Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 13. 12. 2001 | 34 komentářů
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 1. 2002 22:00, tr

musim souhlasit, mel jsem ucet u CSOB par let, ale momentalne koncim a prechazim na eBanku. Ty fronty jsou momentalne v CSOB priserny a navic si vas prehazujou od okynka k okynku a sami nevedi, kde se do ma vyridit. Jo, a druhy konkto mam (mel jsem) u CS, ale jejich zdimani a naoplatku nulovy a drahy sluzby uz me taky prestali bavit.

Reagovat

 

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (patent 26. 12. 2001 18:53)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 8. 2004 14:49

Nejlepší bankou 2001 bych asi dal Poštovní spořitelně, ale dneska mám nový učet u jedné zahr, banky, jsem též nespokojen s poplatkama a službama, přílišný komfort pro banku a né zákazníka.

Reagovat

 

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 21. 03. 2003 10:48)

Další příspěvky v diskuzi (34 komentářů)

20. 12. 2001 18:26 | petr

ČSOB rozhodně ne, za poslední dva měsíce kráčí služby do pekel a s klientů si dělá dojnou krávu. Po sedmi letech dříve velmi spokojených ji opouštím a vím, že nejsem sám. Ten, kdo ji spojil s IPB by měl viset
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

21. 12. 2001 15:47 | mhumpolec

Pokud už se rozhodnete opustit ČSOB a měli jste předtím konto Kompakt, můžete zkusit zaslat bance stížnost, že převedla konto na jiný typ než jste měli předtím a tím porušila smluvní podmínky a tudíž jí žádáte o vrácení veškerých poplatků. Prý by to mělo jít, tak jsem zvědav :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (petr 20. 12. 2001 18:26)

21. 12. 2001 15:50

zkus jedinou banku v ČR, která je on-line. Na svém webu mají demoverzi toho, jak to pak vypadá v reálu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 12. 2001 12:47)

22. 12. 2001 17:29 | holes

Mertlíku, Mertlíku, Mertlíku...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

23. 12. 2001 16:09

Nedelaji si z lidi pouze dojnou kravu, ale i delaji z nich i blbce. Nove Vseobecne podminky jsou toho dokladem. Prevod z devizoveho uctu na korunovy ucet trva 2 slovy dva dny. V IPB to slo za 10 sekund. Uz jsem nektere ucty uzavrel a zavru je vsechny. Ted to vsak po novu stoji 200 Kc. IPB byla v tunelu, ale to nic nemeni na tom ze pro klienta byla velmi slusne urovni. Zkuste si zajit do pobocky CSOB na Pankraci a zmenit treba zasilaci adresu. Za hodinu (nejdrive, pokud neni pred zavirackou) se dostanete na radu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (petr 20. 12. 2001 18:26)

25. 12. 2001 16:00 | rychlik

... taky jsem hlasoval, i když bez zájmu, a pro Českou spořitelnu jsem dobrého slova nenalezl vůbec a v těch vostatních případech to bylo jako u přebírání nahnilejch jablek v koši : když už člověk nenajde fleky na šlupce, tak zjistí, že ta jabka jsou už zbabčelá nebo červivěj vod vohryzku, a pokud ne, tak se sadím, že za chvíli na ně něco skočí vod těch nakaženejch. Tím myslim tu hrabivost a lakotu, co ty banky zkoušej, pěkně postupně jedna podle druhý, stále víc a víc vybírat na poplatkách a lichvařit na úrokách, za chvilku mě asi zpoplatněj, když jim vemu za dveře, že dělám průvan. A kde je ta jejich přidaná hodnota, ptám se, kerou zdražování zdůvodňujou ? V takový Český spořitelně jsem před několika málo roky podal na přepážce bezhotovostní příkaz k úhradě za pár korun a dostal na kopii potvrzení, s kerým jsem se moh svižně a účinně bránit při reklamaci ( neprovedení příkazu, pozdní provedení, chybné provedení, taky hlavně chybné zaslání peněz, kam jsem vůbec nechtěl, a můj požadavek na jejich okamžité vrácení nehledě na nesolventnost a podvodnost příjemce ). Teďka, připadám si, za ty samý many si dám brzo u ňákýho koše sám na ňákej kus papíru ňáký bramborový razítko a pokud chci jistotu jako tudle, zaplatím najednou na přepážce o řád víc. A ty vostatní elektronycký kanály jako je písí a mobil ? Tak tam s plnou odpovědností typuju já a hlavně s tim, že se nespletu, jinak že pak budu na svý náklady a čas řešit reklamaci asi sám na sebe, cha, chááá, poplatky za přenosy také platim já, a banky už cudně zvedají hlavu, že by si také rády něco trochu víc zobly, když ne letos, napřesrok určitě. Ptám se kolikrát sebe, jak to je možný. Odpověď mi tudle ňák dala zase ta Česká spořitelna, když se tak koukám na ty jejich reklamy s těmi jejími, pro mne na pohled slabomyslnými týpky v nich. Asi zbožné přání banky, řikám si udiveně, jak by měl vypadat její průměrný klient, no budu nebo nebudu daleko od pravdy ? Zbývá mi proto: pro vedení osobního účtu s kapesným surfovat mezi bankami a kotvit tam, kde to je momentálně výhodné, já kotvím spokojeně v Poštovní spořitelně s její mezinárodní čipovou MAX kartou a to dokud ji ČSOB případně ňák dál nezmrví, s dalšíma prachama do matrace, ostatní na spekulace a investice. Třeba právě jako akcionář do těch bank, co už umí nejlíp odírat, hejlů co se nechaj, je a bude vždycky dost, jen už čekám zas na ňákýho kostlivce ve skříni a pokles trhů a dokoupim, oni to zas hejlové ze svých daní nebo na poplatcích rádi zaplatí ... tak mě napadá, hm, hm, PROČ a CO to tady za bláboly vlastně píšu ? Pokorně se omlouvám opravdu všem, odvolávám, co jsem před tím napsal, a křičím do světa : banky jsou vynikající, zdůrazňuji vynikající !!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

26. 12. 2001 18:53 | patent

Od CSOB jsem utek, stalo to nervy a i nejake penze, ale ted jsem spokojeny, pokud nepoznate suzby jinde nevite o co prichazite.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 12. 2001 16:09)

27. 12. 2001 20:10 | Dav

Postreh z CSOB. Pred precislovanim --- klient mel bezny ucet a k tomu terminovany ucet na ten si mohl prevadet penize z bezneho uctu na jak dlouhe obdobi uznal za vhodne (tu na mesic, tu na tyden) a opacne. Tedy de facto zakladat si terminovane vklady na ruzna obdobi. Po precislovani --- Nejdrive mi vymenili karticku s precislovanym beznym uctem a terminovanym uctem. Pak jsem si sel obnovit terminovany vklad. Slecna, nutno podotknout ze mila, mi novou karticku sebrala a jala se vyplnovati novou. Ptam se ji proc. Duvod byl ten ze stary terminovany ucet (z CSOB) byl zrusen a musel byt zalozen novy (jine cislo), musela byt sepsana nova smlouva a tudiz nova karticka. Tak si rikam no dobry. Ono to ale pokracovalo. Jak maj ten novej system tak mi slecna rekla ze pokud na terminovanem uctu nezustane 10000,- tak se tento ucet zrusi a kdyz pak budu chtit opet dat penize na terminovany ucet tak se bude muset zalozit novy, tudiz se sepise nova smlouva a vyrobi se opet nova karticka. Dobry NE. Jo a jentak mimochodem ucet na mesic je ted neco hodne jineho nez ucet na tyden tudiz mezi nimi nelze dynamicky prechazet.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

2. 1. 2002 9:38 | Ládík

Vazeni,
jsem jiz nekolik let (ano, to to utika) u Ebanky a nemohu rici nic jineho, nez ze "v pohode". Predtim jsem byl u CS, KB, IPB; teprve nyni je to to prave orechove. S pozdravem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

2. 1. 2002 16:10 | gogo

Celý průzkum v retailu byl proveden naprosto diletantsky - výsledek je víceméně dán tržním podílem každé z bank s mírným ovlivněním díky jakéhosi povědomí klientů o jiných bankách. Zvlášť když každý respondent mohl uvést vždy jen jedinou banku jako nejlepší v dané kategorii.
Obdobně je to i u "průzkumu" nejlepší banky pro firmy: Obeslat největší firmy a brát výsledky jako měřítko, když právě ty největší firmy jsou s bankami v historicky vytvořeném propojení, to už je hodně silná káva.
Takovéto "průzkumy" je pak lepší vůbec nezveřejňovat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

3. 1. 2002 9:36 | hans

naprosto souhlasím s názorem gogo. Pokud chce penize.cz zveřejňovat podobné "závěry", měl by se autor vždy zamyslet jak k výsledkům došel. Použitou metodologii snad ani nemá smysl komentovat, ona totiž hovoří za vše. Prosím trochu přemýšlejte před tím, než něco "vypustíte" mezi lidi!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (gogo 02. 01. 2002 16:10)

3. 1. 2002 22:00 | tr

musim souhlasit, mel jsem ucet u CSOB par let, ale momentalne koncim a prechazim na eBanku. Ty fronty jsou momentalne v CSOB priserny a navic si vas prehazujou od okynka k okynku a sami nevedi, kde se do ma vyridit. Jo, a druhy konkto mam (mel jsem) u CS, ale jejich zdimani a naoplatku nulovy a drahy sluzby uz me taky prestali bavit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (patent 26. 12. 2001 18:53)

21. 3. 2003 10:48

Asi mam jine predstavy o bance. Mel jsem ucet v Kanade a naroky na banku se od te doby radikalne zmenily
- chci pristup 24/7 k memu kontu (full service automaty na kazde bance pro vybery, VKLADY a VYPISY v kazdou denni i nocni dobu) - co nejmene zamestnancu (jenom zvysujou naklady, ktere ve finale zaplati klient) - vsechny (maximum) transakce zdarma (od urciteho limitu zustatku na konte nebo za pausalni poplatek), vypisy ceskych bank me irituji - xyz dalsich sluzeb o kterych nase banky asi ani nevi ze existuji
Moje kanadska pobocka s desetinou zamestnancu obslouzila asi tolik klientu, jako honosne sidlo KB na Vaclavaku(ve kterym se necejtim jako klient a rikam si, co vsechno se za "moje" penize poridilo). Nebudu se dal rozepisovat, nic se tim na pristupu nasich bank nezmeni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza, vidim@email. cz 20. 12. 2001 16:19)

16. 8. 2004 14:49

Nejlepší bankou 2001 bych asi dal Poštovní spořitelně, ale dneska mám nový učet u jedné zahr, banky, jsem též nespokojen s poplatkama a službama, přílišný komfort pro banku a né zákazníka.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 21. 03. 2003 10:48)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Rostock

podnikatel a investor, Venture Investors

Karel Janeček

podnikatel, RSJ

Michael Rostock
ÚSPĚŠNOST
12,12 %

z 33 duelů
×
Karel Janeček
ÚSPĚŠNOST
4,58 %

z 131 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Koncepce, Protekcionismus, Management, doplňkové penzijní spoření, příspěvek zaměstnavatele, daň z příjmů, aleš poklop, penzijní připojištění, Úvěrové riziko, cizí správa, Google, příjem, spořitelna, obsílka, formulace, režijní jízdenky, představenstvo HPH, podnikatelské konto maxi

7T40858, 2U22710, 3AX7428, 2U22710, 3M35819

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK