Dárek nám všem

Co se to děje? Nová grafika, nové služby - co to Peníze dělají? Že by měnová reforma? Ale ne, něco mnohem jednoduššího - Peníze slaví, protože dnes jim je právě rok!

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 9. 2001 20:20, smutnak

Souhlasim s predchozim, vzdyt NN pouziva nejake cca dve, tri procenta. To nema cenu s nimi ztracet cas.

Zobrazit celé vlákno

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 9. 2001 13:53, SkrivanekT

Zajímavá změna - bud se s ní asi muset chvíli sžívat, ale první dojem je dobrý. Je vidět, že neusínáte jako jiní.

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 67 komentářů)

24. 9. 2001 17:32 | pjt

Problem neni jestli NN nebo IE, ale v tom, ze NN se dosud nevyrovnal se standardy W3C.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 9. 2001 17:07 | Milos

Rad pouzivam NN. Ale na ceskych setrverech je stale vice stranek, ktere se v NN nedaji bud vubec nebo jen spatne cist. Jsou rozhazene, texty jdou pres sebe apod. A "webmasteri" se podivaji na statistiku a reknou, ale vzdyt nam 99% pouziva MSIE, tak co bych se s tim paral? A podivali se na statistiku pred tim? Kdo tak po te zmene bude lozit s necim jinym, kdyz to nebude fungovat? Proste se podiva a rekne "Skoda, to je zajimavy server, ale cist ho nebudu. :-("
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 9. 2001 9:04 | T. Novotný

Vaše přání je jistě chválihodné, doufejme že jednou se stane skutečností. Nicméně se mi zdá, že názory by se neměly měnit samy od sebe, ale jen pokud je k tomu důvod. Jenže ve vás, asi, je tolik různých názorů na vše, že se až tlučou. Nebo zde praktikujete metodu "co mne zrovna napadne." K ČRa - je možné, že mají nominální hodnotu 1 000,-.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 9. 2001 8:09 | Baronlempl

Názorová stabilita, pane, je buď víra nebo ideologie. Například voda může být současně moc teplá, málo teplá, málo studená, moc studená... Jinak si na svých názorech nijak nezakládám a považuji je pouze za 1/10000000 názor v rámci ČR, v celosvětovém měřítku jsou moje názory ještě daleko více nicotné. Nesnažím se mít pravdu. Pouze napsat k problému svůj názor. Mé velké (v české kotlině zatím zcela nereálné) přání je, aby ostatní činili totéž. Pokrok je právě názorová nestabilita, soutěž názorů. Pokud o stejné věci napíšete dnes přesně to, co jste psal včera, jste magor, pane, popíráte vývoj... Na jiném serveru dráždím prostoduché chlapce tím, že píši své názory třeba na kurzy akcií tak nějak bez předsudků, systémem "co mne zrovna napadlo". To by jste měl slyšet ryk prostoduchých chlapců: že to tak není, že jsem duševně chorý a že to je tak a tak, že ČRa mají hodnotu 1.000,- Kč na akcii. Na položenou otázku, co si představují pod pojmem hodnota, nereagují, oni totiž tomu svému blábolu věří a v tom je jejich neštěstí.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 9. 2001 8:01 | pjt

Všem vášnivým zastáncům NN, Mozilla, Opera apod. prohlížečů doporučuji si přečíst diskuzi, kde jsem myslím dost vyčerpávajícím způsobem diskutoval s pani Pecharovou. Pro ty líné ve zkratce - NN nesplňuje standardy W3C, ktere jsou v platnosti již rok a pul. Kompatibilitou za každou cenu se ochuzujete o efektivní, moderní kód www stránek.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2001 20:20 | Nicko

Souhlasim s predchozim, vzdyt NN pouziva nejake cca dve, tri procenta. To nema cenu s nimi ztracet cas.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2001 11:56 | Harry

Krome verze 6 je tu slusne stabilni, rychla s podporou CSS, Mozilla. Ma jeste mouchy, ale snad konecne vyjedou s full verzi. A je to multiplatformni prohlizec. Delat web jen pro IE je proste dano lenosti webmasteru. Nemusim mit hromadu hejbacich menu a litaci reklamy po obrazovce v ASP, kdyz jsem pripojen modemem. Ale to je vecna diskuze nad tim, jestli chci vsechny ctenare nebo jen nejake, vsechny ficurky nebo standard, drahy a deravy MSIS nebo ne.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 9. 2001 17:24 | T. Novotný

Čípak je rýmovačka o většině jako lůze - hrůze? Nezdá se mi, že byste byl názorově zrovna nejstabilnější...
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 9. 2001 15:49 | Baronlempl

PAL také nikdy nebyl a není žádný standard. Byl pouze většinově přijat. Vy se tedy domníváte, že pokut kdokoliv cokoliv sbastlí, ti co jsou již rozjetí se musí k němu sklánět a hladit po vlasech? To mi zase připomíná ony ubohé soutěžitele Českého telecomu - dej nám svoje linky, kabely a vůbec všechno, my ti potom ukážeme.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 9. 2001 14:22 | opicak

Jenomze si musite uvedomit, ze IE neni zadny standard.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 9. 2001 9:05 | T. Novotný

Jsem rád, že se držíte tématu penez.cz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 20:12 | Baronlempl

Nepracuji. Jsem spekulant bez citu a víry.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 20:07 | T. Novotný

Omlouvám se, některé dny mohlo být článků opravdu vícero. Nechápu, proč byste měl být zaplavován texty, o tom jsem přece nemluvil. Já jen říkám, že dříve jich bylo více, to je vše. A jelikož jste stále čtenářem Peněz, tak předpokládám, že ani při takovýchto "smrštích" nebyly nekvalitní.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 20:01 | T. Novotný

Ještě že jste mi to, pane, vysvětlil. To by se tedy mohla úvodní stránka znovu předělat a nechat tam jen ty obdélníčky nahoře, vlevo a vpravo. Vždyť tam se skrývají jen výsledky. Myslím, že trochu víc i odbornějších článků (nejen jak investovat) by neškodilo. Možná namítnete ať si kupuji ekonomický tisk, ale proč nemít více informačních zdrojů (tisk kupodivu kupuji)? Trochu odbočím. Ve kterém oboru pracujete?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 19:01 | Baronlempl

Vy mi, pane, něco připomínáte. Kdysi dávno byl v televizní technice zaveden systém PAL obrovskou většinou zemí. Francouzi si však postavili palici (jak to dělají vždy) a přijali truc systém SECAM. Dále SECAM přijal Sovětský svaz se svými satelity včetně ČSSR. O nikom jiném nevím. Bylo to nesmyslné a vytvářelo pouze komplikace. Musely se vymyslet univerzální televizory...
Další takové případy. Sovětský svaz měl závit na šroubu vždy malinko jiný, než celý zbylý svět, aby to nepasovalo s těmi celosvětově unifikovanými maticemi. Stejně tak ložiska...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 15:56

To snad nemyslis vazne ? Nebo delas v Microsoftu !
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 15:34 | TGP

No nevím, copak on ještě někdo Netscape kromě vás používá? Vždyť je to mrtvá technologie...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2001 14:09 | J. Schier/schier@esat.kuleuven.ac.be

Uz si tu nekdo stezoval na zobrazeni "vylepsenych" stranek v Netscapu. Pridavam se. Nejdrive jsem myslel, ze Penize nekdo hacknul - zobrazila se mi jen reklama na Volvo, a nefunkcni zalozky. Pak mne napadlo spustit Windows - aha, v IE to bylo o necem jinem. Po vypnouti Javy a Javascriptu v Netscape se stranka dokonce zobrazila, byt bez funkcnich zalozek. Ale, ve vsi ucte, jsem jeden z tech mala, keri Windows bezne nepouzivaji, a opravdu nemam chut kvuli jednomu serveru takhle experimentovat..
S pozdravem
J. Schier
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2001 13:37

Souhlasim , ze urovem byvala vyssi. A nova uprava ? Zajimalo by mne, kolik by dostala bodu, kdyby objektivne prosla jejich vlasnim testem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 11:57 | TGP

Možná byste mohl lépe počítat. 4. i 5. 9. byly články dva, minulý týden jeden den dokonce i tři. Navíc - proč bych jich měl chtít víc? Nepotřebuji být každý den zaplavován spoustou nekvalitních textíků produkovaných jenom kvůli tomu, aby jich bylo na první pohled hodně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Sokol

filosof a exministr

Jakub Mahdal

podnikatel, Safetica Technologies

Jan Sokol
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů
×
Jakub Mahdal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services