Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 11. 1. 2002 | 12 komentářů
Ačkoli zákon o daních z příjmu zakazuje, aby výhra ve spotřebitelské soutěži přesáhla dvacet tisíc korun, nemusíte se bát. Firmy totiž vymyslely několik legálních metod, jak své zákazníky obdarovat hodnotnými cenami.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 1. 2002 13:16

V soutěžích o automobily nebo byty garantují Lidové noviny každému účastníkovi možnost hrát o jakoukoli cenu, která je uvedena na příslušné hrací kartě, neboť při získání všech soutěžních výtisků se vždy dostane do dalšího kola, ve kterém jsou vítězové vybírání dle kreativních schopností. Důležité přitom je ta skutečnost, že se nejedná o náhodný výběr výherců. Každá naše čtenářská soutěž má přitom jasně stanovená pravidla a současně sdělujeme podmínky za jakých účastníci soutěží a jaké ceny je možné vyhrát.
S pozdravem Petr Typl, manažer distribuce LN.

Reagovat

 

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Závrbský, Brno 17. 01. 2002 20:30)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 1. 2002 7:42, TGP

Typická českost - máme zákon, tak ho obejdeme. Bohužel nic nového pod sluncem :-(

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (12 komentářů)

11. 1. 2002 7:42 | TGP

Typická českost - máme zákon, tak ho obejdeme. Bohužel nic nového pod sluncem :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

11. 1. 2002 14:10 | TGP

Velmi zajímavé téma. A máte pravdu - všichni dělají vše pro to, aby každý příliš tvrdý zákon obešli.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

11. 1. 2002 17:34

"Náhodný výběr výherce" - zřejmě špatná formulace v zákoně.
Všechny popsané příklady totiž jsou založeny na principu náhody (ať už v určení výherce či ceny, kterou vyhraje).
Máme super zákony...

Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

11. 1. 2002 22:10

V prvé řadě je potřeba položit otázku, proč by měla vůbec omezení tohoto typu existovat. Ochrana domácích výrobců a prodejců? Pokud budou konkurenceschopní, pak ochranu tohoto typu nebudou potřebovat ... a nebudou-li konkurenceschopní, tak ji nepomůže (=také jí nebudou potřebovat). Který český výroce konkuruje společnosti Coca-Cola? Tak proč by někdo měl Coca-Colu omezovat? Ochranářská opatření zpravidla vymýšlejí byrokraté ... jen proto, aby je ti ostatní dokázali velmi rychle obejít (to platí celosvětově). Myšlení úředníka, který nikdy nedělal business, totiž nikdy nemůže stačit na kreativitu a flexibilitu těch, kdo se musí uživit sami ... nikoliv z peněz daňových poplatníků.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

14. 1. 2002 11:51

Omyl, typická blbost českých poslanců. Uděláme zákon tak, aby se nechal obejít... Nebo, když už ho omylem uděláme tak, aby se obejít nenechal, tak za jeho porušení nestanovíme žádné sankce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 11. 01. 2002 07:42)

16. 1. 2002 16:35

Možná ta podmínka tam je kvůli něčemu jinému. Aby si někdo takhle nedělal loterii. Na to abych vytiskl losy a ty prodával musím splnit strašně moc podmínek, včetně rozmezí vyplacených výher v poměru k vybraným částkám atd. Stačí ale, abych prodával např. dudlíky ke kterým bych přidával slosovatelné kupóny a to po 500 kč/kus s tím, že hlavní výhra je 100.000.000,--. (a konkuroval takhle kometě). Myslím, že jiná podmínka by tohle eliminovala a zároveň by takhle nekřivila trh. Stačí aby na každé soutěžní balení muselo být vyrobeno a prodáno nejméně jedno balení nesoutěžní. Tím by se odstranily "ty dudlíky"
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

17. 1. 2002 10:31 | Aleš

Ten zákon by se měl zrušit. Přesněji řečeno, každé opatření, které preferuje nebo penalizuje kteroukoliv kategorii výrobců čehokoliv by se mělo zrušit. Včetně dotací zemědělcům a železnicím a všem ostatním konkurence neschopným subjektům.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

17. 1. 2002 15:17

Loterijní zákon = ochrana státního monopolu Sazky. To máte jako s alkoholem. Taky se ví, že je škodlivý, taky se zakazuje prodej mladistvým, ale nejde se po tom s absolutní důsledností. Nebo s marihuanou. No a hazard? Proč jej omezovat? Ať lidé hazardují, když chtějí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 01. 2002 11:51)

17. 1. 2002 20:30 | Závrbský, Brno

Zákon o daních z příjmů je plný podobných nejednoznačností. Přesto si ale myslím, že např. kolik Lidovek se vleze do škodovky nikdo neví, není to tedy vědomost, ale pouze se hádá a tedy jde o náhodný výběr.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

23. 1. 2002 13:16

V soutěžích o automobily nebo byty garantují Lidové noviny každému účastníkovi možnost hrát o jakoukoli cenu, která je uvedena na příslušné hrací kartě, neboť při získání všech soutěžních výtisků se vždy dostane do dalšího kola, ve kterém jsou vítězové vybírání dle kreativních schopností. Důležité přitom je ta skutečnost, že se nejedná o náhodný výběr výherců. Každá naše čtenářská soutěž má přitom jasně stanovená pravidla a současně sdělujeme podmínky za jakých účastníci soutěží a jaké ceny je možné vyhrát. S pozdravem Petr Typl, manažer distribuce LN.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Závrbský, Brno 17. 01. 2002 20:30)

23. 1. 2002 13:58 | TGP

Děkuji za upřesnění a pozdravuji mé oblíbené noviny :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 01. 2002 13:16)

27. 10. 2010 15:50 | tereza

Tohle je velice špatný článek - plete dohromady pojmy "spotř. hra", "spotř. soutěž" - na tyto se zákon o loteriích vůbec nevztahuje, tak jaképak obcházení. Naopak nepoužívá správný termín "spotř. loterie".
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Rostock

podnikatel a investor, Venture Investors

Pavel Juříček

podnikatel, Brano Group

Michael Rostock
ÚSPĚŠNOST
10,71 %

z 28 duelů
×
Pavel Juříček
ÚSPĚŠNOST
15,00 %

z 60 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Teorie nestranných očekávání, Depozitář, Holding, lime, start-up, psd2, banky, eet, Dropbox, peněžní fond, dohoda o ukončení pracovního poměru, úrokové zvýhodnění, buy to close, smlouva, peso, Realitní fond, program konverze, podnikatelský účet gold

4M73701, 1AJ2258, 1AJ2252, 1SP2955, 6B19880

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK