KTP Quantum se vrací

Stačilo několik zpráv v médiích a KTP Quantum přestalo nabízet na internetu i prostřednictvím dealerů svůj produkt, který garantoval minimální výnos 14 procent. Během tohoto týdne začal být mírně upravený produkt s tentokrát již "jen" devět a půl procentní garancí opět nabízen klientům.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 7. 2001 6:59

Máte samozřejmě svým způsobem pravdu. Ale je třeba za tím vidět i víc. Že tito lidé už nejsou nesvéprávní a že mají i svůj rozum a své zkušenosti. Opatrnost je matka moudrosti. Toto si měli říkali ti, kteří naivně vkládali peníze do různých pochybných fondů (Futurum Aurum a pod.), kampeliček a do různých pyramidových her. Nedivte se těmto příspěvkům, mnohé představují jakousi vnitřní katarzi po tom všem, co přispěvatelé, nebo jejich známí, zažili. Já jim rozumím.

Zobrazit celé vlákno

+20
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

31. 7. 2001 16:41, SkrivanekT

Souhlasím s tím, že Fincebtrum je čím dál tím horší, už tam příliš často nechodím. Tady aspoň obvykle najdu dobrá témata.

Zobrazit celé vlákno

-13
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 45 komentářů)

25. 7. 2001 18:05

A NIKDO se nedivy, ze se tam toci "kyperska" Penta. Jo, jo... znam jednu Pentu na Slovensku......
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 7. 2001 16:45 | Tomáš Denemark/tomas.denemark@creditbureau.cz

Já myslím, že je to stále o tom samém. Na začátku je hezky vypadající lákavé mámení (např. garantovaný 14% zisk) potom dlouho klid před bouří a pak davy nespokojených investorů, kteří se v konečném účtování cítí být poškozeni a necítí ani trochu svoji vlastní vinu. Velmi rád bych si přál, aby to tak v případě KTP Quantum nebylo, ale v tomto případě pochybuji. Možná se stojí zamyslet nad tím, kdy už konečně i investoři z řad občanů s malými i většími obnosy dostanou rozum a nebudou pouze věřit. Budou i prověřovat. A spoléhat na garanční fond je bohužel málo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 16:26 | TGP

A asi ho ani nenaplní, vše je napsáno tak vágně, že šikovný obchodník do něj pošle tak 1000 Kč aby se neřeklo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 16:21 | TGP

Na miliardu ano. A co víte o mém portfoliu, neznámý příteli?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 16:15

Pokud Vám někdo za Vaše peníze koupí bezcenné akcie, například tak jako se to stalo u finnexů (a pokud je to v souladu s příslušnou smlouvou), nemá to s Garančním fondem nic společného. Je to totiž spíše o pravomocích a limitech, které jste delegovala na správce vašich peněz. A mimochodem Garanční fond začnou obchodníci s CP svými příspěvky plnit až od příštího roku.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 16:10 | Anonym

No alespon nejakemu tlaku podlehaji, treba se nam to nekdy bude hodit -:))) Ale spis bych rek, ze ten problem je v nedostatecnych kontrolnich mechanismech.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 15:57

Vy byste za ně nedal ani 10milionů, protože je asi ani nemáte, to s Vámi souhlasím. Jinak Jáchymov se Vám zdá malý?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 14:38

???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 14:34 | Zbyněk Kubík

Tak proč nějakého nenavštívíte místo toho, abyste takhle spekuloval? Pak byste mohl jasně napsat, jak to je, ne?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 12:59 | klientka

Byla jsem také klientkou KTP Qunatum. Musím říci, že se chovali vždy seriozně. Nedávno se objevily jisté pochybnosti a tak jsem většinu peněz raději vybrala. Nezbytné minimum jsem tam nechala. Podle známých jsem udělala dobře. Mají podobný názor, jako ekonom, pan Kohout. Když jsem žádala o vyplacení peněz, tak mě v kanceláři přesvědčovali, že se nemám čeho obávat, neboť peníze jsou pojištěny v Garančním fondu. Ale Vy píšete něco jiného. Tak jak je to tedy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 7. 2001 12:45 | ekonom

No, pokud to je dotaz, pak je asi treba ho nekomu polozit. To je asi to, co jsem chtel naznacit. Ostatni postup se rovna hazardu s majetkem lidi, kteri se proti lehkovaznym spekulacim o jeho hodnote nemohou branit. Pokud nekdo podobne neodpovednymi vyroky vyvola run, neunese ho ani ta nejsilnejsi banka na svete, natoz pak obchodnik s CP.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 12:39

Ale ale, procpak se nepochlubi verejne? To je najednou skromnosti... Moc rad bych videl materialy, ktere davaji obchodnim zastupcum.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 11:55 | PetrV

Výroční zpráva společnosti za rok 2000 je k dispozici u obchodních zástupců... podle slov infolinky na webu nebude.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 10:08 | Jan Satrapa

Jenom jsem chtel rici, ze kazdy clovek si musi zvazit riziko, kam chce investovat sve vydelane a nasetrene penize. Je pravda ze v bance na beznych uctech se vynosu moc nedocka, na terminovanych vkladech to take neni moc valne. o pak uz vlastne zbyvaji podilove fondy, ktery tak trochu kopiruji uroky terminovanych vkladu, pak akcie, kde je ale pohyb smerem nahoru i dolu skoro na dennim poradku. Takze lidi, kteri si chteji mit vynos kolem 14% rocne at si investuji kam chteji, ale mohou si za to sami, kdyz se pak stane neco jako s kampelickama nebo vytunelovanyma bankama. Podle mne stat za to nenese zadnou odpovednost kam si lidi ulozi prachy, ale je fakt ze kontrolni komise by mohli vice kontrolovat tyto instituce. Jinak preji hezky den
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 7. 2001 11:42

O KTP Quantum jeste hodne uslysime. Nevim, jestli za mesic, za rok nebo za dva roky. Jiste je, ze to bude velke tema.
Podle zaverky z roku 1999 vykazuje KTP Quantum vsechny znaky financni pyramidy: dynamicky rust bilancni sumy, obrovske mnozstvi kratkodobych zavazku, neuveritelne vysoky pomer cizich zdroju k vlastnimu jmeni... Z financni zaverky je zrejme, ze vysoke vynosy investoru musely byt nutne vyplaceny z prispevku investoru, kteri vstoupili pozdeji. To je DEFINICE pyramidoveho schematu. (A Ponzi scheme is defined as a fraudulent arrangement in which an entity makes payments to investors from monies obtained from later investors rather than from any profits of the underlying business venture. The fraud consists of funneling proceeds received from new investors to previous investors from the alleged business venture, thereby cultivating an illusion that a legitimate, profit-making business opportunity exists and inducing further investment.)
Zaverku za rok 2000 se KTP Quantum stale zdraha zverejnit - proc asi, hm?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 7. 2001 11:41 | PetrV

Přeji hezký den, nebylo mým cílem napsat jednoznačné investiční doporučení. Chtěl jsem spíše shrnout fakta, která se u obchodních zástupců společnosti moc nedozvíte. Úmyslně jsem v článku vypíchl dvě rizika - run klientů, který však potenciálně hrozí i v bance a další, které je podle mne větší - ocenění akcií Medeia Bohemia. KTP říká, že díky takové investici je schopna dosahovat výnosu nezávisle na kapitálovém trhu. To může fungovat, současně však dochází ke koncentraci rizika. Jestliže lázeňský holding (Médeia) tvoří polovinu portfolií, nedochází k diverzifikaci rizika (jak je tomu ve fondech, které mají investiční limity), ale spíše k jeho soustředění. To může přinést vysoký výnos, ale také vysokou ztrátu, kterou samotné KTP ze svých peněz nebude schopno zaplatit a klienti přijdou o peníze a nějaká garance jim nebude nic platná. Stručně řečeno, jde o investici s možným vysokým výnosem, ale současně také vysokým rizikem. A nejsem přesvědčen o tom, že klienti společnosti si toho jsou vědomi. Petr Vykoukal
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 11:35 | TGP

Možná byste se mohl podepsat, pak by to prostředí nebylo tak anonymní, že? Napsal jsem, že se mi to zdá málo, což jasně vyjadřuje pocit. Rád uslyším nějaké argumenty, proč se mýlím. Už jsem v životě prodával pár domů, pozemků i firem, takže trošičku vím, o čem mluvím. Nenapsal jsem, že ta cena je vycucaná z prstu a potvrzená podplacenými znalci, pak bych chápal Vaši reakci a použitý příměr. Jen bych rád slyšel něco více o tom, jak se k ocenění došlo. To je přece legitimní otázka, nemyslíte, pane ekonome?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 10:33 | ekonom

Prominte, zda se Vam to, nebo to vite presne na zaklade nejakeho ekonomickeho hodnoceni, rozboru, znaleckeho posudku? Na internetu je velmi lehke sirit famy, zejmena v temer anonymnim prostredi. Me se take muze zdat, ze mi napr. dluzite penize, vsichni si to prectou a vy budete potom tezko tvrdit, ze to neni pravda.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 10:26 | TGP

Miliardu? Za troje malé lázně? To se mi zdá opravdu hodně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 7. 2001 10:14 | Karel Majský

Jenže politici velmi rádi a ochotně podléhají tlaku ulice, takže stačí pár demonstrací a najednou se najdou peníze na zalepení ztrát, které si lidé způsobili vlastní hloupostí. A to mě štve.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zbyněk Frolik

podnikatel, Linet

Vladimír Pikora

ekonom

Zbyněk Frolik
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Vladimír Pikora
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services