Nejlepší banky roku 2001

Tomáš Prouza | | 13. 12. 2001 | 34 komentářů
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 1. 2002 22:00, tr

musim souhlasit, mel jsem ucet u CSOB par let, ale momentalne koncim a prechazim na eBanku. Ty fronty jsou momentalne v CSOB priserny a navic si vas prehazujou od okynka k okynku a sami nevedi, kde se do ma vyridit. Jo, a druhy konkto mam (mel jsem) u CS, ale jejich zdimani a naoplatku nulovy a drahy sluzby uz me taky prestali bavit.

Zobrazit celé vlákno

+8
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 8. 2004 14:49

Nejlepší bankou 2001 bych asi dal Poštovní spořitelně, ale dneska mám nový učet u jedné zahr, banky, jsem též nespokojen s poplatkama a službama, přílišný komfort pro banku a né zákazníka.

Zobrazit celé vlákno

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 34 komentářů)

16. 8. 2004 14:49

Nejlepší bankou 2001 bych asi dal Poštovní spořitelně, ale dneska mám nový učet u jedné zahr, banky, jsem též nespokojen s poplatkama a službama, přílišný komfort pro banku a né zákazníka.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 3. 2003 10:48

Asi mam jine predstavy o bance. Mel jsem ucet v Kanade a naroky na banku se od te doby radikalne zmenily
- chci pristup 24/7 k memu kontu (full service automaty na kazde bance pro vybery, VKLADY a VYPISY v kazdou denni i nocni dobu) - co nejmene zamestnancu (jenom zvysujou naklady, ktere ve finale zaplati klient) - vsechny (maximum) transakce zdarma (od urciteho limitu zustatku na konte nebo za pausalni poplatek), vypisy ceskych bank me irituji - xyz dalsich sluzeb o kterych nase banky asi ani nevi ze existuji
Moje kanadska pobocka s desetinou zamestnancu obslouzila asi tolik klientu, jako honosne sidlo KB na Vaclavaku(ve kterym se necejtim jako klient a rikam si, co vsechno se za "moje" penize poridilo). Nebudu se dal rozepisovat, nic se tim na pristupu nasich bank nezmeni.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2002 22:00 | tr

musim souhlasit, mel jsem ucet u CSOB par let, ale momentalne koncim a prechazim na eBanku. Ty fronty jsou momentalne v CSOB priserny a navic si vas prehazujou od okynka k okynku a sami nevedi, kde se do ma vyridit. Jo, a druhy konkto mam (mel jsem) u CS, ale jejich zdimani a naoplatku nulovy a drahy sluzby uz me taky prestali bavit.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2002 9:36 | hans

naprosto souhlasím s názorem gogo. Pokud chce penize.cz zveřejňovat podobné "závěry", měl by se autor vždy zamyslet jak k výsledkům došel. Použitou metodologii snad ani nemá smysl komentovat, ona totiž hovoří za vše. Prosím trochu přemýšlejte před tím, než něco "vypustíte" mezi lidi!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2002 16:10 | gogo

Celý průzkum v retailu byl proveden naprosto diletantsky - výsledek je víceméně dán tržním podílem každé z bank s mírným ovlivněním díky jakéhosi povědomí klientů o jiných bankách. Zvlášť když každý respondent mohl uvést vždy jen jedinou banku jako nejlepší v dané kategorii.
Obdobně je to i u "průzkumu" nejlepší banky pro firmy: Obeslat největší firmy a brát výsledky jako měřítko, když právě ty největší firmy jsou s bankami v historicky vytvořeném propojení, to už je hodně silná káva.
Takovéto "průzkumy" je pak lepší vůbec nezveřejňovat.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2002 9:38 | Ládík

Vazeni,
jsem jiz nekolik let (ano, to to utika) u Ebanky a nemohu rici nic jineho, nez ze "v pohode". Predtim jsem byl u CS, KB, IPB; teprve nyni je to to prave orechove. S pozdravem.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2001 20:10 | Dav

Postreh z CSOB. Pred precislovanim --- klient mel bezny ucet a k tomu terminovany ucet na ten si mohl prevadet penize z bezneho uctu na jak dlouhe obdobi uznal za vhodne (tu na mesic, tu na tyden) a opacne. Tedy de facto zakladat si terminovane vklady na ruzna obdobi. Po precislovani --- Nejdrive mi vymenili karticku s precislovanym beznym uctem a terminovanym uctem. Pak jsem si sel obnovit terminovany vklad. Slecna, nutno podotknout ze mila, mi novou karticku sebrala a jala se vyplnovati novou. Ptam se ji proc. Duvod byl ten ze stary terminovany ucet (z CSOB) byl zrusen a musel byt zalozen novy (jine cislo), musela byt sepsana nova smlouva a tudiz nova karticka. Tak si rikam no dobry. Ono to ale pokracovalo. Jak maj ten novej system tak mi slecna rekla ze pokud na terminovanem uctu nezustane 10000,- tak se tento ucet zrusi a kdyz pak budu chtit opet dat penize na terminovany ucet tak se bude muset zalozit novy, tudiz se sepise nova smlouva a vyrobi se opet nova karticka. Dobry NE. Jo a jentak mimochodem ucet na mesic je ted neco hodne jineho nez ucet na tyden tudiz mezi nimi nelze dynamicky prechazet.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2001 18:53 | patent

Od CSOB jsem utek, stalo to nervy a i nejake penze, ale ted jsem spokojeny, pokud nepoznate suzby jinde nevite o co prichazite.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 12. 2001 16:00 | CSrypatschek

... taky jsem hlasoval, i když bez zájmu, a pro Českou spořitelnu jsem dobrého slova nenalezl vůbec a v těch vostatních případech to bylo jako u přebírání nahnilejch jablek v koši : když už člověk nenajde fleky na šlupce, tak zjistí, že ta jabka jsou už zbabčelá nebo červivěj vod vohryzku, a pokud ne, tak se sadím, že za chvíli na ně něco skočí vod těch nakaženejch. Tím myslim tu hrabivost a lakotu, co ty banky zkoušej, pěkně postupně jedna podle druhý, stále víc a víc vybírat na poplatkách a lichvařit na úrokách, za chvilku mě asi zpoplatněj, když jim vemu za dveře, že dělám průvan. A kde je ta jejich přidaná hodnota, ptám se, kerou zdražování zdůvodňujou ? V takový Český spořitelně jsem před několika málo roky podal na přepážce bezhotovostní příkaz k úhradě za pár korun a dostal na kopii potvrzení, s kerým jsem se moh svižně a účinně bránit při reklamaci ( neprovedení příkazu, pozdní provedení, chybné provedení, taky hlavně chybné zaslání peněz, kam jsem vůbec nechtěl, a můj požadavek na jejich okamžité vrácení nehledě na nesolventnost a podvodnost příjemce ). Teďka, připadám si, za ty samý many si dám brzo u ňákýho koše sám na ňákej kus papíru ňáký bramborový razítko a pokud chci jistotu jako tudle, zaplatím najednou na přepážce o řád víc. A ty vostatní elektronycký kanály jako je písí a mobil ? Tak tam s plnou odpovědností typuju já a hlavně s tim, že se nespletu, jinak že pak budu na svý náklady a čas řešit reklamaci asi sám na sebe, cha, chááá, poplatky za přenosy také platim já, a banky už cudně zvedají hlavu, že by si také rády něco trochu víc zobly, když ne letos, napřesrok určitě. Ptám se kolikrát sebe, jak to je možný. Odpověď mi tudle ňák dala zase ta Česká spořitelna, když se tak koukám na ty jejich reklamy s těmi jejími, pro mne na pohled slabomyslnými týpky v nich. Asi zbožné přání banky, řikám si udiveně, jak by měl vypadat její průměrný klient, no budu nebo nebudu daleko od pravdy ? Zbývá mi proto: pro vedení osobního účtu s kapesným surfovat mezi bankami a kotvit tam, kde to je momentálně výhodné, já kotvím spokojeně v Poštovní spořitelně s její mezinárodní čipovou MAX kartou a to dokud ji ČSOB případně ňák dál nezmrví, s dalšíma prachama do matrace, ostatní na spekulace a investice. Třeba právě jako akcionář do těch bank, co už umí nejlíp odírat, hejlů co se nechaj, je a bude vždycky dost, jen už čekám zas na ňákýho kostlivce ve skříni a pokles trhů a dokoupim, oni to zas hejlové ze svých daní nebo na poplatcích rádi zaplatí ... tak mě napadá, hm, hm, PROČ a CO to tady za bláboly vlastně píšu ? Pokorně se omlouvám opravdu všem, odvolávám, co jsem před tím napsal, a křičím do světa : banky jsou vynikající, zdůrazňuji vynikající !!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2001 16:09

Nedelaji si z lidi pouze dojnou kravu, ale i delaji z nich i blbce. Nove Vseobecne podminky jsou toho dokladem. Prevod z devizoveho uctu na korunovy ucet trva 2 slovy dva dny. V IPB to slo za 10 sekund. Uz jsem nektere ucty uzavrel a zavru je vsechny. Ted to vsak po novu stoji 200 Kc. IPB byla v tunelu, ale to nic nemeni na tom ze pro klienta byla velmi slusne urovni. Zkuste si zajit do pobocky CSOB na Pankraci a zmenit treba zasilaci adresu. Za hodinu (nejdrive, pokud neni pred zavirackou) se dostanete na radu.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 12. 2001 17:29 | holes

Mertlíku, Mertlíku, Mertlíku...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 12. 2001 15:50

zkus jedinou banku v ČR, která je on-line. Na svém webu mají demoverzi toho, jak to pak vypadá v reálu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 12. 2001 15:47 | Martin

Pokud už se rozhodnete opustit ČSOB a měli jste předtím konto Kompakt, můžete zkusit zaslat bance stížnost, že převedla konto na jiný typ než jste měli předtím a tím porušila smluvní podmínky a tudíž jí žádáte o vrácení veškerých poplatků. Prý by to mělo jít, tak jsem zvědav :-)
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 12. 2001 18:26 | petr

ČSOB rozhodně ne, za poslední dva měsíce kráčí služby do pekel a s klientů si dělá dojnou krávu. Po sedmi letech dříve velmi spokojených ji opouštím a vím, že nejsem sám. Ten, kdo ji spojil s IPB by měl viset
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 12. 2001 16:19 | Honza, vidim@email. cz

Podle mne je popularita ústavu velmi závislá na dvou věcech: - pobočka (počet klientů na jednoho zaměstnance, systém přístupu k okénkům atd.) - kvalita lidí v pobočce. Jen tak si vysvětluji tak protichůdné názory. Když je za sklem kretén, nepomůže sebelepší systém - a naopak: bystrý, ochotný a komunikativní pracovník je schopen zařídit "nemožné ihned, zázraky do tří dnů".
Když si přečtete obecné podmínky bank, je to +/- to samé.
Mám asi kliku, protože v ČSOB, kam občas zajdu, je pohoda, 1-2 lidi, žádné pancéřové přepážky a vždy normální komunikace. (A neprozradím kde to je, vy byste si tam určitě hned zejtra převedli svoje účty ;o))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 12. 2001 12:47

Vypověděl jsem u ČSOB částku z účtu s výpovědní lhůtou. Dva dny poté, co částka měla být na běžném účtu, byla stále na účtu původním. I zavolal jsem na Zelenou linku, zde jsem se dozvěděl, že se mám obrátit na pobočku. I zavolal jsem na pobočku, poprosil o spojení s klientským centrem. Poté, co jsem byl několikrát po dlouhém vyzvánění vrácen zpět na ústřednu, jsem se dozvěděl, že patrně všichni pracovníci klientského centra jsou v terénu z důvodu přečíslování účtů... Požádal jsem tedy, již značně nasr.... o spojení s panem ředitelem. Po dalším přepojování jsem se dozvěděl, že peníze jsou tam, kde mají být, jen jakási chybka v systému oznamuje nesprávné zůstatky na účtech. Takže se poohlížím po jiné bance.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 12. 2001 9:17 | Johan K.

Ano, také si myslím, že lobbistické firmy pustily pár drobků z bohatě prostřeného stolu svých chlebodárců, kteří se mohli ocitnout na špici žebříčku. Několik bank mi tu chybí, některé nadbívají. Ne všechny banky si mohou dovolit nebo nechtějí se podřídit úplatným porovnáním. Kolik stálo první místo? 300 tisíc, 500 tisíc???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 12. 2001 1:37 | Pepa

Hele Tondo! To že je vlastník Živnobanky v pěkný prd..., tak to ještě neznamená, že ŽB je na tom stejně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 12. 2001 15:04 | Martin

Tak nevím. Když jsem před dvěmi měsíci zakládal účet u ČSOB tak jsem měl samé skvělé reference. Po dvou měsících už mám naprosto stejný dojem jako ostatní a z ČSOB asi dost rychle prchám i když mně dnes přesvědčovali o opaku :-) Mimochodem mít chuť si stěžovat tak je to na dlouhé telefonování než se nikam dovoláte :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 12. 2001 1:42 | zevloun

Průzkum veřejného mínění se vždy dělá za účelem jeho ovlivnění. Žádný žebříček nikdy nemůže deklarovat skutečnou kvalitu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Pomothy

podnikatel, ČSFD.cz

Tomáš Paclík

podnikatel, Viktoria Plzeň a Dočista

Martin Pomothy
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Tomáš Paclík
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services