Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

V nezkrácené verzi publikujeme otevřený dopis klientské pracovnice ČSOB v Plzni generálnímu řediteli ČSOB Pavlu Kavánkovi.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 2. 2002 15:25

Musím ocenit odvahu a vůli něco takového napsat. Od vzniku v roce 1997 kdy jsme založili první s.r.o. do dnes kdy naše skupina dosáhla v roce 2001 souhrného obratu přes 250 mil. Kč, je nám 26 let a vyšli jsme z ničeho, musím s pisatelkou jen souhlasit. U nás v Jablonci nad Nisou je situace přesně taková jak píše, nervózní, neustále změny, personál, který známe za tu dobu osobně a je připraven kdykoliv nám pomoci nemá již sílu a možnosti a tak nám nezbyde nic jiného než změnit bankovní dům, např. v Jablonci nad Nisou je nová pobočka RB asi 100 metrů od budovy ČSOB, takže skutečně teď záleží jen na managementu . . . .

Reagovat

 

+31
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 2. 2002 10:45, Xaver

Nějak jsem ještě nikde nenašel odpověď pana Kavánka, u když od zveřejnění dopisu nějaký pátek uplynul... I když vlastně ano - rozhovor ve včerejších Hospodářských novinách - dle pana Kavánka je vše OK, výpočetní technika naprosto spolehlivá, drobné chybičky se sice najdou, ale ty nezpůsobují vážné škody... Myslím, že jen velmi naivní klient - a úmyslně se vyhýbám pojmu idiot - může nadále nechat své peníze v ČSOB. Jestliže banka změní bez souhlasu klientů frekvenci zasílání výpisů, kde je jistota, že právě tak nezmění čísla účtů, na které klienti své peníze zasílají?

Reagovat

 

-11
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (129 komentářů)

5. 2. 2002 16:10 | Katerinka

Jak já to vidím..
Asi bude dobré vzpomenout prostinkého názvu jednoho lehce brutálního filmečku: Vem prachy a vypadni... .Známe přece banky, jejichž klienti zaváhali, že?

Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

5. 2. 2002 16:10 | Katerinka

Chování velkych společností. Chování velkých společností k okolí nelze bohužel ovlivnit podobnými činy, jako je Váš otevřený dopis. Je to asi tím, že tyto společnosti nikomu nepatří a manžeři mají jiná kriteria. Jediné co na tyto obry platí, je propad jejich akcii na burze. K tomu může dojít, ale trvá to. Pak teprve začnou překvapivě dobře reagovat. Své služby tedy zlepší, až od nich většina klientů odejde. Ja si nemohu stěžovat na tzv. klientské pracovníky, jsou to vesměs velmi slušní lidé. To byl taky důvod, proč jsem dlouho váhal, než jsem všechny účty převedl ze Šumavské do centra Brna i když se tam hůř parkuje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

6. 2. 2002 10:45 | Xaver

Nějak jsem ještě nikde nenašel odpověď pana Kavánka, u když od zveřejnění dopisu nějaký pátek uplynul... I když vlastně ano - rozhovor ve včerejších Hospodářských novinách - dle pana Kavánka je vše OK, výpočetní technika naprosto spolehlivá, drobné chybičky se sice najdou, ale ty nezpůsobují vážné škody... Myslím, že jen velmi naivní klient - a úmyslně se vyhýbám pojmu idiot - může nadále nechat své peníze v ČSOB. Jestliže banka změní bez souhlasu klientů frekvenci zasílání výpisů, kde je jistota, že právě tak nezmění čísla účtů, na které klienti své peníze zasílají?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-11
Líbí
Nelíbí

8. 2. 2002 14:59 | sema

hmm bohouši, tak to jsme na tom stejně - já jsem účet ještě ke všemu rušil desátého v měsíci a když jsem přišel k pokladně zjistil jsem že mi dali ještě o třicet korun méně jako poplatek za vedení účtu za celý měsíc - takže závěr - mám u nich jeden cheeseburger
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Bohous 05. 02. 2002 14:09)

9. 2. 2002 15:26

Co chcete od banky, která vyházela nejlepší, mladé a ambiciózní softwarmany a další odborníky se stážemi v zahraničí a ponechala si staré "zasloužilé" (vysloužilé) pardály!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2002 16:38 | Jirka

Máte pravdu. Byl jsem klient IPB, a po převzetí se služby zhoršují.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2002 10:42 | Tomáš Marný

Jeden by řekl, ýe ČSOB už ničím nemůže překvapit. Opak je pravdou. Dříve jste si mohli své penízky vybrat z bankomatu druhý den poté, co vám dorazily na účet. Teď se to "zlepšilo", jdou vybrat až třetí den!!!, prý z důvodu přechodu na nový systém. Takže naše rodina přechází na novou banku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2002 14:08 | rozumdohrsti

Můžete zařídit zveřejnění odpovědi od p. Kavánka? A když říkám Kavánka, myslím tím Kavánka. Tiskový mluvčí nikoho nezajímá. Pokud p. Kavánek odmítne vyjádření, sdělte i tuto důležitou informaci na tomto webu. Ostatní se už pak nemusí na nic ptát a nic očekávat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

23. 2. 2002 15:25

Musím ocenit odvahu a vůli něco takového napsat. Od vzniku v roce 1997 kdy jsme založili první s.r.o. do dnes kdy naše skupina dosáhla v roce 2001 souhrného obratu přes 250 mil. Kč, je nám 26 let a vyšli jsme z ničeho, musím s pisatelkou jen souhlasit. U nás v Jablonci nad Nisou je situace přesně taková jak píše, nervózní, neustále změny, personál, který známe za tu dobu osobně a je připraven kdykoliv nám pomoci nemá již sílu a možnosti a tak nám nezbyde nic jiného než změnit bankovní dům, např. v Jablonci nad Nisou je nová pobočka RB asi 100 metrů od budovy ČSOB, takže skutečně teď záleží jen na managementu . . . .
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+31
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Tůma

ekonom a politik

Jan Hrušínský

herec a podnikatel

Zdeněk Tůma
ÚSPĚŠNOST
81,82 %

z 11 duelů
×
Jan Hrušínský
ÚSPĚŠNOST
20,29 %

z 69 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Makléř, Racionální očekávání, Poměr odběru (podíl na hodnotě podkladového aktiva), eet, daně, daň z příjmů, petr dvořák, start-up, porcelán, organizovaný zločin, vladimír rudlovčák, První bankovní reality test, Monika Vondráková, bezva , částečný invalidní, státní asistence, doba dožití, bezpečnostní opatření

5H14675, 4L76345, 2AT1075, 5A29189, 8B88888

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK