Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 29. 11. 2001 | 57 komentářů
V pokračování rozhovoru s forexovým obchodníkem Ondřejem Náglem si můžete kromě jiného přečíst, jakým způsobem minimalizuje riziko a kolik svým klientům za měsíc vydělá.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 12. 2001 19:43, zevloun

Také se domnívám, že blábolení o Náglově Forexu zbytečně vyčerpává duševní síly a tím více je Vaše lidské extempore sympatické. Nevrlý puntičkář není žádná okrasa rozkolísaného světa.

Reagovat

 

+34
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 04. 12. 2001 11:27)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

30. 11. 2001 13:46

Nepodceňujte bolševiky, už jednou ukázali, co dovedou...

Reagovat

 

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 11. 2001 12:34)

Další příspěvky v diskuzi (57 komentářů)

30. 11. 2001 12:35 | TGP

Mila Ajo, gratuluji, ze jste nasla neco dlouho postradane :-) Zijete take na vychod od raje nebo jste ten svuj uz nasla? :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 30. 11. 2001 11:52)

30. 11. 2001 13:28 | Aja

Odpovim s klasikem: raj je vsude - vede k nemu kazda cesta, sledujeme-li ji dostatecne dlouho 8O))).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 11. 2001 12:35)

30. 11. 2001 13:46

Nepodceňujte bolševiky, už jednou ukázali, co dovedou...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 11. 2001 12:34)

2. 12. 2001 6:23 | Eric

I já vás zdravím Ajo - jasný plaménku. Fincentrem po úpravách jsem znechucen - zdá se mi zcela nepřehledné a jůzr pramálo frendly, ale třebas to někomu vyhovuje, vím já? Udělala jste mi radost, že jste se ozvala. Ani se mě neptejte co teď čtu já - dáááleko od jakékoliv klasiky, jen hromada odborných a "odborných" článků na ta nejpitomější témata, která si umíte vymodelovat. No, ale o svátcích se chystám na svou oblíbenou Marinu Cvetajevovou, trochu si osvěžit chmurné motivy, život by pak byl jen samá sranda... Mějte se skvěle. Eric
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+27
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 30. 11. 2001 11:52)

2. 12. 2001 6:28 | Eric

Nikdo, kdo nenabyl bohatství poctivě, ho neudrží déle než pro syna. Vnuci už ho proklejí neboť propadnou dluhům. (Zákon zachování energie). Jestli je bohatý - tak maximálně penězi, a to ještě kdoví, jestli. No a pokud věří tomu co tady hlásá, tak není bohatý. Nelze.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 11. 2001 10:43)

2. 12. 2001 15:51 | TGP

Omlouvám se, že vstupuji do cizí debaty, ale proč tolik chmur v době vánoční? Nebo je to reakce na reklamou předepisované veselí? I když máte pravdu, každý by měl přečíst alespoň dva ruské klasiky za rok, občas to docela pomáhá vrátit se na zem :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 02. 12. 2001 06:23)

3. 12. 2001 12:11 | Eric

Omlouvat se nemusíte (byť to oceňuji), ale internet je takové médium, které má veřejnou formu od "přírody", soukromí si tu člověk moc neužije, tak s tím počítám. Mám rád Vánoce, mám rád Ježíška. Nesnáším Santu stejně jako Dědu Mráze (ostatně na to máme Mikuláše). Výraz veselé Vánoce, byť si to lidé přejí, co pamatuji, mi nikdy nebyl blízký, neboť prostě nevystihuje podstatu věci. Hezké Vánoce - to je jiná. Klidné Vánoce, jo! Konzumní Vánoce (ale bez řvoucích reklam s idiotskými figurkami) - vždycky byly, stoly se prohýbají, dárky rozdávají, kila přibírají, morálka roste, nálada skvělá (jen se nedívat na televizi - tedy na zprávy). Trocha času na čtení a zamyšlení - u hárlekýna se člověk moc nezamyslí... A kdyby se někdy povedlo, že tohle zamyšlení dovede lidi alespoň k tomu, aby se byť jen o Vánocích nezabíjeli jak lítí psi - pak bych se toho rád dožil a ty Vánoce by byly ještě o trošku lepší....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+31
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 02. 12. 2001 15:51)

3. 12. 2001 13:17

Soukromí si člověk na Internetu moc neužije, to máte pravdu. Já bychpřitom větší soukromí Vaší diskuse docela uvítal. Jste si jist, že stále diskutujete o Forexu atp.??
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 03. 12. 2001 12:11)

3. 12. 2001 15:56

Co čekat od founi, který se přihlásí jako anonym? Když chce plkat o efiksu, ať si pustí Garbana - 25 offer, hledám bida...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 03. 12. 2001 12:11)

4. 12. 2001 11:27 | Eric

Můj milý, jsem si jist, že se o Forexu nebavím a věřte mi, že je mi to ale úplně jedno. Pokud redakce uzná za vhodné moje povídání vyškrtnout, no tak ať to udělá, a pokud to neudělá, tak vy máte dvě možnosti: číst či nečíst. Jestli vás něco z mých povídání pohoršilo, no, je to váš názor. Pak jste mi naznačil, že nebudu-li mluvit přísně k tématu, tak mám blábolit jinde. Pročpak? Mimojiné na tomto serveru se setkávám, alespoň virtuálně s lidmi, se kterými bych se hned tak nesetkal a vězte, že mnozí jsou mi navýsost sympatičtí, svými názory. A již proto mi stojí za to poslat vás do příslušných mezí. Kašlu na vás.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+34
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 03. 12. 2001 13:17)

4. 12. 2001 11:41 | TGP

1:0 :-)))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+27
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 04. 12. 2001 11:27)

4. 12. 2001 11:58 | Baronlempl

Eric, domnívám se, nejen že se nevzdálil tématu, dokonce se do tématu trefil přesně. Ondřej Nágl - to není o FOREX - to je o zločinu bez trestu. A zločin bez trestu - to jsou krajiny vzhlížející k Dědovi Mrázovi a Santa Dědovi. U nás pár takto smýšlejících vzhlíží k Václavu Klausovi. My ostatní máme Mikuláše a Ježíška...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 03. 12. 2001 13:17)

4. 12. 2001 12:28 | urubkova

Spojitost je ještě bližší - pilířem ruské literární klasiky je Zločin a trest. A to se sem, myslím, docela hodí. :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Baronlempl 04. 12. 2001 11:58)

4. 12. 2001 19:43 | zevloun

Také se domnívám, že blábolení o Náglově Forexu zbytečně vyčerpává duševní síly a tím více je Vaše lidské extempore sympatické. Nevrlý puntičkář není žádná okrasa rozkolísaného světa.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+34
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 04. 12. 2001 11:27)

4. 12. 2001 19:43 | zevloun

Také se domnívám, že blábolení o Náglově Forexu zbytečně vyčerpává duševní síly a tím více je Vaše lidské extempore sympatické. Nevrlý puntičkář není žádná okrasa rozkolísaného světa.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 04. 12. 2001 11:27)

12. 12. 2001 1:59 | George

Kdybyste si dal trochu víc práce, zjistil byste, že Henyep není rychlokvašná česká firma založená za účelem nahrabání peněz od klientů a následného vytunelování, ale společnost působící téměř čtvrt století, a to nikoliv v českém zasmrádlém rybníčku, ale v globálním měřítku. Jestli vám připadá logické, že by kvůli pár českým penězům ohrozila své jméno, nemám k tomu co dodat, jen politovat vaše IQ. Everbright Inv. je pouze servisní organizací Henyepu, a nemá žádný přístup ke klientským účtům, makléř má smlouvu s Henyepem, klient má účet u NY banky a pověřuje makléře obchodováním na FX. Klient si může kdykoliv své peníze vybírat. Rozhodně nejde o český model, kdy klient svěří své peníze firmě X bez vymezení dispozičních práv a pak zjistí že je fa použila na bůhvíco a jsou fuč. Ano, svěřit peníze forexu je určité riziko pro klienta - a to riziko se jmenuje makléř. Makléř, který neumí, nedodržuje zásady obchodování, riskuje a prodělává. Občas se takoví vyskytnou, stejně jako nové firmičky, které lákají klienty na zisky Forexu ale jde jim jen o vytunelování klientských vkladů.
Mimochodem, máte-li jakýkoliv důkaz o tom, že Henyep porušuje zákony nebo podvádí své klienty, proč nepodáte trestní oznámení ? Vaše věta "To, že firma Everbright Investment je další podvodné eseróčko, o tom není pochyb. " je jasným obviněním. Dokažte to, prosím, jasnými fakty, nikoliv Vašimi tvrzeními "o tom není pochyb". Jinak Vás kdokoliv lehce označí za osobu se sníženou inteligencí i soudností, která si své komplexy léčí křivými obviněními těch úspěšných.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Robert Votruba 29. 11. 2001 22:32)

8. 2. 2002 13:52 | Siorac

Nebylo snad z Klekánice zcela jasné, že existuje přímá vazba mezi lidmi z Millenia a Everbrights??????
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+26
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Bořek Šípek

designer a podnikatel

Petr Kratochvíl

producent a podnikatel

Bořek Šípek
ÚSPĚŠNOST
51,85 %

z 54 duelů
×
Petr Kratochvíl
ÚSPĚŠNOST
9,68 %

z 62 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Nerozdělený zisk, Fixní úročení, Poměr důchodu ke mzdě, unicredit, jan raška, jan bureš, euro, zaměstnanec, United Airlines z Chicaga, registr smluv, občanský zákoník 2014, telefonní operátoři, michal zadák, Komise pro úpravu stanov, Punkva, exekuční řízení, Jiří Mašek, 526/1990 Sb.

6T58785, 6T58785, 3H01636, 4M49999, 2P94287

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK