Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Je čas výletů a dovolených a tak se může stát, že na cestu vlakem se vydají i ti, kteří této dopravy během roku vůbec nevyužívají.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 11. 2016 5:43, Klement

Zážitek z Roudnice nad Labem . Jedna paní za přepážkou krátké červené vlasy . Myslí si ,že sedí na židly parlamentu nebo co je to arogantní ..... Jednou jsem si u ní kupoval lístek bydlím v malé vesnici kousek od Roudnice a ona se slovy řekla to potichu , ale ne tak abych to neslyšel "ta vesnice vůbec existuje " aspoň se u ní projevila inteligence . A ta samá paní chytrá mi dnes prodávala jízdenku chtěl jsem do z Roudnice do Prahy in-25 stojí mě to 75 Kč dal jsem jí 1000Kč a ona s namyšlený slovy " já vám to nemusím vzít máte mít přiměřenou částku k jízdence " tak mi začala povídat jak mi to nemusí vzít atd... tak bych se chtěl zeptat jak to s tímhle vůbec funguje ? Ok kdyby to řekla normálně tak to chápu ,ale kdyby jste slyšeli ten její tón arogantní jezdím vlakem přes 4 roky a ještě jsem se nesetkal u čd s takovýmhle člověkem . Díky za pozornost a pozor v Roudnici na paní s krátkými červenými vlasy :)

Reagovat

 

+24
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

27. 8. 2001 8:20, Horackova

Jak bych to řekl... Jediná šance, jak se nedostat do konfliktu s ČD, je přestat využívat jejich služeb. Jezdil jsem intenzivně vlakem 5 let, tak vím, o čem mluvím. Od té doby, co jsem s nimi cestovat přestal, mi výrazně klest krevní tlak a ten tik v oku už taky není tak velký ;-).

Reagovat

 

-18
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

27. 8. 2001 8:20 | Horackova

Jak bych to řekl... Jediná šance, jak se nedostat do konfliktu s ČD, je přestat využívat jejich služeb. Jezdil jsem intenzivně vlakem 5 let, tak vím, o čem mluvím. Od té doby, co jsem s nimi cestovat přestal, mi výrazně klest krevní tlak a ten tik v oku už taky není tak velký ;-).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-18
Líbí
Nelíbí

27. 8. 2001 17:06

Onehdy se mi stala vesela vec, kdyz jsem byl z vlaku Praha-Kladno vlakvedoucim (tj. pruvodcim), na trati znamym pod prezdivkou Bloody Fox, vyloucen s platnym cestovnim dokladem, pro podezreni pruvodciho, ze je doklad neplatny. Musim vsak uznat, ze pote, co jsem si pisemne stezoval jsem na GR CD a na OPR Praha(Obchodne provoznim reditelstvi), se mi pruvodci omluvil a navic mu za jeden mesic strhli premie. Take se mi stalo, ze do sesticlenneho kupe elitniho vlaku Intercity prodali osm mistenek. Nebo, ze v nadrazni prodejne jizdenek nevedeli, do ktere prazske zeleznicni stanice jeste plati listek MHD (mysleli si, ze do zadne). Atd. atd. -na to, jak malo drahami jezdim, celkem vesela statistika. Ale je to kupodivu porad mene problemu, nez pri doprave letadlem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

29. 8. 2001 12:19

Standardní služby obvykle nejsou problém - tj. koupit si jízdenku, počkat na zpožděný vlak a odjet bez přestupu do cílové stanice (dva roky jsem denně jezdil Pardubice - Praha a s vyjímkou vlaků na Slovensko se to dalo přežít). Avšak běda, když chcete něco víc. Chtěli jsme jet z Pardubic do Jeseníku a vzít si kola.
V Pardubicích jsme zjistili že zavazadlová pokladna je zavřená (problém 1). Řešení - na informacích nám sdělili, že ve vlaku je vagon pro zjednodušenou přepravu kol. Dokoupili jsme tedy jízdenky pro kola.
U vlaku nám však průvodčí sdělil, že takový vagón v soupravě není (problém 2). Řešení - sdělili jsme průvodčímu, že z Informací víme, že v tomto vlaku tato přeprava možná je, tudíž že jsme ochotni diskutovat pouze o tom, kam kola naložit. Nakonec skončila na chodbičce u WC.
Pak jsme jeli až za Českou Třebovou, kde v kopcích umřela lokomotiva (problém 3) Řešení - hodinu jsme čekali, než zapřáhli jinou.
V Zábřehu jsme měli přestupovat. OK, dali jsme kola do zavazadlové pokladny a počkali na vlak. Ještě jsme si zkontrolovali, že kola skutečně naložili. Ve vlaku nám průvodčí řekla, že máme jednu jízdenku špatně(!). Jedna byla správně směrovaná přes Zábřeh a druhá prostě jinudy (Problém 4). Řešení - doplatili jsme rozdíl a vysvětlili průvodčí, co si o ČD myslíme. Kupodivu souhlasila :-)
V Jeseniku nám odmítali vydat jedno kolo s tím, že průvodla je vypsaná někam jinam (Problém 5). Řešení - dali jsme najevo pochopení, že oni za to nemohou a navrhli jim, že si tu průvodku mohou strčit kam chtějí, když nám ihned vydají naše kolo. Po chvíli jsme dosáhli úspěchu a odjeli se do nejbližší restaurace občerstit po tomto zábavném dni s ČD. Na cestu zpět jsme si raději půjčili auto.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2001 11:08 | Siky ... siky@email.cz

Zazil sem zajimavou situaci, za kerou si svym zpusobem muzu sam, a svym zpusobem by vubec nemusela nastat, dyby jedna pani na pokladne v Praglu projevila drobet inteligence ci zajmu. Vracel sem se do Budejc a to poslednim nocnim (respektive prvnim ranim) v 0:33. Na nadr sem dorazil nekdy pred dvanactou, koupil si listek, zapadnul do vlaku a usnul. No a pak prisla pruvodci, vzbudila me, ja ji ukazal listek a zjistilo se, ze je neplatnej. Respektive ze platil, ale vcerejsi den ... Je fakt, ze sem si to mel u pokladny pri koupi listku uwjedomit, ze musim kupovat listek na druhej den, ale zas nadruhy strane, byl by takovej problem do programu pro tisk listku zadat kontrolu, esli este vubec nakej vlak jede ?? (sem programator, takze tadle varianta me napadla vokamzite jako prvni) A za druhy ... newjerim, ze ta pani z pokladny newjedela, ze od 23:50 do 24:00 toho dne uz zadnej rychlik do Budejc nepojede. Ze ja cekam na spojeni v 0:33 bylo dost zrejmy a presto ji nevadilo prodat mi naprosto nesmyslnej listek. Mozna je to hlavne tim, ze na velkych nadrazich sou fsichni cestujici temdle pokladnim ukradeny ... z vlastni zkusenosti vim, ze na jakymkoliv malym nadrazicku by se mi to nestalo, tam ma personal stanice k cestujicim podstatne bliz ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

28. 10. 2001 8:13

Tento zážitek je z 9. května 2000. Možná že předois je již změněný a tak moje zkušenost již nikomu nepomůže. Jde o slevu jízdného pro skupinu. Existuje cenový předpis, že skupina ( již od 6 osob ) má slevu jízdného, 20 %. S kamrády jsme se vydali 9. května 2000 na výtel vlakem ze Staré Paky do Krkonoš. Kupoval jsem hromadnou jízdenku pro 9 osob a pokladní mi prodala jednu jízdenku pro 5 osob a druhou pro 4 osoby. Divil jsem se, že počítač neumí vydat jízdenku pro 9 osob, ale zaplatil jsem a vyjeli jsme. Jízdenku nazpět jsem kupoval v Hostinném a pan výpravčí ( prodával i jízdenky ) při ručním vypisování jízdenky nás ipozornil, že máme slevu 20 % a prodal nám tu jízdenku s touto slevou. Protože osobně znám paní pokladní ve Staré Pace, tak jsem o případu mluvil s panem přednostou, reklamaci jsem nepodával. Šlo o pouhých asi 50 Kč slevy a tak jsem si říkal, že stačí domluva přednosty a omluva přednosty. Jak to vše dopadlo vůbec nevím, žádnou povinnost reklamačním řádem danou neměl nikdo a já jsem si netroufl jet znovu se skupinou vlakem. Jeli jsem příště auty. Ostatně paní pokladní určitě odhadla podle způsobu prodeje lístu ( 5 a 4 osoby), že slevu nepožadujeme a a ni si ji nezasloužíme, když jedeme vlakem jenom občas a o možnosti slevy nic nevíme.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-9
Líbí
Nelíbí

29. 10. 2001 16:16 | Jindrich Hlavac

Reklamaci jsou povinni vyridit do 30 dni. Je lepsi mit pisemne potvrzeni o jejim prijeti. Otazkou je, zda se da reklamovat to, ze jste nedostal slevu z jizdneho, kdyz jste ji hned nepozadoval. Vydavat hromadne jizdenky v te dobe zrejme mozne bylo a tak je vydani dvou listku IMHO chybou, ktera je reklamovatelna. Reklamace upravuje SPPO (http://www.cdrail.cz/CP1250/S LUZBY/OS/sppo.htm)a dalsi hlavni predpis TR10 je na http://www.cdrail.cz/CP1250/SLUZBY/OS/tr10.htm.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 28. 10. 2001 08:13)

13. 9. 2011 21:29 | Kudláček Slavomír

Dnes 13.9. jsem potřeboval dojet do Stráže nad Nežárkou u Jindř.Hradce, vzhledem k tomu, že rád cestuji vlakem,a také ze zdravotních důvodů. Zakoupil jsem si zpáteční jízdenku (222 Kč důchodce je mi 84 let) a jel rychlíkem z Pardubic směr Jihlava. Již při výjezdu měl asi 20 min.zpoždění. Cestování komplikovaly výluky a nejen proto, že jsme nabíraly další zpoždění, ale já při jednom přestupu, jsem pohybově omezen (endoprotéza pr.kolene) jsem špatně dopadl při výstupu z autobusu ( půl metru) a ještě po 12 hod. mám bolesti. Pro zpoždění, autobus cca 30 min., mě v Jindř.Hradci ujel autobus do Stráže, musel jsem se vrátit domů do Pardubic. S ohledem na moje fyzické potíže, jsem nemohl riskovat znovu opakovat martyrium s přestupami BUS vlak . Vrátil jsem proto u pokladny v JH zpáteční lístek. K mému překvapení mě pokladní mě vrátila o 41 Kč méně jako pokutu za neuskutečnění jízdy. Na mou námitku o zpoždění nebrala zřetel.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

28. 1. 2013 19:39 | Břeclav nadraží směnarna podvodnik

Břeclavské nadráží NEDOPORUČUJI SMĚNARNU !!!! PODVODNIK !!! jaky svět ještě neviděl zmetek jeden jak takovi lidi vubec muže mit českou narodnost neskutečne nevystaví potvtzeni o směně a kurzy jsi vymyšli jake se mu zlibí je to k zbití!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 1. 2015 11:57 | skolanakorabe

V rámci zvyšování kvality služeb je nyní lhůta na vyřízení reklamace 90 dní,místo omlouváme se Vám se dočkáte sprchy paragrafů.Přepravce NEDOPORUČUJI Vážený zákazníku, dle Smluvních přepravních podmínek,část šestá,článek 247: Žádost o uplatnění práva z přepravní smlouvy jsou ČD povinny vyřídit a zpravit cestujícího o uznání nebo zamítnutí jeho požadavku do 3 měsíců 31 ode dne podání nebo doručení žádosti.
31 dle § 37 odst. 1 a odst. 2 písm. k) zákona č. 266/1994 Sb. o dráhách, ve znění pozdějších předpisů, dle §§ 2553 a 2569 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a dle § 39 PŘ je stanovena lhůta pro vyřízení uplatněného práva z přepravní smlouvy odlišně od lhůt k vyřízení reklamací podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů
S pozdravem Ing.....(co se přes titul ani neumí omluvit)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

19. 6. 2015 20:53 | Karla

Já mám s drahami špatné zkušenosti. Přinesla jsem jízdeku, kterou jsem nevyužila, a pokladní na dráze mě napadla a urážela mě. Reklamace prý nejde uskutečnit a koukala na mě jako nablázna, že nic takového nejde. Její chováí bylo za hranicí únosnosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

19. 6. 2015 20:59 | Karla

Všude ne, některé malé nádraží má také nevstřícné zaměstnance, kteří někdy i člověka bezdůvodně urážejí. Stalo se mi to, přestože já jsem byla na pokladní slušná.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Siky ... siky@email.cz 31. 08. 2001 11:08)

8. 11. 2016 5:43 | Klement

Zážitek z Roudnice nad Labem . Jedna paní za přepážkou krátké červené vlasy . Myslí si ,že sedí na židly parlamentu nebo co je to arogantní ..... Jednou jsem si u ní kupoval lístek bydlím v malé vesnici kousek od Roudnice a ona se slovy řekla to potichu , ale ne tak abych to neslyšel "ta vesnice vůbec existuje " aspoň se u ní projevila inteligence . A ta samá paní chytrá mi dnes prodávala jízdenku chtěl jsem do z Roudnice do Prahy in-25 stojí mě to 75 Kč dal jsem jí 1000Kč a ona s namyšlený slovy " já vám to nemusím vzít máte mít přiměřenou částku k jízdence " tak mi začala povídat jak mi to nemusí vzít atd... tak bych se chtěl zeptat jak to s tímhle vůbec funguje ? Ok kdyby to řekla normálně tak to chápu ,ale kdyby jste slyšeli ten její tón arogantní jezdím vlakem přes 4 roky a ještě jsem se nesetkal u čd s takovýmhle člověkem . Díky za pozornost a pozor v Roudnici na paní s krátkými červenými vlasy :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

9. 11. 2016 12:40 | ...

U přepážky ČD mají povinnost vzít jakoukoliv částku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Klement 08. 11. 2016 05:43)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaromír Drábek

politik

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Jaromír Drábek
ÚSPĚŠNOST
23,08 %

z 26 duelů
×
Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
70,00 %

z 10 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Statické metody hodnocení investic, Závazky podniku, Kvitance, daně, telefónica, vodafone, start-up, lime, spendee, 549/1991 Sb., družstevní bydlení, digitální měna, náhradní karty, průměrný výdělek, jan ruml, václav kočka, spořicí účet s výpovědní lhůtou, ESPA-ČS fondy

MK7R7777, 4P75572, 2K17417, 3K57573, 4Z04053

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK