7

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Bohumír Ďuričko

podnikatel

Miroslav Ševčík

ekonom

Bohumír Ďuričko
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Miroslav Ševčík
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services