Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 18. 12. 2001 | 19 komentářů
Zaměstnání v bankovnictví platilo zvláště začátkem devadesátých let za jisté a perspektivní. Netrvalo však dlouho a privatizace bank, rušení poboček, změny strategií a zavádění přímého bankovnictví vše změnily.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 12. 2001 15:27, klient

Jo, a to nás každou chvíli z obrazovek masírují různé reklamy zaměřené na bankovní produkty... Trochu kontraproduktivní, že?

Reagovat

 

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 12. 2001 10:13)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2001 9:13, Martin

Doporučuji Union banku.

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Bankovní-nespokojenec. 18. 12. 2001 08:28)

Další příspěvky v diskuzi (19 komentářů)

18. 12. 2001 8:27 | Bankovní-nespokojenec.

Opravdu podivný článek! Co chce autor vlastně říci? V bankách je lidí málo nebo moc! Jsem 100% ně přesvědčen, že vedení řady bank se změnilo tak, že začíná /na první pohled správně/ snižovat náklady, na druhé straně to dělá poněkud primitivně podle jakéhosi divného přesvědčení, že na klientovi prakticky nezáleží. Tomu nezbývá než se přizpůsobit.Ťvrzení, že odchodem pracovníků a "ztrátových činností" se něco zlepší platí pouze do té doby, pokud se neprokáže, že stejnou práci dělá "nezávislá" firma na základě smlouvy. Ta byla pochopitelně vybrána na základě "výběrového řízení" a výsledek je buď dražší nebo je klientovi nabídnuta nižší kvalita - viz sběrné boxy České spořitelny. Jak je možné, že Česká spořitelna napřed měla relativně rozumnou specialiaci (a malé fronty), aby následně nutila pracovníky pro styk s klienty "naučit se celé potrfólio činností" (podotýkám, že od investičního bankovnictví přes penzijní připojištění, stavební spoření až po běžnou bankovní agendu) a když po zaplacení drahých školení od této pitomosti odstoupila (protože se stav zhorši) a dnes klienty obtěžuje nutností vyplňovat příkazy a házet je do okének. Vyškolené pracovníky propouští. Když jsem chtěl zaplatit pojistné z ČS do České pojišťovny, skončilo to po třech návštěvách ČS výběrem peněz z pokladny a jejich donesením do pokladny ČP. Připomínám článek "Prázdné sliby České spořitelny" na tomto serveru. Nejsou schopni zorganizovat úplně primitivní věc. Poplatky za styk s klienty zdražují a chtějí je vymést pryč nebo donutit používat telefon nebo internet, atd. De facto je ale běžný klient nezajímá, protože jejich veškeré kroky směřují proti němu. Potíže s bankomaty netřeba znovu rozebírat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 12. 2001 8:28 | Bankovní-nespokojenec.

To ČSOB, to je jiná. Účet máte v pobočce A, jste v místě pobočky B a chcete ze svého účtu zaplatit (vše jim běži ON LINE) na účet jejich jiného klienta v místě C. Oni příkaz v místě B přijali, klientovi v místě C nic neposlali a Vám napíší, že se Vám omlouvají, ale máte jít příkaz podat na pbočce, která vede Váš účet. (T.j. do místa A, dopisováním uplynul týden.) Úžasné služby. Docela slušně se obchodovalo s cennými papíry v IPB. ČSOB to teď zlepšuje tak, že zrušila možnost podávání telefonických pokynů a chystá se tyto klienty vystrnadit dramatickým zvýšením poplatků. Nebo taková úplná drobnost. V Evropě se ruší národní měny, zavádí se EURO. Vy máte devizový (nebo korunový - to by mělo být jedno, koruna je přece volně směnitelná) účet a máte mince rušených měn. Žádná banka Vám je nevezme. Proč také. Jste její klient? No a co. Proč by to pro Vás dělali? Něco jako bonbóek. Jednou za život.Ne. Jděte pryč a neobtěžujte prosím. A za co to banky dělají? No přece za úrokový rozdíl. Běžný účet s normáním zůstatkem v řádu tisíců Kč Vám prakticky neúročí a tyto peníze půjčují za minimálně pětinásobek. A ještě si strhávají poplatky za vedení účtu. A poštovné. A za bankovní operaci. A když výpisy nechcete /abyste ušetřili/ tak to nejde - Vy je prostě mít musíte! PS: Neznáte někdo nějakou banku pro lidi, kteří chtějí obyčejné bankovní služby (typu sporožiro) a která yto služby poskytuje způsobem, který klientovi ponechá alespoň pocit, že není pro ní na obtíž? A kde Vám každý pracovník nebude říkat ono idiotstké "co pro Vás mohu prosím udělat?"
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 12. 2001 9:13 | Martin

Doporučuji Union banku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Bankovní-nespokojenec. 18. 12. 2001 08:28)

18. 12. 2001 10:00

Tak to právě taky řeším. Mám účet u GECB, služby jsou sice poměrně fajn (pominu-li, že jejich internetbanking stojí poměrně za ...), ale platit jim takový peníze, co jim platím, mě nějak přestává bavit. Moc přemýšlím, jestli ochota lidí na přepážkách či infolinkách mi stojí za tolik peněz.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Bankovní-nespokojenec. 18. 12. 2001 08:28)

18. 12. 2001 10:06 | Eric

Doporučuji The Straw Mattress Bank. Pobočky téměř všude, snadná dostupnost úspor, nulové poplatky jak u korunových, tak u devizových úspor, bezpečí, žádní nespokojení a protivní bankovní úředníci. Vklady nemají úrok, bývají pojištěny v rámci pojistky banky, banka neumožňuje kontokorent, GSM ani internet banking. Nevydává platební ani jiné karty. Výpis z účtu každý den nebo dle potřeby, zdarma samozřejmě. Banka přijímá i mince zanikajících evropských měn, bez poplatku. Pro založení účtu není třeba prokazovat totožnost, není třeba smluvního vztahu z bankou, dostačující je hotovost od 1 kč výše, ev. ekvivalentu v cizí měně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 12. 2001 10:11 | TGP

To snad ne, ještě se bát, že moje banka zkrachuje. To snad raději přetrpím spořitelnu :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martin 18. 12. 2001 09:13)

18. 12. 2001 10:12 | TGP

Co ale poradíte člověku, který má pouze molitanovou matraci?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 18. 12. 2001 10:06)

18. 12. 2001 10:13 | TGP

No nevím, když vidím ty fronty na pobočkách, tak opravdu nemám pocit, že je tam těch lidí málo. Naopak by uživili tak dvojnásobek lidí za přepážkou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

18. 12. 2001 10:15 | TGP

Obvykle nestojí, ale co jiného s tím udělat? Přeci jen člověk občas potřebuje poslat nějaký příkaz nebo platit kartou. A banka je pořád lepší než posílat peníze složenkama...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 18. 12. 2001 10:00)

18. 12. 2001 10:26 | Eric

Vyhodit, bolí z ní záda. Prašule do The Drawer Bank - styl této banky je podobný jako u The Straw Mattress Bank, pouze nesplňuje izolačně-temperovací funkci ani funkci deestetizující (prašule nejsou dostatečně zválené).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 12. 2001 10:12)

18. 12. 2001 10:29 | Eric

A co takhle peníze nikam neposílat. Ať si přijdou, když už nějaké chtějí, ne? Toto není problém pouze u dvou bank - SMB A DB (viz výše)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 12. 2001 10:15)

19. 12. 2001 15:38 | sysel

Poštovní spořitelna je také výživná. Po obdržení dopisu, že mi zruší poštovní vkladní knížku (protože už jí opravdu léta nevyužívám) jsem se dostavil na přepážku. Vystál jsem 10 minut frontu. Úřednice mi potom připsala 1. Kč úrok za rok 2001. 2 Kč za rok 2000 nepřipsala - to nejde. Pak vyplnila jakýsi formulář, že souhlasím se zrušením vkladní knížky. Ten jsem podpepsal. Pak něco řešila a nakonec jsem na svou otázku, jestli mi tedy vyplatí zbývající asi tři stovky sdělila, že mi to pošlou buď na účet nebo složenkou. Na formulář jsem tdy připsal číslo účtu. Peníze mi pošlou ale až v lednu - asi nejsou lidi. Potvrzuji, že ta paní asi 5 minut intenzivně pracovala, fronta stála a mručela. Proč je to takhle složité? Proto že nejsou lidi? Který trouba vymyslel popsaný systém rušení vkladních knížek a výplaty peněz? Proč nestačí na poslední straně vkladní knížky podepsat souhlas s jejím zrušením a převzetím zůstatku a nazdar? - Protože by to bylo moc jednoduché. A co by úředníci na centrále asi dělali?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 12. 2001 22:35

Tak si ji teda opravdu užij. Když jsem měl účet ve spořce, byla její návštěva pro mne stejným utrpením, jako jít vyzvednout doporučený dopis a zaplatit složenku na poštu v době vyplácení důchodů a placení inkasa.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 12. 2001 10:11)

27. 12. 2001 15:25 | klient

Ten idiotský systém vymyslel buď nějaký aktivní belgický trafikant nebo ten skvělý tým "Transakce", který v ČSOB vede obtloustlý šachista Vrbata.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (sysel 19. 12. 2001 15:38)

27. 12. 2001 15:27 | klient

Jo, a to nás každou chvíli z obrazovek masírují různé reklamy zaměřené na bankovní produkty... Trochu kontraproduktivní, že?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 12. 2001 10:13)

28. 12. 2001 19:35 | spokojený klient

Vy ještě chodíte do banky? Za poslední dva roky jsem banku (ČS) navštívil pouze dvakrát a to z důvodu podpisu úvěrových smluv. Jinak vše řeším pomocí home banking. Roční obrat mám cca 2 mil. Kč.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 12. 2001 22:35)

29. 12. 2001 19:40 | jadr

Toto není odpověď, pouze souhlas s pisatelem. Snad jen maličkou připomínku, BUDE HŮŘ.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Bankovní-nespokojenec. 18. 12. 2001 08:27)

29. 12. 2001 19:47 | jadr

Za přepážkami je jich opravdu málo, ale ti mají nejnižší platy, ti za špatné hospodaření nemohou. ps. NEJSEM ZAMĚSTNANEC žádného peněžního ústavu, pouzte řádně rozmrzelý zákazník.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 12. 2001 10:13)

31. 12. 2001 0:57 | zevloun

Ono těch šachistů je v ČSOB více a dovedou hrát dobrou kolektivní vybíjenou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klient 27. 12. 2001 15:25)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Viktor Kožený

podnikatel a kriminálník

Zdeněk Pohlreich

restauratér a podnikatel

Viktor Kožený
ÚSPĚŠNOST
9,09 %

z 33 duelů
×
Zdeněk Pohlreich
ÚSPĚŠNOST
63,38 %

z 142 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Dluhové trhy, Central Order Book, Liberalismus, architektura, martin stára, brno, operátoři, mobilní operátoři, Dow Jones-UBS Metals, poradenská firma, Unie, regulační instituce, OSA, poplatky za soudní spory, splastnost, možnosti trhu, daň z hlavy, typ pojištění

4C74273, 4M27565, 3K13410, 3K13410, 4T11050

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK