Zůstat nebo odejít

Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 8. 2001 14:04

OK - thank you, Mr.Stack - I would like to apologize me... :-))

Zobrazit celé vlákno

+25
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 8. 2001 13:45, Jack

Kláro! Dceřiná se píše s jedním n ;-)

Zobrazit celé vlákno

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)

18. 8. 2001 14:04

OK - thank you, Mr.Stack - I would like to apologize me... :-))
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2001 13:45 | Jack

Kláro! Dceřiná se píše s jedním n ;-)
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 19:59

Stránky SPF jsou opravdu poněkud slabé, ale Českou spořitelnu z toho vynechte. Její corporate identity si užijete - a dceřinné společnosti nezůstanou pozadu -odpočívejte, máte poslední šanci... :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 14:11 | xnemp10

Spořitelní penzijní fond, a.s. má svoji vlastní doménu www.spf.cz. již dlouho (můžete vyzkoušet). To, že se navenek tváří jako www.finance.cz/prezent/spf/ je pouze technická záležitost. Petr Němeček, Spořitelní penzijní fond, a.s. - úsek obchodu a marketingu
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 13:03

Určitě je dobře, že se zástupce Spořitelního penzijního fondu ozval a kritiku uznal za oprávněnou. Tím ale plusové body na straně fondu, resp. celé finanční skupiny České spořitelny, končí. Případ webu SPF totiž docela přesně popisuje marketingové uvažování České spořitelny: my jsme teď nová, ta lepší banka, a tak na tom (= rozuměj, abysme byli lepší) pracujeme. Bylo by asi nelogické chtít po nich, aby už od zítřka zprovoznili vlastní doménu, když se od září mají přelakovat firemní štíty - teď už to klidně ty tři neděle počká. Ale vlastní web měl mít spořitelní fond přinejmenším hned poté, co nastoupili do centrály na Budějovické rakouští marketéři. To vůbec nemám odvahu podotknout, že zaplatit pár stovek za vlastní doménu si snad mohla dovolit instituce, které patří druhá příčka trhu, snad hned od samého začátku. Nechme se překvapit. Nové vedení spořitelny dělá spoustu na první pohled sympatických kroků, možná to myslí vážně a možná z té spořitelny třeba opravdu vykřesají normální, solidní a klientsky vstřícnou banku. Přesto by podobný šlendrián, jako provozování webu na cizí doméně, rozhodně neměli tolerovat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 11:45 | jadrop

Díky za reakci. Myslím, že zaslouží klobouk dolů. Viděl jsem zde již více recenzí, ale takto se postavit k problému chce trochu odvahy.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 10:16 | TGP

Tak to se omlouvám, podcenil jsem Vás - viz můj komentář níže. Rád se přijdu podívat.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 10:11 | TGP

Ale proč, když to všem vyhovuje? Firmy mají splněnu čárku (vlastní úspěšnost je už ale nezajímá) a Finance generují pravidelné poplatky. Kdo by měl chuť tak hladce běžící věci měnit? Možná až se Erste rozhoupá. Ale než dojde do penzijního fondu, bude to trvat tak dva roky...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 10:11 | xnemp10

Přeji hezký den, nejprve bych chtěl poděkovat všem, kteří napsali své poznámky na adresu www stránek Spořitelního penzijního fondu, a.s. Jsou velmi kritické, ale zároveň musím přiznat, že kritika je oprávněná. V současné době pracujeme na zcela nové prezentaci, která bude spuštěna 17.září na adrese www.pfcs.cz. Tímto však v žádném případě nechci omlouvat její aktuální podobu. Ještě jednou děkuji za připomínky a všechny Vás zvu 17. září na stránky www.pfcs.cz nebo www.spf.cz. Petr Němeček, Spořitelní penzijní fond, a.s. ,úsek obchodu a marketingu
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2001 9:31 | urubkova

Zdá se, že všechny weby hostované pod Financema jsou jedna velká hrůza. To jim to asi kdysi vnutili (všechna čest, udělali kus pro internetizaci zkostnatělých finančních institucí) a od té doby to bez nějaké větší změny visí a visí a visí... Myslím, že po těchto hodnoceních by měly přijít na řadu změny :).
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2001 8:35 | Antonín Dubský

Přišel jsem, viděl jsem, odešel jsem (znechucen). Něco tak hrozného by se dalo čekat někdy v roce 1998, ne 2001. Copak tam nemají žádné marketingové oddělení? Těch pár drobných, které za tu prezentaci dali, jakoby vyhodili z okna. Ale co, spořitelna přece není pro lidi pod 50, takže je to svým způsobem pochopitelné.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2001 6:51 | TGP

Jak si proboha může tak velký fond dovolit nemít vlastní doménu? U spořitelny je sice možné hodně, ale toto je podle mě příliš.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2001 6:11 | TGP

Děsivé, děsivé, děsivé. Nic jiného se na to říct nedá.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Kratochvíl

producent a podnikatel

Lukáš Kovanda

ekonom

Petr Kratochvíl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Lukáš Kovanda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services