Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 13. 11. 2001 | 18 komentářů
Zatímco v přímém bankovnictví na mobilech patří GE Capital mezi špičku, v internetu má co dohánět. Svou Internetbanku spustila začátkem listopadu, o mnoho měsíců či let později než ostatní. Jak navíc ukázal náš test, je v ní ještě dost prostoru na dodělávky.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 11. 2001 15:53, TGP

Nevím nevím. Když už přijdu na trh poslední, tak přece nemůžu mít produkt, který je horší než to, co nabízí konkurence, nemyslíte?

Reagovat

 

+56
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 11. 2001 15:59, TGP

Jo GE, to je ono...
Dne 9.1.02001 jsem se nechal zlákat reklamní akcí GE Capital Bank – MOBIL ZDARMA od největší GSM banky. Řekl jsem si to je ta pravá akce pro mou matku – je jí 80 let, již 3 roky přispívá pravidelně na chod banky svým důchodem, nikdy nic bance nedlužila a banka s ní neměla žádné problémy - budeme moci převádět bez návštěvy banky a bez namáhavého vypisování převodních příkazů. Při návštěvě pobočky, poprvé jsem zde byl 4. října, ale protože jsem neměl všechny požadované doklady – na akci tohoto rozsahu neuvěřitelné množství –
- občanský průkaz
- rodný list
- výpis ze SIPO
- potvrzení zaměstnavatele – nestačil výpis o přiznání důchodu, který souhlasil s částkami, které přicházely na účet, muselo být zvlášť potvrzení od České správy sociálního zabezpečení
- potvrzení o zaplacení SIPO

jsem se s matkou musel dostavit znovu. Dnes nastal ten den, kdy nám konečně banka poskytne nějakou nadstandardní službu navíc. Protože i já mám v bance účet, který též nikdy nešel do debetu nepředpokládal jsem žádné problémy. Nejdříve jsem musel sepsat smlouvu, banka si všechny doklady ofotila a pak jsme čekali na spojení s Prahou. A už je tu výsledek – matka nesplnila vnitřní kriteria banky pro povolení debetního zůstatku flexiKREDIT. Logická otázka čím, že se to provinila, bohužel zůstala nezodpovězena – bankovní tajemství. Je zcela zřejmé, že pokud jsme nezpůsobilí pro přidělení takové služby jako GSM bankink, tak ani my nezůstaneme u této banky jako její klienti. Ačkoliv jsme se dostali až k vedoucímu, nikdo nebyl schopen říci proč stálý klient banky MOBIL banky GSM bankink nedostane a nový ano? Na mohutné reklamě je nápis – Stačí splnit tyto podmínky a můžete hned „BANKOVAT“, ale ačkoliv je splníte, bankovat nemůžete. Že by se banka plánovitě zbavovala bezproblémových klientů? Že by prováděla dikriminační výběr – tentokráte podle věku? Ačkoliv jsem bance věnoval 3 hodiny času a další na shánění podkladů, jejichž kopie si velkoryse ponechala, asi se to nedovím , neboť na všechny tyto dotazy jsem dostal jedinou odpověď „to je bankovní tajemství a obchodní politika GE Capital Bank“.
Vzhledem k tomu, že z této banky odcházím, doufám, že ji budou i nadále provádět tak, aby odehnaly všechny klienty.
Za celou dobu jednání jsem neviděl ani náznak po tom, s námi jednat, za všechno můžou nastavená kriteria, a je to opravdu zvláštní banka, že v ní nikdo nic neví a nikdo nic nemůže udělat.
Věřím, že někde je háček, něco jsem přehlédl, tak jako u pochybných prodejců růpzných mastiček.

Reagovat

 

-23
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (18 komentářů)

13. 11. 2001 7:25 | urubkova

Tak teda nevím, moc mě ta jejich aplikace nedostala. Nenalákali mě na mobily zadarmo a na nedodělaný internet banking už vůbec ne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

13. 11. 2001 10:07 | TGP

No nevím, včera jsem nainstaloval a zkoušel. Musím říct, že jsem hodně rozpačitý. APlikace je strašně pomalá a to, kolik jsem zaplatit za dial-up, se mi rozhodně v nižších poplatcích nevrátí za víc než několik měsíců. Skoro toho trošku lituji :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

13. 11. 2001 11:19 | PetrV

Také jsem byl překvapen zpomalením, které nastane, pokud přejdete z informačních stránek Internetbanky do její ostré verze. Svůj podíl na tom má určitě i to, že přenos probíhá šifrovaně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 13. 11. 2001 10:07)

13. 11. 2001 11:31 | TGP

Mobilbanka byla fajn nápad, ale tohle? Nemám zájem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

13. 11. 2001 15:04

Me stala jedna transakce o 25 tis vice nez puvodni castka. Trikrat jsem zadal paltebni prikaz, potom to strasne dlouho trvalo a zobrzila se hlaska ze stranku nelze najit. Toto jsem vyzkousel trikrat se stejnym vysledkem. Asi po 4 hodinach jsem chtel jeste zkusit prevest penize. Prihlasil jsem se do systemu a najednou vidim, vsechny tri transakce se uspesne povedly. Super zazitek, nikomu nepreju. Zkuste potom ty penize z dotycneho vytahnout!! Pekne me to mrzi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

13. 11. 2001 15:05 | jarda

No ale jaky jiny prenos nez sifrovany je dnes mozny pro takove ucely?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PetrV 13. 11. 2001 11:19)

13. 11. 2001 15:53 | TGP

Nevím nevím. Když už přijdu na trh poslední, tak přece nemůžu mít produkt, který je horší než to, co nabízí konkurence, nemyslíte?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+56
Líbí
Nelíbí

14. 11. 2001 17:57

No kdyz se Vam neco neprovede, tak to neni zadna sranda. Zvlaste pikantni je kdyz se Vam uvedena transakce podari opozdene. Takze internet banking opravdu nedoporucuji pro investice. Mohlo by Vas to prijit draho a napr jeden den zpozdeni nikde nevyreklamujete. Co se tyce ostatnich sluzeb neni to opravdu nic moc!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 13. 11. 2001 15:04)

15. 11. 2001 10:37 | Katerinka

GECB Když v říjnu 2000 zahájila GECB provoz GSM banky (nyní Mobil Banky), měla tato služba také hodně chyb a nedodělků. Smutné je, že velká většina těch chyb a nedodělků trvá přes mnohá upozornění dodnes (nefungují např. trvalé příkazy, také seznam konstantních symbolů je dodnes neúplný atd.), ačkoliv při uzavírání smlouvy bylo slibováno, že budou odstraněny nejpozději do konce roku (tedy 2000). Za nedodělanou Mobil banku přesto GECB účtuje svým klientům plný měsíční poplatek 60 Kč.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2001 14:22

Mno já teda nevim lidi, ale mě to fachá v pohodě, kódy bank už myslím opravili i když mezi náma, než ho hledat, mám ho dopsanej růčo dřív :o). Zatim jsem nenarazil na žádnej větší problém (změna hesla-OKi, příkazy -OKi, několikanásobný log - OKi,....). Sice trvalý př. by být mohly, taky třeba sladění s účetním SW, ale zase za 30,-/měsíčně?..:o). Nu za 200,- máte třeba HomeBanku a to to myslím umí. No ale asi věc názoru. Mě se to líbí a jsem spokojen. A jestli vznikne problém - OnLine chat s operátorem - to se mi zdá vychytaný. BTW: jak tak sleduji po netu všelijaké příspěvky na internet. banky, tak se mi zdá, že to píší jen placení lidé z jiné banky aby ostatní odradili a jen tu jednu tak propagovali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2001 16:37 | PetrV

David Lorenc, manažer přímého bankovnictví v GE nám poslal komentář k našemu testu. Můžete si jej přečíst tady.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-22
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2001 17:16 | Katerinka

GE v tom není sama Nic neobvyklého ... Už několik mnoho měsíců používám internetové bankovnictví České spořitelny, které je plné stále stejných chyb a nesmyslů, na připomínky nikdo nereaguje. Launch and Learn? Měli by nám platit za testování ...
pka
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2001 18:02 | TGP

Souhlas :-) Minimálně nabízet 6-12 měsíců zdarma, protože jako testeři přispíváme k úspěchu produktu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Katerinka 15. 11. 2001 17:16)

17. 11. 2001 23:50 | Ivan

Po zkušenostech s rúznými způsoby přístupu do různých bankovních domů musím říci, že preferuji dávkový přístup do banky. Přenos nechť je realizován prostřednictvím internetu nebo telefonem, ale u spořitelny i Ge Capital to používám už několikátý rok k plné spokojenosti. Naopak možná opustím Ebanku, protože to u osobních účtů neumožňuje. Člověk si v klidu připraví příkazy (vygeneruje z účetnictví) do účetnictví natáhne výpisy z účtů a historii má pořád dostupnou v počítači. Odpadá nervozita z výpadků spojení i z výše ceny mobilního spojení v cizině (je to podstatně kratší). Jediná nevýhoda je, že musím mít u sebe vždy svůj počítač s nainstalovaným softwarem, takže Internetový přístup jako doplněk k tomu dávkovému by nebyl špatný, ale to by tam zase nesměly být ty instalace certifikátů a bez nich to má snad zase jen ta Ebanka.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

18. 11. 2001 11:12 | SkrivanekT

Lepší GE než Spořitelna, která na internetu zobrazuje jen internetové transakce. Výběry z bankomatů a platby kartou tam vůbec nejsou. GE má alespoň tu pokoru, že přizná nedodělky a vývoj nové verze. To Spořka se tváří, že všechno je OK.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 11. 2001 13:31 | TGP

Ono často záleží na tom, kdo to řešení dodává. Na druhou stranu - GE s jejím zpožděním nic jiného nezbývalo, uvidíme, kdo bude zavádět nové verze rychleji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SkrivanekT 18. 11. 2001 11:12)

21. 11. 2001 15:59 | TGP

Jo GE, to je ono... Dne 9.1.02001 jsem se nechal zlákat reklamní akcí GE Capital Bank – MOBIL ZDARMA od největší GSM banky. Řekl jsem si to je ta pravá akce pro mou matku – je jí 80 let, již 3 roky přispívá pravidelně na chod banky svým důchodem, nikdy nic bance nedlužila a banka s ní neměla žádné problémy - budeme moci převádět bez návštěvy banky a bez namáhavého vypisování převodních příkazů. Při návštěvě pobočky, poprvé jsem zde byl 4. října, ale protože jsem neměl všechny požadované doklady – na akci tohoto rozsahu neuvěřitelné množství – - občanský průkaz - rodný list - výpis ze SIPO - potvrzení zaměstnavatele – nestačil výpis o přiznání důchodu, který souhlasil s částkami, které přicházely na účet, muselo být zvlášť potvrzení od České správy sociálního zabezpečení - potvrzení o zaplacení SIPO jsem se s matkou musel dostavit znovu. Dnes nastal ten den, kdy nám konečně banka poskytne nějakou nadstandardní službu navíc. Protože i já mám v bance účet, který též nikdy nešel do debetu nepředpokládal jsem žádné problémy. Nejdříve jsem musel sepsat smlouvu, banka si všechny doklady ofotila a pak jsme čekali na spojení s Prahou. A už je tu výsledek – matka nesplnila vnitřní kriteria banky pro povolení debetního zůstatku flexiKREDIT. Logická otázka čím, že se to provinila, bohužel zůstala nezodpovězena – bankovní tajemství. Je zcela zřejmé, že pokud jsme nezpůsobilí pro přidělení takové služby jako GSM bankink, tak ani my nezůstaneme u této banky jako její klienti. Ačkoliv jsme se dostali až k vedoucímu, nikdo nebyl schopen říci proč stálý klient banky MOBIL banky GSM bankink nedostane a nový ano? Na mohutné reklamě je nápis – Stačí splnit tyto podmínky a můžete hned „BANKOVAT“, ale ačkoliv je splníte, bankovat nemůžete. Že by se banka plánovitě zbavovala bezproblémových klientů? Že by prováděla dikriminační výběr – tentokráte podle věku? Ačkoliv jsem bance věnoval 3 hodiny času a další na shánění podkladů, jejichž kopie si velkoryse ponechala, asi se to nedovím , neboť na všechny tyto dotazy jsem dostal jedinou odpověď „to je bankovní tajemství a obchodní politika GE Capital Bank“. Vzhledem k tomu, že z této banky odcházím, doufám, že ji budou i nadále provádět tak, aby odehnaly všechny klienty. Za celou dobu jednání jsem neviděl ani náznak po tom, s námi jednat, za všechno můžou nastavená kriteria, a je to opravdu zvláštní banka, že v ní nikdo nic neví a nikdo nic nemůže udělat. Věřím, že někde je háček, něco jsem přehlédl, tak jako u pochybných prodejců růpzných mastiček.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-23
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2002 18:36 | Kubů

Proč nejde internetbanka po 17 hod,jaké jsou tedy její výhody,jestliže nemohu se svím účtem nic dělat.Jak je možné že mě na tene problém nikdo neupozornil.
Kubů
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michaela Maláčová

modelka a podnikatelka

Jan Světlík

podnikatel, Vítkovice Holding

Michaela Maláčová
ÚSPĚŠNOST
88,10 %

z 42 duelů
×
Jan Světlík
ÚSPĚŠNOST
13,04 %

z 23 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Účetní závěrka, Nominální výnos, Maloobchodní bankovnictví, fintech, daně, daň z příjmů, banky, restaurace, výnosy z pronájmu, skimming, juan, projekty, vliv na životní prostředí, Balancovaný, Cash flow, propouštění zaměstnanců, e-book, míra poškození bankovky

4AI0297, 2SK4714, 2SK4714, 2SK6325, 8S50799

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK