GE Capital Bank: Učíme se za pochodu

Petr Vykoukal | | 13. 11. 2001 | 18 komentářů
Zatímco v přímém bankovnictví na mobilech patří GE Capital mezi špičku, v internetu má co dohánět. Svou Internetbanku spustila začátkem listopadu, o mnoho měsíců či let později než ostatní. Jak navíc ukázal náš test, je v ní ještě dost prostoru na dodělávky.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 11. 2001 15:53, TGP

Nevím nevím. Když už přijdu na trh poslední, tak přece nemůžu mít produkt, který je horší než to, co nabízí konkurence, nemyslíte?

+56
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 11. 2001 15:59, TGP

Jo GE, to je ono...
Dne 9.1.02001 jsem se nechal zlákat reklamní akcí GE Capital Bank – MOBIL ZDARMA od největší GSM banky. Řekl jsem si to je ta pravá akce pro mou matku – je jí 80 let, již 3 roky přispívá pravidelně na chod banky svým důchodem, nikdy nic bance nedlužila a banka s ní neměla žádné problémy - budeme moci převádět bez návštěvy banky a bez namáhavého vypisování převodních příkazů. Při návštěvě pobočky, poprvé jsem zde byl 4. října, ale protože jsem neměl všechny požadované doklady – na akci tohoto rozsahu neuvěřitelné množství –
- občanský průkaz
- rodný list
- výpis ze SIPO
- potvrzení zaměstnavatele – nestačil výpis o přiznání důchodu, který souhlasil s částkami, které přicházely na účet, muselo být zvlášť potvrzení od České správy sociálního zabezpečení
- potvrzení o zaplacení SIPO

jsem se s matkou musel dostavit znovu. Dnes nastal ten den, kdy nám konečně banka poskytne nějakou nadstandardní službu navíc. Protože i já mám v bance účet, který též nikdy nešel do debetu nepředpokládal jsem žádné problémy. Nejdříve jsem musel sepsat smlouvu, banka si všechny doklady ofotila a pak jsme čekali na spojení s Prahou. A už je tu výsledek – matka nesplnila vnitřní kriteria banky pro povolení debetního zůstatku flexiKREDIT. Logická otázka čím, že se to provinila, bohužel zůstala nezodpovězena – bankovní tajemství. Je zcela zřejmé, že pokud jsme nezpůsobilí pro přidělení takové služby jako GSM bankink, tak ani my nezůstaneme u této banky jako její klienti. Ačkoliv jsme se dostali až k vedoucímu, nikdo nebyl schopen říci proč stálý klient banky MOBIL banky GSM bankink nedostane a nový ano? Na mohutné reklamě je nápis – Stačí splnit tyto podmínky a můžete hned „BANKOVAT“, ale ačkoliv je splníte, bankovat nemůžete. Že by se banka plánovitě zbavovala bezproblémových klientů? Že by prováděla dikriminační výběr – tentokráte podle věku? Ačkoliv jsem bance věnoval 3 hodiny času a další na shánění podkladů, jejichž kopie si velkoryse ponechala, asi se to nedovím , neboť na všechny tyto dotazy jsem dostal jedinou odpověď „to je bankovní tajemství a obchodní politika GE Capital Bank“.
Vzhledem k tomu, že z této banky odcházím, doufám, že ji budou i nadále provádět tak, aby odehnaly všechny klienty.
Za celou dobu jednání jsem neviděl ani náznak po tom, s námi jednat, za všechno můžou nastavená kriteria, a je to opravdu zvláštní banka, že v ní nikdo nic neví a nikdo nic nemůže udělat.
Věřím, že někde je háček, něco jsem přehlédl, tak jako u pochybných prodejců růpzných mastiček.

-23
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 18 komentářů)

15. 11. 2002 18:36 | Kubů

Proč nejde internetbanka po 17 hod,jaké jsou tedy její výhody,jestliže nemohu se svím účtem nic dělat.Jak je možné že mě na tene problém nikdo neupozornil.
Kubů
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 11. 2001 15:59 | TGP

Jo GE, to je ono... Dne 9.1.02001 jsem se nechal zlákat reklamní akcí GE Capital Bank – MOBIL ZDARMA od největší GSM banky. Řekl jsem si to je ta pravá akce pro mou matku – je jí 80 let, již 3 roky přispívá pravidelně na chod banky svým důchodem, nikdy nic bance nedlužila a banka s ní neměla žádné problémy - budeme moci převádět bez návštěvy banky a bez namáhavého vypisování převodních příkazů. Při návštěvě pobočky, poprvé jsem zde byl 4. října, ale protože jsem neměl všechny požadované doklady – na akci tohoto rozsahu neuvěřitelné množství – - občanský průkaz - rodný list - výpis ze SIPO - potvrzení zaměstnavatele – nestačil výpis o přiznání důchodu, který souhlasil s částkami, které přicházely na účet, muselo být zvlášť potvrzení od České správy sociálního zabezpečení - potvrzení o zaplacení SIPO jsem se s matkou musel dostavit znovu. Dnes nastal ten den, kdy nám konečně banka poskytne nějakou nadstandardní službu navíc. Protože i já mám v bance účet, který též nikdy nešel do debetu nepředpokládal jsem žádné problémy. Nejdříve jsem musel sepsat smlouvu, banka si všechny doklady ofotila a pak jsme čekali na spojení s Prahou. A už je tu výsledek – matka nesplnila vnitřní kriteria banky pro povolení debetního zůstatku flexiKREDIT. Logická otázka čím, že se to provinila, bohužel zůstala nezodpovězena – bankovní tajemství. Je zcela zřejmé, že pokud jsme nezpůsobilí pro přidělení takové služby jako GSM bankink, tak ani my nezůstaneme u této banky jako její klienti. Ačkoliv jsme se dostali až k vedoucímu, nikdo nebyl schopen říci proč stálý klient banky MOBIL banky GSM bankink nedostane a nový ano? Na mohutné reklamě je nápis – Stačí splnit tyto podmínky a můžete hned „BANKOVAT“, ale ačkoliv je splníte, bankovat nemůžete. Že by se banka plánovitě zbavovala bezproblémových klientů? Že by prováděla dikriminační výběr – tentokráte podle věku? Ačkoliv jsem bance věnoval 3 hodiny času a další na shánění podkladů, jejichž kopie si velkoryse ponechala, asi se to nedovím , neboť na všechny tyto dotazy jsem dostal jedinou odpověď „to je bankovní tajemství a obchodní politika GE Capital Bank“. Vzhledem k tomu, že z této banky odcházím, doufám, že ji budou i nadále provádět tak, aby odehnaly všechny klienty. Za celou dobu jednání jsem neviděl ani náznak po tom, s námi jednat, za všechno můžou nastavená kriteria, a je to opravdu zvláštní banka, že v ní nikdo nic neví a nikdo nic nemůže udělat. Věřím, že někde je háček, něco jsem přehlédl, tak jako u pochybných prodejců růpzných mastiček.
-23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2001 13:31 | TGP

Ono často záleží na tom, kdo to řešení dodává. Na druhou stranu - GE s jejím zpožděním nic jiného nezbývalo, uvidíme, kdo bude zavádět nové verze rychleji.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2001 11:12 | SkrivanekT

Lepší GE než Spořitelna, která na internetu zobrazuje jen internetové transakce. Výběry z bankomatů a platby kartou tam vůbec nejsou. GE má alespoň tu pokoru, že přizná nedodělky a vývoj nové verze. To Spořka se tváří, že všechno je OK.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2001 23:50 | Ivan

Po zkušenostech s rúznými způsoby přístupu do různých bankovních domů musím říci, že preferuji dávkový přístup do banky. Přenos nechť je realizován prostřednictvím internetu nebo telefonem, ale u spořitelny i Ge Capital to používám už několikátý rok k plné spokojenosti. Naopak možná opustím Ebanku, protože to u osobních účtů neumožňuje. Člověk si v klidu připraví příkazy (vygeneruje z účetnictví) do účetnictví natáhne výpisy z účtů a historii má pořád dostupnou v počítači. Odpadá nervozita z výpadků spojení i z výše ceny mobilního spojení v cizině (je to podstatně kratší). Jediná nevýhoda je, že musím mít u sebe vždy svůj počítač s nainstalovaným softwarem, takže Internetový přístup jako doplněk k tomu dávkovému by nebyl špatný, ale to by tam zase nesměly být ty instalace certifikátů a bez nich to má snad zase jen ta Ebanka.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 11. 2001 18:02 | TGP

Souhlas :-) Minimálně nabízet 6-12 měsíců zdarma, protože jako testeři přispíváme k úspěchu produktu.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 11. 2001 17:16 | Katerinka

GE v tom není sama Nic neobvyklého ... Už několik mnoho měsíců používám internetové bankovnictví České spořitelny, které je plné stále stejných chyb a nesmyslů, na připomínky nikdo nereaguje. Launch and Learn? Měli by nám platit za testování ...
pka
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 11. 2001 16:37 | PetrV

David Lorenc, manažer přímého bankovnictví v GE nám poslal komentář k našemu testu. Můžete si jej přečíst tady.
-22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 11. 2001 14:22

Mno já teda nevim lidi, ale mě to fachá v pohodě, kódy bank už myslím opravili i když mezi náma, než ho hledat, mám ho dopsanej růčo dřív :o). Zatim jsem nenarazil na žádnej větší problém (změna hesla-OKi, příkazy -OKi, několikanásobný log - OKi,....). Sice trvalý př. by být mohly, taky třeba sladění s účetním SW, ale zase za 30,-/měsíčně?..:o). Nu za 200,- máte třeba HomeBanku a to to myslím umí. No ale asi věc názoru. Mě se to líbí a jsem spokojen. A jestli vznikne problém - OnLine chat s operátorem - to se mi zdá vychytaný. BTW: jak tak sleduji po netu všelijaké příspěvky na internet. banky, tak se mi zdá, že to píší jen placení lidé z jiné banky aby ostatní odradili a jen tu jednu tak propagovali.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 11. 2001 10:37 | franta

GECB Když v říjnu 2000 zahájila GECB provoz GSM banky (nyní Mobil Banky), měla tato služba také hodně chyb a nedodělků. Smutné je, že velká většina těch chyb a nedodělků trvá přes mnohá upozornění dodnes (nefungují např. trvalé příkazy, také seznam konstantních symbolů je dodnes neúplný atd.), ačkoliv při uzavírání smlouvy bylo slibováno, že budou odstraněny nejpozději do konce roku (tedy 2000). Za nedodělanou Mobil banku přesto GECB účtuje svým klientům plný měsíční poplatek 60 Kč.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 11. 2001 17:57

No kdyz se Vam neco neprovede, tak to neni zadna sranda. Zvlaste pikantni je kdyz se Vam uvedena transakce podari opozdene. Takze internet banking opravdu nedoporucuji pro investice. Mohlo by Vas to prijit draho a napr jeden den zpozdeni nikde nevyreklamujete. Co se tyce ostatnich sluzeb neni to opravdu nic moc!
+48
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 11. 2001 15:53 | Libor Cigánek

Nevím nevím. Když už přijdu na trh poslední, tak přece nemůžu mít produkt, který je horší než to, co nabízí konkurence, nemyslíte?
+56
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 11. 2001 15:05 | jarda

No ale jaky jiny prenos nez sifrovany je dnes mozny pro takove ucely?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 11. 2001 15:04

Me stala jedna transakce o 25 tis vice nez puvodni castka. Trikrat jsem zadal paltebni prikaz, potom to strasne dlouho trvalo a zobrzila se hlaska ze stranku nelze najit. Toto jsem vyzkousel trikrat se stejnym vysledkem. Asi po 4 hodinach jsem chtel jeste zkusit prevest penize. Prihlasil jsem se do systemu a najednou vidim, vsechny tri transakce se uspesne povedly. Super zazitek, nikomu nepreju. Zkuste potom ty penize z dotycneho vytahnout!! Pekne me to mrzi.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 11. 2001 11:31 | Olda Kusý

Mobilbanka byla fajn nápad, ale tohle? Nemám zájem.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 11. 2001 11:19 | PetrV

Také jsem byl překvapen zpomalením, které nastane, pokud přejdete z informačních stránek Internetbanky do její ostré verze. Svůj podíl na tom má určitě i to, že přenos probíhá šifrovaně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 11. 2001 10:07 | Punťa

No nevím, včera jsem nainstaloval a zkoušel. Musím říct, že jsem hodně rozpačitý. APlikace je strašně pomalá a to, kolik jsem zaplatit za dial-up, se mi rozhodně v nižších poplatcích nevrátí za víc než několik měsíců. Skoro toho trošku lituji :-(
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 11. 2001 7:25 | urubkova

Tak teda nevím, moc mě ta jejich aplikace nedostala. Nenalákali mě na mobily zadarmo a na nedodělaný internet banking už vůbec ne.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

David Eder

podnikatel, Exclusive Tours

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

David Eder
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services