Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 8. 2001 14:04

OK - thank you, Mr.Stack - I would like to apologize me... :-))

Reagovat

 

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jack 18. 08. 2001 13:45)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 8. 2001 13:45, Jack

Kláro! Dceřiná se píše s jedním n ;-)

Reagovat

 

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 08. 2001 19:59)

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

17. 8. 2001 6:11 | TGP

Děsivé, děsivé, děsivé. Nic jiného se na to říct nedá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

17. 8. 2001 6:51 | TGP

Jak si proboha může tak velký fond dovolit nemít vlastní doménu? U spořitelny je sice možné hodně, ale toto je podle mě příliš.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

17. 8. 2001 8:35 | TGP

Přišel jsem, viděl jsem, odešel jsem (znechucen). Něco tak hrozného by se dalo čekat někdy v roce 1998, ne 2001. Copak tam nemají žádné marketingové oddělení? Těch pár drobných, které za tu prezentaci dali, jakoby vyhodili z okna. Ale co, spořitelna přece není pro lidi pod 50, takže je to svým způsobem pochopitelné.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

17. 8. 2001 9:31 | urubkova

Zdá se, že všechny weby hostované pod Financema jsou jedna velká hrůza. To jim to asi kdysi vnutili (všechna čest, udělali kus pro internetizaci zkostnatělých finančních institucí) a od té doby to bez nějaké větší změny visí a visí a visí... Myslím, že po těchto hodnoceních by měly přijít na řadu změny :).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

17. 8. 2001 10:11 | xnemp10

Přeji hezký den, nejprve bych chtěl poděkovat všem, kteří napsali své poznámky na adresu www stránek Spořitelního penzijního fondu, a.s. Jsou velmi kritické, ale zároveň musím přiznat, že kritika je oprávněná. V současné době pracujeme na zcela nové prezentaci, která bude spuštěna 17.září na adrese www.pfcs.cz. Tímto však v žádném případě nechci omlouvat její aktuální podobu. Ještě jednou děkuji za připomínky a všechny Vás zvu 17. září na stránky www.pfcs.cz nebo www.spf.cz. Petr Němeček, Spořitelní penzijní fond, a.s. ,úsek obchodu a marketingu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

17. 8. 2001 10:11 | TGP

Ale proč, když to všem vyhovuje? Firmy mají splněnu čárku (vlastní úspěšnost je už ale nezajímá) a Finance generují pravidelné poplatky. Kdo by měl chuť tak hladce běžící věci měnit? Možná až se Erste rozhoupá. Ale než dojde do penzijního fondu, bude to trvat tak dva roky...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (urubkova 17. 08. 2001 09:31)

17. 8. 2001 10:16 | TGP

Tak to se omlouvám, podcenil jsem Vás - viz můj komentář níže. Rád se přijdu podívat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (xnemp10 17. 08. 2001 10:11)

17. 8. 2001 11:45 | jadrop

Díky za reakci. Myslím, že zaslouží klobouk dolů. Viděl jsem zde již více recenzí, ale takto se postavit k problému chce trochu odvahy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (xnemp10 17. 08. 2001 10:11)

17. 8. 2001 13:03

Určitě je dobře, že se zástupce Spořitelního penzijního fondu ozval a kritiku uznal za oprávněnou. Tím ale plusové body na straně fondu, resp. celé finanční skupiny České spořitelny, končí. Případ webu SPF totiž docela přesně popisuje marketingové uvažování České spořitelny: my jsme teď nová, ta lepší banka, a tak na tom (= rozuměj, abysme byli lepší) pracujeme. Bylo by asi nelogické chtít po nich, aby už od zítřka zprovoznili vlastní doménu, když se od září mají přelakovat firemní štíty - teď už to klidně ty tři neděle počká. Ale vlastní web měl mít spořitelní fond přinejmenším hned poté, co nastoupili do centrály na Budějovické rakouští marketéři. To vůbec nemám odvahu podotknout, že zaplatit pár stovek za vlastní doménu si snad mohla dovolit instituce, které patří druhá příčka trhu, snad hned od samého začátku. Nechme se překvapit. Nové vedení spořitelny dělá spoustu na první pohled sympatických kroků, možná to myslí vážně a možná z té spořitelny třeba opravdu vykřesají normální, solidní a klientsky vstřícnou banku. Přesto by podobný šlendrián, jako provozování webu na cizí doméně, rozhodně neměli tolerovat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (xnemp10 17. 08. 2001 10:11)

17. 8. 2001 14:11 | xnemp10

Spořitelní penzijní fond, a.s. má svoji vlastní doménu www.spf.cz. již dlouho (můžete vyzkoušet). To, že se navenek tváří jako www.finance.cz/prezent/spf/ je pouze technická záležitost. Petr Němeček, Spořitelní penzijní fond, a.s. - úsek obchodu a marketingu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 08. 2001 13:03)

17. 8. 2001 19:59

Stránky SPF jsou opravdu poněkud slabé, ale Českou spořitelnu z toho vynechte. Její corporate identity si užijete - a dceřinné společnosti nezůstanou pozadu -odpočívejte, máte poslední šanci... :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 17. 08. 2001 08:35)

18. 8. 2001 13:45 | Jack

Kláro! Dceřiná se píše s jedním n ;-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 08. 2001 19:59)

18. 8. 2001 14:04

OK - thank you, Mr.Stack - I would like to apologize me... :-))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jack 18. 08. 2001 13:45)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 100 478 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Josef Novák

podnikatel, Veba

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Josef Novák
ÚSPĚŠNOST
44,19 %

z 43 duelů
×
Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
13,76 %

z 189 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Ekonomický zisk, Zákonný zástupce, Výnosově-rizikový profil, daňové úniky, martin janeček, finanční správa, spoření, spekulace, United Nations World Food Program, český jazyk, fiverr, doplňkový, daňová asignace, Okamura, Lampárna, Oldřich Kračmer, odpuštení dluhu, klimatizace

4M49896, 5B70057, 2Z25398, 4U86050, 1S28680, 1L36716, 1L36717, 1P68748, 1P68749, 1L36718, 1B74357, 1L36719, 1Z48085, 1U43893, 1K76739

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK