Další typický den v pobočce České spořitelny

V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 1. 2002 10:12

Proč nikdo nechce Visu???

Zobrazit celé vlákno

+37
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 2. 2002 22:07, rychlik

Argentiny se nebojím a Česká spořitelna to už umí ! Jak to ? Dobrý manažer musí umět předvídat. Včas se připravit a připravené i odzkoušet. ČS má manažery a poradce vynikající. Jen co se objevil státní krach v Argentině se zablokovaným majetkem klientů v bankách, tak v ČS se asi na to, jako možnost, iniciativně také připravují. Asi co kdyby, někdy, náhodou, také u nás v ČR ? Já jsem jako investor či spekulant přes ČS obchodoval s CP na BCP. Takto nakoupené CP jsou zablokované ve prospěch ČS, která mi však dala již počátkem ledna výpověď komisionářské smlouvy, ale s ukončením až k poslednímu únoru. A že mi tedy už neprovede ode dne odeslání výpovědi žádný prodejní a nákupní pokyn. Současně však, po zbývající skoro 2 ( slovy dva ! ) měsíce, již nakoupené CP zůstanou zablokované, dokud si je ČS sama, nevím kdy, neodblokuje. Po dobu blokace tyto mé CP proto nemohu běžně prostřednictvím jiného komisionáře prodat a sama ČS odmítá prodej dle textu výpovědi uskutečnit. Velice šikovné také je, že veškerá komunikace s komisionářem, tj. s ČS, při sdělování jakýchkoli informací může mít jen písemnou podobu. Chci-li znát, zda-li kupř. k dnešnímu dni, tj. k 16. únoru, byly mé CP pro ČS stále ještě zablokovány, mohu to zjistit až zpětně s odstupem několika dní písemným dotazem na ČS z písemně obdržené odpovědi. Nebo, bez účasti ČS a na mé náklady, z výpisu mého účtu přímo ve SCP. To je ale ode mne 45 km daleko ! Takto bych se mohl jezdit do SCP ptát každý den, a to až do konce února. Později mne ČS při řešení této situace přízračně a kafkovsky vyzývá k podávání nějakých mých písemných návrhů na deblokaci. Jak má ale takový návrh po formální a obsahové stránce vypadat nevím, odpověď jsem ve smlouvě a obchodních podmínkách nenalezl. Navíc návrh bude jistě následně v ČS, nevím kým, do kdy a dle jakých kritérií, schvalován nebo zamítán. Při tom však deblokace CP je jinak zcela běžně prováděnou přepážkovou službou tohoto komisionáře ! Jsem proto rád, že ČS si sama sobě na mém případě dokázala, že umí opravdu účinně, když chce, blokovat majetek svých komitentů, a že i já jsem se, alespoň trochu a chvíli, vžil a vžívám do pocitu "bloknutých" Argentinců. Jen mne překvapilo, jak to bylo a je i u nás v ČR snadné ! Z toho jsem se samozřejmě poučil a za tuto zkušenost ČS vděčně děkuji. Mám tak proti ostatním se svým poučením náskok. Možná letos volby do poslanecké sněmovny vyhraje zase Zeman, resp. Špidla s jejich případným pokračujícím zadlužováním státu. Obávám se ale, aby to nebyl nabraný kurz směr ta Argentina. Potom bych někoho, třeba právě paní iniciativní ředitelku nebo jejího poradce z pobočky ČS a co jsem měl tu čest je poznat, rád uviděl, jako odborníky na svém místě, přímo ve vládě ČSSD ! Nebo se snad ve své úvaze mýlím ?

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 151 komentářů)

18. 1. 2002 9:05 | Prase

Tak, tak, Rakusaci jsou liny jako prasata.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 8:40 | Xaver

Tohle neplatí jenom u bank. Pracoval jsem v české pobočce rakouské firmy. Pracovnice recepce, pokud chtěla na oběd, musela sehnat nějakou kolegyni z kanceláře, aby si na tu chvíli za ni sedla k telefonu. Pokud jste zavolal v poledne do Rakouska, dostalo se Vám odpovědi, že je polední pauza, nechť si zavoláte po 12.30 To samé o víkendu - volal jste v pátek po 12.30 - zavolejte v pondělí ráno. Žádný záznamník, na který byste jím zanechal vzkaz...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 7:54 | kalendare

Vyzvednutí nové vydané platební karty trvalo včera v pobočce České spořitelnyv Praze 7 55 (slovy: padesát pět) minut!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 7:00 | Bývalý bankovní úředník

Máte pravdu. Nejlépe, když se tam nespokojení klienti zajedou podívat. U nás je ještě otevřeno každý den od 8 do 17 hodin. I přes oběd. To v Rakousku dávno neplatí. A nejen tam. Všichni tady nadávají na bankovní pracovníky, ale proč to někdo nejde zkusit? Občas se tady objevují diskuse na téma finanční poradci a jejich odbornost. Víte co všechno musí umět a znát běžný pracovník banky za přepážkou? Ono to není jen o těch za pultem. Spíš se to týká nás, většiny před pultem. Neměli bychom se nad tím zamyslet?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 0:18 | Ajka

Jamesi, být hnusný na úřednice nefunguje. Ony se bojí něco říct výš (se světnou výjimkou Evy Kubíkové z ČSOB, která napsala otevřený dopis generálnímu řediteli) a jediný výsledek bude, že budete obsloužen pomaleji a s větším papírováním.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 22:08 | hubacek1

Jiná banka tam je?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 20:24 | JirkaZ

Shodou okolností jsem dnes manévroval ve spořitelně kvůli internetovému bankovnictví. Problém je podobný jako autor s tím rozdílem, že tady mají v ceníku za odblokování 150 Kč a zatím mi ho vždy prominuli. Pravda ovšem je, že je to pěkný zmetek, takže nemá logiku chtít za odblokování peníze. Žádná fronta se nekonala, pracovnice za přepážkou překypovala ochotou a vstřicností a rychle jsme se domluvili (asi chodíme na stejná školení o vyjednávání). Působím na malém městě a místní 3 banky mají všechny vstřícný, snaživý a ochotný personál. Rozdíly nevidím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 20:08 | Hary

ČS, a.s. v cestě k vysokým ziskům nic nezastaví, kampaně o vstřícnosti klientům nic neřeší. Spořitelna propouští další zaměstnance i z přepážek. Potom nemá "lidi" na obsluhu klientů. Vysokými cenami za operace na přepážkách nutí klienty do elektronických metod. Zaměstnanci a nejen na přepážkách jsou přetíženi a údajně berou prášky. Takový přístup by si současný majitel rakouská Erste bank vůči svým zaměstnancům v Rakousku nedovolila ani omylem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 19:25 | Anča Julčová

Je to děsný. U nás například ČS zrušila pobočku. Prý se jim nevyplatí takový luxus pro 450 lidí. Jsou to neřádi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 17:56 | james bond

Vy už jste někdy viděl bankovní úřednici/ka za šaltrem fundovaně radit? Když chcete návrh, jeden mám. Myslím, že jediná šance, jak něco změnit, je bejt na ty úřednice/ky hnusnej. Oni budou hnusný na svý šéfy, ty budou hnusný na svý šéfy, ..... a snad se to někde pohne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 17:44 | 12345678

Pane, Vam nejak vadi Cesi, ze? Soude podle toho jak casto v debatach pouzivate spojeni "typicky cesky...."
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 17:43 | 12345678

naprosty souhlas... Jak tu ctu ze sporka ma do 3 hodin, to je fakt strasny.. Jak za komancu..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 17:31 | james bond

Ani se nedivím. Mají nějak špatně přitlučenej systém. Pořád jim padá... Navíc asi naštvali spoustu klientů změnou čísel účtů, frekvencí výpisů, poplatků... Poté, co schlamstli IPB, přibyli klienti, ale počet obslužných míst se naopak zredukoval.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 16:16

Absolutne nejhorsi byla CSOB Na porici posledni dny v roce 2001, kdy snad jako jedina brala mince eurozony. Klient dostal cislo, u ktereho nemel ani sebemensi indikaci, kdy prijde na radu, cisla pred i po byla davno odbavena a clovek porad stal v hustem davu ve dvorane pobocky, proste divny system. Ale klobouk dolu, jina banka si na mince netroufla.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 14:54 | Honza / vidim@email.cz

Honzo, nebojte se, brutální marketingové síle neuniknete - ty přiblblé "osobní" dopisy nám všem budou chodit ještě hodně dlouho... Pro zlepšení nálady: nedávno jsem jednal s pražskou vodárnou a tam to bylo perfektní, málem jsem dostal kafíčko.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 14:52 | Bouček Antonín

Nejen pobočka na Václaváku, mám dojem, že v pondělí a ve středu od devíti do pěti, ostatní pracovní dny do tří je teď standardní otevírací doba. Chápu, že cílem je, aby klienti na pobočky chodili co nejméně, nicméně za tím účelem je není třeba otevírat vůbec. No nic, chtějí ode mne podepsat zákon o ochraně osobních dat - myslím, že si pěkně počkají.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 14:42 | Bondy

Někde jsem teď četl, fakt už nevím kde a nechce se mi to hledat, že pobočka v Praze na Václaváku bude v rámci zkvalitnění služeb zavírat o hodinu dříve, tedy už v sedmnáct hodin, hrůza.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 14:07 | Michal

A teď se vžijte do pozice bankovní úřednice České spořitelny, která se musí denně usmívat na takové morousy a mistry světa, jako jste Vy, a ještě fundovaně radit. Typicky česká vlasnost - na všechno nadávat. Hoďte nějaký návrh, jak si představujete, aby banka fungovala k Vaší plné spokojenosti.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 13:30 | Jarda

Tak se dívám na výsledky ankety vedle článku a vidím, že i ČSOB má nějak málo příznivců :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 13:08 | honza

a pak mi nekdo bude tvrdit, ze jsem blbec, kdyz mam ucet u ebanky!!! ze pry se sporka zlepsila :-0, ze pry ma ebanka vysoke poplatky, mozna ma, ale opravdu nechci travit odpoledne mezi duchodci a delat jak idiot takove kroky, ktere mi usetri dve stovky. diky za clanek....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Dvořák

manažer a podnikatel

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Martin Dvořák
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services