Pionýři nestaví jen železnice

Inovativní přístup, vtip, kombinace a spousta zajímavých informací rozhodně neslibují nudu či dlouhé bezduché texty. To vše vás čeká, pokud zavítáte na netradiční a někdy hodně nestandardní stránky investičního fondu Pioneer.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 7. 2001 14:25, anonym

Bytostne nesnasim Pionyry

Zobrazit celé vlákno

+27
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 7. 2001 17:53, pjt

Ano, všichni jsou důležití. Problém je, že těch 10% nejsou dost možná investoři do podílových fondů. Jedná se přeci jen dost o nový produkt v Česku a oni mají nejspíše radši něco starého, kdysi používaného, na co jsou zvyklí, neradi investuji do nových počítačů atd. A tento zlomek Vám nepokryje náklady na paralelismus. Je to ale jen moje hypotetická konstrukce a není zaručeně 100%ní. Zlomkově se bude jistě vyskytovat SUN se Solarisem v řádu 150 kKč. Ale i pro ně již existuje IE5. Otázkou je, jak funkční - Solaris nemám k dispozici.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 41 komentářů)

22. 8. 2001 17:23

Jakým způsobem počítáte ty procenta ? Jestli podle podílu ze všech zobrazených stránek, tak je to zkreslené. Ten kdo má Netscape nebo nižší verzi Exploreru určitě po několika zobrazení hlášek o nutnosti MSIE 5 a vyšším stránky naštvaně opouští. Ten se správnou verzí může v klidu surfovat a zvedá počet stránek pro tento prohlížeč. A taky jaká část z těch 94 % IE je verze nižší než minimální požadovaná. To jste tam taky nenapsal.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 7. 2001 20:26

Máte samozřejmě pravdu, poslední věta (s PO boxem) je v této souvislosti nesmyslná, omlouvám se. Ale, i na základě faktů si člověk vytváří určité dojmy či názory. Já jsem podlehl dojmu (iluzi?), že pokud zde odpovídá někdo s poštou v doméně pioneer.cz, jedná se zřejmě o oficiální názor firmy a že lidé zde vlastně komunikují s firmou Pioneer. Myslím, že je však lepší svoje dojmy získané z fakt ověřit, např. konfrontací s jinými názory. Zdá se mi přece jen lepší uvádět některá fakta jako dojmy než prezentovat nějaké dojmy coby fakta. Např. když někdo používá NN několik let bez problémů pro prohlížení www.pioneer.cz a najednou (zhruba letos v únoru - v období trvalého poklesu fondu na téměř historické minumum) se mu zjeví téměř neuvěřitelný zmatek a nedostane se k obvyklým informacím, tak jsou pravděpodobně jeho dojmy velmi negativní a může navždy ztratit důvěru k fondu, jen proto, že pokládá své dojmy za fakta. Fakta a funkčnost všech funkcí a odkazů na stránkách by měla být podle mého názoru dostupná vždy, bez ohledu na browser, protože jen na jejich základě si návštěvník může udělat o firmě správný názor. Když se k nim někdo nedostane, těžko může hodnotit "informační a interaktivní obsah".
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 7. 2001 10:00 | pjt

Správně jste uvedl "v řádném technickém stavu". To NN zcela jistě není :-) Máte pravdu, že část diskuse je technická, neboť se točí okolo schopností a kompatibility NN. Jistě jste také zaznamenal, že se skoro vůbec nevyskytly výtky k informačnímu a interaktivnímu obsahu. Vaše přirovnání s telefony se mi líbí, ale zkoušel jste např. někdy telefonní bankovnictví z přístroje bez tónové volby? Jak jste uspěl? Mé názory nevyjadřují samozřejmě žádné oficiální stanovisko společnosti Pioneer, ale jen můj názor na věc, podpořený několika argumenty, které mimochodem nikdo nevyvrátil. Jak jste jistě zaznamenal používám jen doložitelné fakta a nikoliv dojmy. Našich zákazníků si samozřejmě vážíme. Současný vzhled a funkčnost stránek www.pioneer.cz byla upravena právě na základě zákaznické zpětné vazby. Lidé v diskuzích na tomto serveru často diskutuji mezi sebou a nikoliv se společnostmi, takže dost dobře nechápu vaši poznámku k PO Boxu.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 17:33 | Danuše Pecharová | imProve a. s.

Asi jste to nepochopil. Netvrdím, že w3c není standard. Netvrdím, že je NN dokonalý. Co se vám tu celou dobu snažím říci, je, že i uživatelé, kteří používají jakýkoliv jiný prohlížeč než IE, jsou důležití. U námi sledovaných webů je podíl NN i více než 10%, tj. o jednu desetinu zákazníků přijdete - jste asi bohatá firma, že se můžete na nějakých deset procent zákazníků s klidným svědomím vykašlat. My máme chceme všechny zákazníky.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 17:24 | pjt

Mne nezajímá kompatibilita browseru, protože průnik je příliš malý. Mne zajímá velký průnik a to, co říká norma, a normou w3c standard je. Pokud bychom se ubírali cestou kompatibility, nefungoval by na Inetu ani e-mail, popr. tak ze by akceptoval jen 200 znaku textu a velkymi pismeny. Doporučuji Vám, jako bývale programátorce, počíst si na www.w3c.org.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 7. 2001 22:05 | Vít Zachodil (vitazach@post.cz)

Porovnání s autem je opravdu skvělé! Se Škodou 1000MB (pokud je pojízná a v řádném technickém stavu) se dá ještě dnes jezdit po celé republice a zaparkovat na libovolném parkovišti. Kdybych ale chtěl zaparkovat na parkovišti u Pioneera, bude tam jen cedule: "Toto parkoviště existuje pouze pro vozy Škoda vyrobené po roce 2000, které mají funkční ABS, 2 airbagy, a zapnutou klimatizaci. Pokud nemáte tento typ vozu nebo spuštěnou klimatizaci, toto parkoviště neexistuje. Zapněte si prosím klimatizaci nebo přijeďte s jiným (Škoda 2000 kompatibilním) vozem." Napadá mě ještě výstižnější příklad z oblasti telekomunikací: "Dovolali jste se do firmy Pioneer. Naše telefonní oddělení je optimalizováno pouze pro telefony vyrobené po roce 2000 připojené přes digitální ústřednu. Protože telefonní přístroj, kterým k nám voláte, nesplňuje uvedené podmínky, nemůžeme Vám poskytnou žádné informace. Pro telekomunikaci s firmou Pioneer prosím používejte pouze nejmodernější telefony s nejlepším připojením." Tak mě napadá jestli tohle čte také někdo z marketingového nebo obchodního oddělení Pioneeru. Názory, které zde prezentuje pan Janeček nějak nedokážu považovat za oficiální stanovisko Pioneeru k dané problematice, protože jsou zaměřené příliš technicky a na mě působí dojmem, že jejich autor je zaměřený příliš jednostranně a spíše jako by obhajoval svoji funkci v Pioneeru před svými nadřízenými. Nějak se mi v jeho postoji neobjevuje úcta k zákazníkovi, nějaká ochota přijmout a vážit si názorů zákazníka (něco ve smyslu hesla "Náš zákazník, náš pán"). Mám z názorů k tomuto článku (zřejmě neoprávněný) pocit, jako kdyby zde lidé komunikovali ne s firmou Pioneer, ale se zásilkovou službou (s P.O. boxem), která slibuje, že můžete zboží do 30 dnů vrátit a oni vám vrátí peníze.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 14:25 | anonym

Bytostne nesnasim Pionyry
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 12:22 | pjt

Bytostne nesnasim anonymy, takze sorry. Odpoved najdete o par clanku vyse.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 10:54 | anonym

Jak jste myslel vetu "Problém je, že těch 10% nejsou dost možná investoři do podílových fondů" ? Jaky je vztah mezi browserem a investicemi do fondu ? Nechtel by jste o tom napsat nejaky clanek ? Doporucuji ho umistit na www.vtipy.cz
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 10:34 | pjt

Není dobré házet čísly, když nevím přesně jaká jsou. Realita webu pioneer.cz je pro 06/01 následující 94%IE, 3%NN, 3% Opera, Mozilla, MSProxy atd. pro zajimavost v 03/01 to bylo 93%, 4%, 3% zbytek.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 21:17

Vy si prostě myslíte, že těch 10 nebo 20 % lidí, kterým se po zadání Vaší adresy zobrazí hlášení "Nainstalujte si MSIE 5.5" nebo něco podobného, jsou zaostalí hlupáci, kteří tak složitou věc jakou investování do OPF nedovedou stejně pochopit. Proč se jim nemůže napsat "Omlouváme se, patrně nemáte poslední verzi Internet Exploreru, z našich stránek se Vám zobrazí jen základní údaje". Tím myslím třeba aktuální kurzy, statut fondu, historii kurzů apod. Snad to nedá moc práce, ignorovat totiž 20 % případných zákazníků mně nepřipadá jako solidní jednání. Takové přezíravé chování u investiční společnosti může leccos naznačovat.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 17:53 | pjt

Ano, všichni jsou důležití. Problém je, že těch 10% nejsou dost možná investoři do podílových fondů. Jedná se přeci jen dost o nový produkt v Česku a oni mají nejspíše radši něco starého, kdysi používaného, na co jsou zvyklí, neradi investuji do nových počítačů atd. A tento zlomek Vám nepokryje náklady na paralelismus. Je to ale jen moje hypotetická konstrukce a není zaručeně 100%ní. Zlomkově se bude jistě vyskytovat SUN se Solarisem v řádu 150 kKč. Ale i pro ně již existuje IE5. Otázkou je, jak funkční - Solaris nemám k dispozici.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 17:35 | Danuše Pecharová | imProve a. s.

PS: poslední věta měla být: My máme zájem o všechny zákazníky a chceme je všechny uspokojit. :-) chybička se vloudila ...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 17:13 | Danuše Pecharová | imProve a. s.

V tom je ale ten paradox! NN podporuje právě jen ty standardy a málo kdy co navíc! Žádné XML, žádné i-framy, omezeně DHTM - s vyjímkami dle verze a systému, omezení se také vztahují na použití jscriptu a tak bych mohla pokračovat ... stačí, když se podíváte na http://webreview.com/browsers/browsers.shtml, najdete tady Browser Compatibility Chart.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 15:42 | pjt

Chápu vaši lásku k NN, ale pořád platí to, co jsem již několikrát napsal. Standardy, standardy a ještě jednou standardy! Pokuste se mi vysvětlit proč NS tyto ignoruje. DOM model je v diskuzi již od roku 1997 a principiálně se neměnil!! 4 roky na takovou trivialitu snad by mohly stačit. K procentům MS vs.NS je možno uvést např. celkem oblíbenou doménu auto.cz. Statistika z 5.05 mil. přístupu od 08/98 operační systémy MS vs. zbytek 97.9:2.1., prohližece MSIE vs. NS vs. ostatní 87.7/11/1.3.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 15:01 | Danuše Pecharová | imProve a. s.

Představte si situaci - jsem fond, mám stránky optimalizované jen pro platformu MS. Na webu provozujji bankovní aplikací a vedu každému klientovi účet s možností vzdálené správu. Beru-li jako imaginární číslo 100 000 klientů fondu (aby se nám to dobře počítalo), najednou Vám tím, že jim nedáte funkční stránky, vypadne 10 000 potencionálně spokojených platících a investujících klientů. To mi nepřijde jako zrovna malé číslo, když uvážím jaké jsou minimální částky potřebné pro investice do jednotlivých fondů...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 14:53 | Danuše Pecharová | imProve a. s.

Jistě, nesou následky v tom, že díky svému prohlížeči uvidí stránky jen v minimalizované podobě, řekněme takřka textové. Jenže z mého pohledu jde spíše o to, nabídnou jim alespoň tuto verzi, než je přímo diskriminovat tím, že neuvidí vůbec nic, což je případ stránek Pioneeru.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 14:37 | pjt

Zcela bez problemu. IE5.5 :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 14:11

Jak vidite PENIZE.cz? 100% bez problemu?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2001 14:09

Dost dobre nechapu, proc pri se hodnoceni tak hodne zabyvate kompatibilitou pro cca 10% uzivatelu, kteri bud nechteji pouzivat neco jineho nebo - coz je horsi - nemaji pro to potrebny HW. Budovat stranky s ohledem na 99% potencialnich (!) uzivatelu je problem. Reseni je ulehcit jim pristup ke vsemu, idyz ne komfortne a za plne grafiky... Hodnoceni serveru je na PENIZE.CZ dost ulitle a neobjektivni.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Jahoda

podnikatel, Emco

Petr Kasa

podnikatel a investor, Clareo

Zdeněk Jahoda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Petr Kasa
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services