Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 14. 9. 2001 | 6 komentářů
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 9. 2001 18:24, TGP

Dlouhé texty, krátký rozum. Alespoň tak na mě působí řada webů finančních institucí. Některé jdou zase do extrému, třeba KB - krásný nový web, ale informací poskrovnu, chybějící produkty a podobně. Vypadá to jako betaverze, kterou někdo zapomněl doplnit o chybějících 70% informací.

Reagovat

 

+18
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 9. 2001 9:12, TGP

Oznámení pojistné události online je fajn, ale muselo by fungovat. Jednou jsem to zkoušel a mé informace se někdě ztratily - a ještě mi pak dělali problémy za pozdní ohlášení škody. Tím u mě opravdu skončili.

Reagovat

 

-4
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (6 komentářů)

14. 9. 2001 9:04 | TGP

Souhlasím s hodnocením navigace - web jsem procházel a neustále jsem se ztrácel.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

14. 9. 2001 9:12 | TGP

Oznámení pojistné události online je fajn, ale muselo by fungovat. Jednou jsem to zkoušel a mé informace se někdě ztratily - a ještě mi pak dělali problémy za pozdní ohlášení škody. Tím u mě opravdu skončili.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

14. 9. 2001 18:03 | TGP

Souhlasím s panem Bednářem: "snaha o extravaganci v mezích zákona, ale bohužel poměrně rychle utnutá" je velmi výstižný popis. Otázka pro pana Bártu: doporučujete klientům spíše střízlivost (až nudu) nebo spíše extravaganci? Mám na mysli finanční oblast. Děkuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

14. 9. 2001 18:24 | TGP

Dlouhé texty, krátký rozum. Alespoň tak na mě působí řada webů finančních institucí. Některé jdou zase do extrému, třeba KB - krásný nový web, ale informací poskrovnu, chybějící produkty a podobně. Vypadá to jako betaverze, kterou někdo zapomněl doplnit o chybějících 70% informací.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

15. 9. 2001 14:10 | TGP

Web hezký, ale ta navigace... Ach jo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

15. 3. 2002 15:32

Vážený pane, chyba není bohužel u Allianz pojišťovny, ale na Vaší straně. Je potřeba si důkladně přečíst všeobecné obchodní podmínky a tam se přesně dočtete, do kdy je potřeba nahlásit pojistnou událost. Asi jste měl sjednaný ušlý výdělek, a ten se hlásí u všech pojišťoven i když se léčíte. Je potřeba ho včas anhlásit.Já doporučuji všem klientům jakékoliv pojišťovny, když smlouvu uzavřou, tak se v případě nějakých problémů vždy obrací na toho kdo to s Vámi uzavřel. Správný obchodní zástupce Vám určitě dobře a rád poradí. Přeji Vám hodně zdaru.Petr z Brna.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 14. 09. 2001 09:12)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Milan Jančík

politik a podnikatel

Marek Dospiva

podnikatel, Penta

Milan Jančík
ÚSPĚŠNOST
20,00 %

z 15 duelů
×
Marek Dospiva
ÚSPĚŠNOST
47,37 %

z 19 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

RPSN, Nezaopatřené děti, Centrální banka, václav stárek, vladimír dlouhý, paušální daň, česká spořitelna, daně, zvýšení, sídlo podnikatele, ceny pohonných hmot, výsledky hospodaření, skupinové slevy, osobní data, občané agentury, zákon na ochranu osobních údajů, výstava peněz, potravinářství

6H03884, 6C61932, 9A72529, 5C58511, 6C61932

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK