Z redakční pošty: nepovedené spojení

Řada z Vás jistě ví, že Československá obchodní banka se stala finalistou prestižní mezinárodní soutěže "The European Banking Technology Awards" v kategorii "IT tým roku". Nárok na nominaci ČSOB získala komplexní rekonstrukcí informačních systémů, kterou bylo nutné provést po spojení s IPB.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 12. 2001 13:37, ludek

s cislem 2 mate naprostou pravdu. jeto poruseni smlouvy a proto je nejlepsi jit pryc z takoveto banky.
samozrejme trvejte na tom, ze nebudete platit zadny poplatek za zruseni uctu, protoze smlouvu porusila banka ne vy. pokud na tom budete trvat, daji vam pisemne, ze poplatek zadny nebude.
a pokud mate nejake platebni karty, tak ucet bude muset byt jeste otevreny 45 dnu od jejich odevzdani. take trvejte na tom, ze nebudete platit zadne mesicni poplatky za vedeni uctu v tech 45 dnech, protoze ve stare smlouve zadne nebyly a vy jste novou nepodepsal. a cenik ke staremu uctu porad rika, ze je vedeni bez poplatku. takze budete-li na tom trvat, nastavi u vaseho uctu nulove poplatky.
jsou to sice prkotiny a zadne velke penize, ale princip je strasna vec.

Zobrazit celé vlákno

+40
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2001 12:16, Pet

Dobrý den, není to zcela pravda, co se týče poplatků a frekvence je to oprávněné, jedná se o dalších variantách, co se týče čísla účtu, tak veškeré platby, které jsou směřovány na stará čísla by měly proběhnout a přeúčtovat se automaticky na nová. Pravdou je, že již nepošlete ze starého čísla peníze. I když to tak podáte, tak se to na pobočce automaticky změní na nové. Jestliže Vám někdo takovýto příkaz nevezme je to čistě neochota zaměstnance banky.

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 23 komentářů)

18. 2. 2002 15:55 | Noname

On se tam treba "Vasek" hodně nabydlí, ale to je vlastně v rozporu s tím, co předtím napsal, tak já už nevim.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2002 15:15

koukám, že nejste moc inteligentní klient. Píše se nabídli nikoliv nabýdli.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 2. 2002 10:36 | Vasek

To samé je s Českou Spořitelnou, naštěstí jsem již 3 roky klientem Ebanky a za tu dobu jsem tam byl pouze 3x a to, když jsem přebíral platební karty, nebo podepisoval osobní úvěrovou linku. V žádném případě jsem zde nestrávil 20 minut. Dokonce jsem nestihl ani vypít kafe, která mi nabýdli
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2002 8:27 | Xaver

Ale vedení účtu stále je bez poplatku, platí se 30,- Kč za výpis z účtu, a to je dle banky podstatný rozdíl...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2002 8:26

Tčeba se časem z tisku dozvímě, že Mertlík dostal od konkurenčních bank po deseti melounech za příliv klientů, za mne bude vyplácet provizi eBanka...
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2001 12:13 | zevloun

To, že se ČSOB stala finalistou The European Banking Technology Awards jako IT tým roku, je výsměchem IT týmům ostatních bank, které v porovnání s ubohým výstupem ČSOB vykazují daleko progresivnější výsledky. Navíc ČSOB převzala s IPB velmi dobře nastartovanou oblast IT, kterou však dokázala pouze ohnout do svého předchozího stavu dřevního IT. IT tým ČSOB může vítězit pouze v kategorii IT tým hrobník roku. Opět to jen dokazuje, k čemu jsou různé žebříčky a ceny. Kdo má konexe a možnost ovlivnění, tak tzv. vítězí. Nikdy není takového ocenění zrcadlem kvality.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2001 13:37 | ludek

s cislem 2 mate naprostou pravdu. jeto poruseni smlouvy a proto je nejlepsi jit pryc z takoveto banky. samozrejme trvejte na tom, ze nebudete platit zadny poplatek za zruseni uctu, protoze smlouvu porusila banka ne vy. pokud na tom budete trvat, daji vam pisemne, ze poplatek zadny nebude. a pokud mate nejake platebni karty, tak ucet bude muset byt jeste otevreny 45 dnu od jejich odevzdani. take trvejte na tom, ze nebudete platit zadne mesicni poplatky za vedeni uctu v tech 45 dnech, protoze ve stare smlouve zadne nebyly a vy jste novou nepodepsal. a cenik ke staremu uctu porad rika, ze je vedeni bez poplatku. takze budete-li na tom trvat, nastavi u vaseho uctu nulove poplatky. jsou to sice prkotiny a zadne velke penize, ale princip je strasna vec.
+40
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 12. 2001 0:59 | Michal Verner

No, ono je to cele prima, ale spis bych rekl, ze je to skoro vseobecny jev v ceskem bankovnictvi. Obchod a marketing se prodhaneji v nahaneni klientu apak kdyz prijdete do (v mem pripade KB) tak pro ne vlastne nejste klient i obratem 3M mesicne na konte. napr. u KB jsem potreboval vystavit bankovni zaruku pro meho svycarskeho dodavatele na 3 000 euro.... Tyto penize jsem dle pokynu uradnika, kteremu pani od prepazky volala telefonem prevedl s bezneho na terminovany vklad v eurech a tesil se, kolik pak bude stat vystaveni 1 papiru v anglictine o tom, ze banka mi zadrzela MYCH 3000 kdybych jim nahodou nezaplatil.... Druhy den jsem se dovedel, ze to v anglictine neumi !!!!! stoji to ne 500 ale 5000 + 6% rocne za to, ze maji moje penize. Tak jsem podekoval (dost nahlas) a terminovany vklad jsem zrusil (600 pokuta).... Od kamarada ktery v KB pracuje jsem se dovedel, ze na nejake firemni pitce o mne ten clovek rikal, ze kvuli 3000 prece nebude volat do prahy... a navic ze jsem ani nic neprinesl.... Jsem firma s obratem kolem 35M a nikde nejsem spokojen s bankou a to si nemyslim, ze bych byl reptal...
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 12. 2001 15:24 | Zargon

Chudák Mertlík-každý ho jen obviňuje že IPB předal ČSOB, ale za tu geniální myšlenku, že sloučením těchto dvou bank dojde k jejich kolapsu ho nikdo neocení. Tedy kromě jeho současného zaměstnavatele- rakouská kampelička zcela jistě zaznamenala v současné době výrazný nárůst počtu klientů. Smutné je, že v současné době si už člověk zase tak moc vybírat nemůže-ve všech bankách nyní redukují provozní náklady-počet zaměstnanců a počet obsazených přepážek a fronty narůstají. ČNB svou licenční politikou tomuto nově vznikajícímu monopolu několika málo bank napomáhá.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 12. 2001 12:41 | Honzík

Tak to je fakt férové peklo. Zlatá spořka. :-)
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 12. 2001 12:32

Souhlas. Na jaře jsem změnil termín výpisu z měsíčního na roční, protože se mně nechtělo platit měsíčně poplatek za výpis z účtu, kde je pohyb třikrát do roka (ČSOB si zamozřejmě neopoměla strhnout poplatek 30,- Kč za změnu). Teď mně banka oznámila, že se termíny mění na měsíční. Na mail se sdělením, že jsem jim k žádné změně nedal souhlas, vůbec nereagovali. Takže po Novém roce měním banku.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2001 13:53

Na pobočce ex-IPB Perla nic podepisovat nemusíte, čísla účtů se teď mění klientům ex-ČSOB.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2001 10:42 | Klient

Nevíte, jestli je opravdu nemožné si nyní zřídit u ČSOB samostatný devizový účet s jakoukoli platební kartou?
ex ČSOB toto uměla, ale nyní to prý už nejde, neboť systém PROFILE, na který přešli, to údajně neumožňuje. Teda nevím jak si představují to jejich tvrzení, že "klient získává výhody produktů obou bank"
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2001 10:19 | Otraveny klient CSOB

Hm, do CSOB jsem odesel pred cca 3 roky z KB, protoze to lemplovstvi a amaterismus, ktere tehdy predvadela (alespon na me krajske (!) pobocce), se uz vazne nedalo vydrzet. Se sluzbami stare CSOB jsem byl celkem spokojeny (tri ucty a bezpecnostni schranka), ale zda se, ze v nove CSOB ted opravdu vladne neuveritelny chaos (opet krajska pobocka) a jejich sluzby jsou mizerne. Naposledy mne nadzvedli, kdyz mi stehovali bezpecnostni schranku ze stare CSOB do nove CSOB a vyhotovili mi novou smlouvu. Protoze pani vedouci byla prave na obede, nemohl nikdo smlouvu ze strany banky podepsat (!), a tak jsem se dohodl s urednici, ze si podepsanou smlouvu vyzvednu o par dni pozdeji osobne na pobocce. Jenze za par dni prisla smlouva postou - a na muj ucet ! Jak to prijde, ze musim platit 5,40 Kc postovne jenom za to, ze pani vedouci nekde obedva a cela krajska pobocka nema v te dobe jinou osobu s podpisovym pravem ? Jiste, namitnete, ze je to jenom drobnost, ale prave z takovych drobnosti se, zda se, jejich pristup ke klientum, sklada. Ted s prechodem na nova cisla uctu provadeji jakesi kontroly (?) starych klientu. Pozaduji napr. predlozeni zivnostenskych listu, aby cosi uvedli do poradku. Nerozumim tomu. Banka ma moje penize, na kterych dale vydelava. Ja ji tim navic davam duveru ty penize spravovat a proto opravnene ocekavam minimalne stejnou miru duvery a profesionality z druhe strany. Tak jake opakovane proverovani klientu a jejich osobnich udaju ? Jestli mi banka jako klientovi neveri, tak je mi lito, ale budu si muset najit jinou banku, kde duvera bude oboustranna. Jenze jakou ?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2001 12:16 | Pet

Dobrý den, není to zcela pravda, co se týče poplatků a frekvence je to oprávněné, jedná se o dalších variantách, co se týče čísla účtu, tak veškeré platby, které jsou směřovány na stará čísla by měly proběhnout a přeúčtovat se automaticky na nová. Pravdou je, že již nepošlete ze starého čísla peníze. I když to tak podáte, tak se to na pobočce automaticky změní na nové. Jestliže Vám někdo takovýto příkaz nevezme je to čistě neochota zaměstnance banky.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2001 12:11

Ty fronty jsou sice pekny, ale mnohem horsi je, ze CSOB jednostranne porusuje smlouvy uzavrene se zakaznikem. 1. poruseni smlouvy - zmena cisla uctu, stare cislo nefunguje 2. poruseni smlouvy - jednostranna zmena frekvence zasilani vypisu (z 1x za rok na 1x mesicne - samozrejme nalezite zpoplatnene)
CSOB jiz nikdy vice
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 12. 2001 23:57

Přesně takto museli klienti dopadnout když si ČSOB, která nikdy neuměla retail a ani jej moc nedělala, koupila (spíše zcizila přes dlouhé prsty na vladní establishment) retailovou banku. A nyní to matlá a patlá dohromady.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 12. 2001 22:54 | Petr

Taky jsem byl klientem ČSOB. Ovšem letošní několikasetprocentní zdražení se současným rychlým zhoršováním služeb mě donutilo sbalit svých 5 švestek (tj. 6 účtů) a skončil jsem jinde (ŽB). O rozdílech ve frontách psát nebudu, není o čem, i přístup zaměstnanců je mnohem lepší.
Jinak je zajímavé, že když je někdo v pr.... a potřebuje si vylepšit reputaci, začíná vyhrávat různé ceny. Komu už účast v nějakém takovém "udílení cen" nabízeli, ani se nediví, je to převážně otázka zápisného. Kdo by neznal "podnikatele roku" typu Soudek...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 12. 2001 17:26 | Katerinka

Mě na pobočce Perla nic k podepsání nedali, tak jsem zvědavá co z nich vyleze, až se mi něco nebude líbit :-). Mimochodem právě jsem se z této pobočky vrátila a mám zážitek zas na pár hodin. Lidmi narváno, pokladny 2 ze 4 a u přepážek stejně. Hrůza.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 12. 2001 16:32 | TGP

To, že jste stejně špatní, přece není omluva?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Poš

podnikatel, Cybex

Miroslav Jansta

lobbista a podnikatel

Martin Poš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Miroslav Jansta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 4 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services