Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Trend letošního léta je jasný – balíček sestavený z vlastních fondů, a to podle ochoty jednotlivých klientů podstupovat riziko. IKS prodává Felixe, SIS začala v červenci nabízet Sporoplán a ČSOB Investiční program.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 8. 2001 16:21, milovník Sporoplánu

Ne, argumenty mi nedosly. :-) Moje posledni myslenka byla, ze o kvalite rozhodne jediny clovek: klient. Ani ja ani ostatni autori o tom rozhodovat nebudou. Proto jsem nevidel prilis smyslu o tom "ktery balicek je nejlepsi" diskutovat. Sama otazka je polozena provokativne a dokonce bych rekl, ze spatne. Spravne by asi mela znit: ktery balicek je nejlepsi pro koho? A ted jsem rukavici zvednul. Takze kdyz uz tady odpovidam, odpovim i na ostatni pripominky: Nepisu s carkama a s hackama, protoze jsem stara pocitacova skola, kdy internet cesky neumel a dokonce dnes nekdy neumi. Pak je lepsi psat bez diakritiky, protoze tu precte kazdy. Malokdo vsak precte zmrseny text, kdyz se podari cestinu spatne kodovat). Takze to omluvte. (poznama k me cestine). Sporoinvest bude mit vynos okolo inflace a pravdepodobne nad vynosem terminaku (ty jsou obvykle pod inflaci, ze ano). Vyrazne nad inflaci se muze dostat jedine ojedinele (rok 1999). Podobne hospodarske podminky se snad (dikybohu) nebudou opakovat. (poznmka PJ ke Sporoinvest a vynosu terminaku u teze matky). Kdo chce mit vynos vyrazne nad inflaci, musi mit nervy a trpelivost investovat jinam nez do penezniho trhu (treba do dluhopisu ci jeste lepe akcii). Privatizacni fondy si mohl zalozit kazdy a nemuzu prijmou argument, ze investicky s priv. fondy z toho maji nejake zvlastni vyhody. Proste si je zalozili, zatimco jini to neudelali a timto vysvetluji svou mensi konkurenceschopnost. A zrizeni privatizacnich fondu bylo vlastne obrovskym testem duveryhodnosti investicni spolecnosti. Leckery akcionar/podilnik by mohl vypravet. A v tomto testu duveryhodnosti ISCS (SIS) obstala na vybornou. (poznamka ke kuponovym fondum). pj-telekom pise, ze je hospodarska krize (pry tomu akorat nikdo tak nerika) a tim snad zduvodnuje vykon pioneer trustu. Odpovim otazkou: a jaka je ve svete nezamestnanost? a ktere ekonomiky vykazuji pokles HDP. Kde je extremni inflace? Z vyspelych ekonomik takovou ekonomiku neznam. Soudim, ze zadna krize neni. vykon PT se neda omluvit. A co se da delat? Bohuzel ted uz nic. Klientum doporucuju si to pamatovat. Nekdo psal o tom, ze se nesetkal s dostatkem informaci o Sporoplanu na pobocce CS. Ja se priznam, ze jsem se nesetkal ani s zadnou propagaci. Budou propagovat, az si budou jisti, ze to bude umet nekdo prodat. (poznamka k informovani). Proc jste se napr. neinformoval na infolince? A kdosi se ptal, jak funguje zajistovani ve Sporoplanu. Jednoduse: napr. po sedmi letech pravidelneho investovani do akcii se automaticky prestane do akcii investovat. Vase investice bude smerovat pouze do penezniho trhu. Mezitim se vase podily z akciove casti ale i z dluhopisove casti portfolia budou postupne (2 roky) prevadet do penezniho trhu a nakonec mate vsechno ve sporoinvestu a je to pripraveno k pouziti bez rizika kolisani trhu. Verim, ze jsem timto hozenou rukavici zvedl a ze jsem ji take dokazal pevne udrzet. A jeste jednou opakuju, ze o kvalite rozhodne klient. Diskutovat muzeme donekonecna.

Reagovat

 

+31
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pjt 27. 08. 2001 16:51)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 8. 2001 13:27, Baronlempl

Nemám dostatek informací k posouzení jednotlivých balíčků. Všechny tři banky to jistě nedělají z lásky k bližnímu. Chtějí určitě, aby jim dcerky více vydělávaly. Pravidelnými měsíčními přesuny stokorun vydělávají dokonce přímo. Pokud však zabrání lidem v páchání úplných pitomin (kapitálové životní pojištění, investiční životní pojištění, finanční letadla...), dělají souběžně i veřejně prospěšnou činnost.

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (29 komentářů)

23. 8. 2001 23:26 | Novak

Diky, zkusim to.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (wojtechm 23. 08. 2001 20:41)

27. 8. 2001 16:51 | pjt

Nejak Vam dosly argumenty. Nebo to byly jen kecy? Proc nezvednete rukavici?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (milovnik Sporoplanu 22. 08. 2001 10:43)

28. 8. 2001 16:21 | milovník Sporoplánu

Ne, argumenty mi nedosly. :-) Moje posledni myslenka byla, ze o kvalite rozhodne jediny clovek: klient. Ani ja ani ostatni autori o tom rozhodovat nebudou. Proto jsem nevidel prilis smyslu o tom "ktery balicek je nejlepsi" diskutovat. Sama otazka je polozena provokativne a dokonce bych rekl, ze spatne. Spravne by asi mela znit: ktery balicek je nejlepsi pro koho? A ted jsem rukavici zvednul. Takze kdyz uz tady odpovidam, odpovim i na ostatni pripominky: Nepisu s carkama a s hackama, protoze jsem stara pocitacova skola, kdy internet cesky neumel a dokonce dnes nekdy neumi. Pak je lepsi psat bez diakritiky, protoze tu precte kazdy. Malokdo vsak precte zmrseny text, kdyz se podari cestinu spatne kodovat). Takze to omluvte. (poznama k me cestine). Sporoinvest bude mit vynos okolo inflace a pravdepodobne nad vynosem terminaku (ty jsou obvykle pod inflaci, ze ano). Vyrazne nad inflaci se muze dostat jedine ojedinele (rok 1999). Podobne hospodarske podminky se snad (dikybohu) nebudou opakovat. (poznmka PJ ke Sporoinvest a vynosu terminaku u teze matky). Kdo chce mit vynos vyrazne nad inflaci, musi mit nervy a trpelivost investovat jinam nez do penezniho trhu (treba do dluhopisu ci jeste lepe akcii). Privatizacni fondy si mohl zalozit kazdy a nemuzu prijmou argument, ze investicky s priv. fondy z toho maji nejake zvlastni vyhody. Proste si je zalozili, zatimco jini to neudelali a timto vysvetluji svou mensi konkurenceschopnost. A zrizeni privatizacnich fondu bylo vlastne obrovskym testem duveryhodnosti investicni spolecnosti. Leckery akcionar/podilnik by mohl vypravet. A v tomto testu duveryhodnosti ISCS (SIS) obstala na vybornou. (poznamka ke kuponovym fondum). pj-telekom pise, ze je hospodarska krize (pry tomu akorat nikdo tak nerika) a tim snad zduvodnuje vykon pioneer trustu. Odpovim otazkou: a jaka je ve svete nezamestnanost? a ktere ekonomiky vykazuji pokles HDP. Kde je extremni inflace? Z vyspelych ekonomik takovou ekonomiku neznam. Soudim, ze zadna krize neni. vykon PT se neda omluvit. A co se da delat? Bohuzel ted uz nic. Klientum doporucuju si to pamatovat. Nekdo psal o tom, ze se nesetkal s dostatkem informaci o Sporoplanu na pobocce CS. Ja se priznam, ze jsem se nesetkal ani s zadnou propagaci. Budou propagovat, az si budou jisti, ze to bude umet nekdo prodat. (poznamka k informovani). Proc jste se napr. neinformoval na infolince? A kdosi se ptal, jak funguje zajistovani ve Sporoplanu. Jednoduse: napr. po sedmi letech pravidelneho investovani do akcii se automaticky prestane do akcii investovat. Vase investice bude smerovat pouze do penezniho trhu. Mezitim se vase podily z akciove casti ale i z dluhopisove casti portfolia budou postupne (2 roky) prevadet do penezniho trhu a nakonec mate vsechno ve sporoinvestu a je to pripraveno k pouziti bez rizika kolisani trhu. Verim, ze jsem timto hozenou rukavici zvedl a ze jsem ji take dokazal pevne udrzet. A jeste jednou opakuju, ze o kvalite rozhodne klient. Diskutovat muzeme donekonecna.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+31
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pjt 27. 08. 2001 16:51)

29. 8. 2001 8:08 | Baronlempl

Vážení pánové pj a Mir. Koláři! Níže píše milovník Sporoplánu (22. 8. a 28. 8.). Četli jste to? Zkuste mu odpovědět. Děkuji a moc se těším.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+22
Líbí
Nelíbí

29. 8. 2001 15:29 | Baronlempl

pj se také ztratil.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

30. 8. 2001 8:51 | pjt

Pro mne neni hospodarska krize definovana podle Marxe, ale reprezentuji ji realne vykony ekonomik a kapitalovych trhu. A ty za posledni dva roky nejsou nic moc. Pioneer Trust me zas tak nepali, mam v nem jenom neco malo penez po svem odchodu na pocatku roku 2000. A zcela jiste nemam potrebu jej obhajovat jako produkt. O duveryhodnosti ISCS (a rady ostatnich) nepochybuji. ISCS neudelala zadny podraz na sve klienty (jako rada ostatnich). Nevim, kde berete jistotu, ze Sporoinvest bude nad letosni inflaci (cca 6%) pri svem 8-mi mesicnim vykonu 2.4%. Takze bych rekl, ze klienti moc "happy" nebudou. Na pobiti inflace bych si u Horacka nevsadil ani za kurz 1:100. Zajisteni neni zadnym zajistenim, ale pouhym prelitim strategii v ramci jedne spolecnosti. Pri zname volatilite ceskych MM bych o bezrizikovosti radeji nemluvil.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (milovník Sporoplánu 28. 08. 2001 16:21)

31. 8. 2001 20:30 | CSrypatschek

... nějak se mi ten "milovník Sporoplánu" nezdá. Není to snad sám CSdefence nebo jeho brácha či bratranec ? Doporučuji vždy ráno bróm do kafe a studenou sprchu, ono to "milovnictví" přejde. Ale vážněji k posledním perestrojkovým ročním výsledkům ISČS. Takový akciový OPF ISČS Sporotrend, jako typický příklad spořitelního umu, dnes tragicky doplácí na školácky nedostatečně diverzifikované portfolio a nervově labilnějším podílníkům ze spořitelny tak asi moc radosti nedělá. Zde koncipované portfolio "hop, nebo trop !", navíc u českých akcií v podmínkách "bémiš švajneraj", plně akceptuji jako uvědomělou spekulativní volbu v nějakém osobním portfoliu, ale ne u akciového OPF, který je strkán pod nos konzervativní klientele ČS. To je od správce nezodpovědné, neboť průměrný klient ČS portfolio kupovaného fondu nezkoumá a rizika si není vědom. A ta anabáze předělávání statutu a investičního zaměření fondu, to je také nedůvěryhodné a prostě se to nedělá. Nebudu si přece vybírat a kupovat hrušky, aby mi z nich v krámě ( tj. v ISČS - dříve SIS) cestou ke kase udělali švestky. O opravdu mizerných tzv. zajištěných výsledcích vlajkové(!) lodi ISČS, OPF peněžního trhu Sporoinvest, raději, v porovnání s konkurencí výsledků jiných OPF a s inflací(!) v ČR, ani nemluvě. V případě ISČS jde tedy dnes jen o přemalovávání původní firmy SIS a o obyčejnou jednoduchou technickou úpravu bankovního software (obal balíčku a způsob jeho převázání se pojmenuje názvem "balíček"), která sice vypadá zajímavě, v praktickém použití u sofistikovanějšího investora bude ale zbytečná a svazující. Užitečný bude snad jen ten test. Pokud se budu zajímat o obsah(!) balíčku, což je klíčové(!), v současnosti bych "tetě ze Lhoty" raději doporučil produkty IKS-KB, jejichž správa portfolií fondů se mi jeví již delší dobu daleko profesionálnější a transparentnější. Hrubá stádnost českých ovcí a síla distribučního kanálu ČS daná tradicí však ale asi nakonec v konečném výsledku objemově, tedy kvantitativně, zvítězí ... ach jo :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (milovnik Sporoplanu 22. 08. 2001 10:43)

31. 8. 2001 21:14

Trochu jste se dotkl CSdefence, když vyslovujete podezření na autorství jinak podepsaných příspěvků... Balíčky nejsou můj styl - to přenechám s radostí milovníkovi sporoplánu - a je tam od Vás i několik sarkasmů, kterých mu doporučuji si povšimnout...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 31. 08. 2001 20:30)

3. 9. 2001 19:21 | CSrypatschek

O.K. :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 31. 08. 2001 21:14)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Dufek

ekonom

David Ondráčka

ředitel Transparency International

Petr Dufek
ÚSPĚŠNOST
83,61 %

z 61 duelů
×
David Ondráčka
ÚSPĚŠNOST
30,48 %

z 105 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Zástava, Pojištění životní, Akcie, česká spořitelna, psd2, daň z příjmů, daňové úniky, fintech, program na přání, úroková marže, nákupní horečka, městská hromadná doprava, zajišťovací příkaz, Mária Gálová, skupinové investování, družstevní byt, Jiří Vajner, podnikatelské konto maxi

1L51655, 4T03304, 4AT2596, 7A67877, 1SR2404

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK