Reklama Eurotelu poškozuje důvěru klientů

Slogan největšího českého mobilního operátora o "nejbezpečnějším GSM Bankingu" je založen na sporných argumentech a navíc může uvést v pochyby ty, kteří používají stejnou službu u konkurence.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 10. 2001 16:33

Klasický příklad FUD. (Pro nezasvěcené vysvětlení tohoto pojmu zde.) S tímhle způsobem relkamy nesouhlasím, ale ani mě to nepřekvapuje. Co byste čekali od reklamy, nota bene v podání Američanů.

+29
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 10. 2001 18:28

Reklama tak jak ji vnímám já, je ve většině případech zavádějící. Většina reklamních triků zpočívá v zaujetí konzumenta. Záleží pak na každém z nás, jak se touto reklamou nechá ovlivnit. Jsem-li dostatečně informovaný člověk, neprobudí to ve mně žádnou reakci. Tím neříkám, že nejsem reklamou ovlivňován. Každopádně se nenechám přesvědčit bez rozmyšlení. Proto jsem také nepožadoval na vládě vrácení peněz z kampeličky:-)

-10
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 21 komentářů)

5. 10. 2001 14:15

Eurotel zkratka zaspal. Od pocatku pouzivam sluzbu u Paegasu a to bez problemu. To same je s nejlepsim zvukem. Paegas s technologii prisel pozdejc, ale vsichni operatori ho maji stejny.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 10. 2001 11:15 | Pedro

Logické důvody pro pozdní spuštění zde přece jen jsou. Když to před dvěma lety spustil Paegas, tak se v Eurotelu jen smáli, protože považovali SIM Toolkit za zastaralou technologii, kterou vytlačí wap. V té době často prohlašovali, že oni GSM Banking nikdy mít nebudou. Když už ale začali Paegasu přibývat klienti (díky kampani GE - cca 100 tisíc nových SIM karet), v té době už Eurotel na tom svém GSM pracoval a únoru tohoto roku již probíhalo testování s eBankou. S tou to však spustili až teď, protože eBanka není partner, s kterým by se dala udělat akce mobil zdarma (jako např. s GE).
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 10. 2001 18:34 | TGP

To jste byl ale jeden z mála, vždyť je mnohem jednodušší vyrazit na náměstí než používat vlastní hlavu :-)
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 10. 2001 18:28

Reklama tak jak ji vnímám já, je ve většině případech zavádějící. Většina reklamních triků zpočívá v zaujetí konzumenta. Záleží pak na každém z nás, jak se touto reklamou nechá ovlivnit. Jsem-li dostatečně informovaný člověk, neprobudí to ve mně žádnou reakci. Tím neříkám, že nejsem reklamou ovlivňován. Každopádně se nenechám přesvědčit bez rozmyšlení. Proto jsem také nepožadoval na vládě vrácení peněz z kampeličky:-)
-10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 10. 2001 18:06

Myslím, že není důvod, aby se redakce chytala za nos. O pokrytectví už rozhodně hovořit nelze. Článek je důvodem k zamyšlení a reklama zajišťuje v drtivé většině způsob financování serveru. Myslím, že jsou to dvě témata zcela odlišná. Pokud se na penězích budou objevovat články podporující reklamní kampaň (bez porovnání s konkurencí), nedalo by se hovořit o seriozních zprávách. Já se spíše zamýšlím, zda to nebyl ze strany Eurotelu záměr pozdržet GSM banking. I když mne moc logických důvodů nenapadá, dva roky je přeci jen dost na to, aby to splnilo nějaký účel. Z nedostatku technologií na trhu to určitě nebylo a myslím, že ani finance tomu nebránily.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 10. 2001 16:36

Omlouvám se za překlep. Tak ještě jednou:
Klasický příklad FUD. (Pro nezasvěcené vysvětlení tohoto pojmu zde.) Nesouhlasím s tím, ale co byste čekali od firmy v rukách Američanů.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 10. 2001 16:33

Klasický příklad FUD. (Pro nezasvěcené vysvětlení tohoto pojmu zde.) S tímhle způsobem relkamy nesouhlasím, ale ani mě to nepřekvapuje. Co byste čekali od reklamy, nota bene v podání Američanů.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 10. 2001 14:32 | PetrV

Přeji hezký den. Z vyjádření, která mi poskytl jak Eurotel, tak Radiomobil vyplynulo, že jediný rozdíl je v tom, jakým způsobem je zasílán BPIN. Je možné, že ve vámi uvedených skutečnostech existují mezi řešeními obou společností rozdíly, pak se ovšem domnívám, že by bylo na místě aby je Eurotel prezentoval... neučinil tak a proto jsem dospěl k závěrům uvedeným v textu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 10. 2001 10:49 | Tomáš

Docela by mě zajímalo,jestli vůbec existuje reklama,která není zavádějící?? Já bych Radiomobilu ani bankám žaloby nedoporučoval,protože sami dělají reklamy stejného druhu. Je naivní,očekávat od reklamy,že bude věcně,suše a objektivně prezentovat skutečnost. Reklama musí upoutat pozornost. Čím blbější reklama,tím víc utkví v paměti. Takových(blbých) reklam je většina, a kdyby se měly zakázat,asi by všechna media zašla na úbytě.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 10. 2001 7:05 | Láďa rolll@volny.cz

Ve světle předložených je možná reklama tohoto druhu zavádějící, ale na druhou stranu si myslím, že o to přece reklamě velmi často jde.Kromě toho, když mohou reklamu tohoto druhu používat firmy jako třeba Microsoft, co by ji nemohl použít Eurotel.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 9. 2001 16:13 | Pluto

Celý článek je navíc věcně naprosto nepodložený. Ze skutečnosti, že v obou případech se používá TDES, přeci nelze dovodit, že bezpečnost obou systémů je stejná. TDES je symetrický, takže bezpečnost řešení nezávisí ani tak na šifře samotné jako na mechanismu distribuce a správy klíčů a na důvěryhodnosti entity personalizující karty. Zde se oba systémy nutně musí lišit - už jenom díky rozdílným výrobcům karet.
P.S. Skutečně máme spolu s autorem věřit, že jsou-li mezi systémy rozdíly v zabezpečení, banka to na požádání přizná a popíše?
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 9. 2001 23:44 | Jirka

Beztak to nebude úplně pravda, protože jinak by se k věci asi vyjádřil někdo z redakce.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 22:58 | Vagner

Vidím to jinak. Je to stejné jako korupce, musí být dva, jeden co dává a jeden co bere.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 18:53 | TGP

Krásně účelový argument - kdybychom pro změnu měli na stránce reklamu Paegasu nebo Oskara (tu tam ostatně máme taky), tak byste zase napsal, že jsme zaprodanci a kritizujeme někoho, kdo si u nás nekoupil reklamu? Peníze.CZ fungují jako jiná standardní média: redakce předem neví, jací klienti podepsali s obchodním oddělením smlouvu ani nesleduje, které společnosti si u nás zadávají prostřednictvím některé z agentur své reklamní kampaně. Témata článků si redakce volí zcela dle svého uvážení a žádné zásahy do jejich plánu nikdo jiný neprovádí. Redakce se tak nemůže chytat za nos. :-)
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 18:08

Redakce serveru by se měla chytit za nos, na jedné straně uvěřejnuje kritiku a na druhé straně jí nesmrdí peníze za uveřejnění právě té kritizované reklamy na svém serveru. Pokrytectví.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2001 12:11 | TGP

ČTK: British Telecom byl nucen stáhnout inzerát Inzerát, že poskytuje "rychlé a spolehlivé" připojení, musel stáhnout největší britský telekomunikační operátor British Telecom. Rozhodl o tom místní Úřad pro reklamní standardy (ASA).
Inzerát se týkal připojení prostřednictvím telefonních linek, nikoli například širokopásmového připojení ADSL, které BT rovněž poskytuje. Samo propojení bylo v pořádku, ale potíže byly zejména v ústřednách, které BT jako bývalý státní monopol rovněž provozuje a které nedokázaly zákazníky správně propojit, a tak slyšeli pouze signál "obsazeno".
Protože si řada zákazníků stěžovala, zabýval se záležitostí ASA. Uznal, že inzeráty jsou vzhledem k reálné situaci "zavádějící", a BT byl nucen inzerát stáhnout.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2001 11:49 | TGP

Na jednu stranu si myslím, že nápad s reklamou je dobrý (to vymezení diskrétní zóny se mi líbí), ale slogan o bezpečnosti je podle mne již zavádějící. Navíc nevěřím tomu, že by o pochybnosti sloganu v Eurotelu nevěděli, takže jde podle mě o jednoznačný záměr zmást uživatele a oklamat je.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2001 11:03

Nejen v tomto pripade se zda, ze neni vse v poradku. Jiz drive propirana reklama "jediny legalni operacni system je Windows" zustala zcela nepotrestana. A toto je uplne stejne schema. Neni to tedy zamer?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2001 10:27 | TGP

Já viděl tu reklamu a myslel jsem, že Eurotel má nějakou technologickou novinku a proto je bezpečnější. No a ona je to lež. Děkuji pěkně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2001 10:14 | urubkova

Eurotelu jde o jediné - zakrýt neschopnost nabídnout tuto službu stejně včas jako jeho konkurence. Žvásty o "nejbezpečnějším" GSM bankingu jsou jen marketingovým tahem, který by se ale v tomto případě (teda spíš v případě žaloby nebo negativní publicity) nemusel vyplatit. A jedna pikantnost na závěr - zatímco tohle píšu, bliká na mě banner komunikující právě "ten nejbezpačnější GSM banking". :o)
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Wichterle

podnikatel, Wikow Industry

Petr Teplý

ekonom

Martin Wichterle
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Petr Teplý
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 4 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services