Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Každý čtvrtý hovor do penzijního fondu skončí jinak, než spojením se zodpovědnou osobou. Pokud už se dovoláte, není to záruka, že dostanete kvalitní a přesné informace. Co vše se vám při volání do penzijního fondu může stát si přečtěte v našem testu.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 6. 2001 15:10, FekarZ

Ten test je opravdu dost vypovídající, protože do každého penzijního fondu se volá patnáctkrát až sedmnáctkrát.

Reagovat

 

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (fmarek 01. 06. 2001 14:52)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 6. 2001 20:41

SPF - opravdu se nedávno stěhovali - což opravdu neomlouvá. Mohu jen pro úplnost obrazu dodat, že se mi (v civilizovanou hodinu) nestalo, že by nikdo nezvedal telefon (běžně přístupné číslo uváděné v propagaci a na výpisech).A ačkoliv ne vždy sdělím svoji totožnost, nemám problémy s odpověďmi pracovníků na druhém konci. O jednání některých jiných fondů kolují opravdu skazky, ty však šířit nebudu.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

31. 5. 2001 13:45 | TGP

Co jiného, vždyť to je produkt jenom pro důchodce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

1. 6. 2001 10:19 | Ing. Radim Morávek

Mám otřesné zkušenosti s Českomoravským penzijním fondem a hlavně jeho zaměstnanci. Jejich arogance i mě, dost otrlému člověku, přišla neůnosná. Musím dodat, že jsem BYL klientem tohoto fondu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

1. 6. 2001 14:52 | fmarek

Váš test asi odpovídá skutečnosti. Mám velice dobrou zkušenost s poradcem PF Winterthur. Získal si mě proto, že jako jediný nekritizoval ostatní fondy, ale podrobně a ochotně mi vysvětlil princip penzijního připojištění, dojednal u mého zaměstnavatele příspěvek a ke všemu mi ještě dal pěkný dárek. Velice rád jsem tohoto poradce doporučil i známým.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

1. 6. 2001 15:10 | FekarZ

Ten test je opravdu dost vypovídající, protože do každého penzijního fondu se volá patnáctkrát až sedmnáctkrát.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (fmarek 01. 06. 2001 14:52)

1. 6. 2001 20:41

SPF - opravdu se nedávno stěhovali - což opravdu neomlouvá. Mohu jen pro úplnost obrazu dodat, že se mi (v civilizovanou hodinu) nestalo, že by nikdo nezvedal telefon (běžně přístupné číslo uváděné v propagaci a na výpisech).A ačkoliv ne vždy sdělím svoji totožnost, nemám problémy s odpověďmi pracovníků na druhém konci. O jednání některých jiných fondů kolují opravdu skazky, ty však šířit nebudu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

4. 6. 2001 13:34

Samozřejmě nás těší výsledek našeho PF, protože přípravě na telefonický kontakt jsme se věnovali. Jsme rádi, že se to (i podle nezávislého testu) podařilo.
Co se týče zmíněných technických potíží - relativně nižší dosažitelnosti - náš PF změnil koncem února adresu i telefonní spojení. Test byl uskutečněn ještě na starém telefonním čísle, pod kterým je jen omezený počet linek. Zde je tedy důvod uvedených obsazených hovorů. Na novém telefonním čísle již obdobné problémy nenastávají, zde je linek výrazně více.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

16. 6. 2001 20:44 | CSrypatshek

On se vůbec ten SPF nějak moc často asi stěhuje. Já mám zkušenost čerstvou něco přes rok, kdy jsem jim dal výpověď. Nejenomže mi odtamtuď poslali neoprávněně výhružný dopis, že přijdu o peníze ( takový měli razantně zastrašující marketingový přístup, jak si udržet klienta !), ale ještě v dopise uváděli, ti, co to psali, jejich již tehdy neexistující telefonní čísla ! Takže jsem potom byl následně nucen provolat telefonem zase navíc další peníze, než se věc uvedla do pořádku. Svrab a cholera ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 01. 06. 2001 20:41)

16. 6. 2001 22:47 | cs-defence

Ale jděte ! Uveďte, o jaké peníze jste měl u SPF přijít a proč, bez toho je Váš příspěvek pouze S&CH.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatshek 16. 06. 2001 20:44)

20. 6. 2001 15:26 | Králová Marta

Já ty zkušenosti mám přesně opačné.Pokud nevolám ne zelenou linku jsem do třiceti vteřin spojena.Na lince,která je pro potencionální klienty to trvá tak minutu a půl.Jsem klientem Ing penzijního fondu a jsem na výsost spokojena.Mám u nich i životní pojištění a velmi dobře se mnou jednají,starají se mi o finance a vůbec.Jestliže chcete spořit s profesionáli mohu vám vřele doporučit seriozní firmu ING,která mimochodem získala i cenu za nejlepší image pro rok 2001.A i to snad o něčem svědčí,ne?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 01. 06. 2001 15:10)

20. 6. 2001 16:05 | pjt

Cena za image vubec nevypovida o profesionalite. To, ze musite volat na placenou linku abyste se dovolala take o necem svedci. Tim nechci snizovat kvalitu ING a jejich financnich poradcu, kteri vsak uzce specializovani na sve produkty. Sam z vlastni zkusenosti ocenuji zejmena servis byvale NN. Ale to nebude vas pripad, protoze ja jsem nikdy nepotreboval nikam volat a naopak volaji oni. :-). Snad jen mala cestinska odbocka. Profesional podle pan.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Králová Marta 20. 06. 2001 15:26)

20. 6. 2001 22:07 | CSrypatschek

a) v prvé řadě jsem napsal, že jsem od SPF obdržel výhružný dopis, že přijdu o peníze ( tedy jistě důvod ke znepokojení a k potřebě kontaktu s pracovníky SPF, resp. přímo s pisateli dopisu ), a v dopisu byla uvedena chybná telefonní čísla na tyto pisatele ( o dovolání se nebo nedovolání do penzijních fondů je výše uvedený příspěvek a k němu se vyjadřuji ! ), b) pokud Vás to zajímá, pochybení pracovníků SPF bylo v principu to, že datum podání výpovědi považovali za datum ukončení mého vztahu se SPF a vůbec nebrali v potaz, že je ještě nějaká výpovědní doba ( tuším tehdy dva měsíce ) a že i po tuto výpovědní dobu budu do SPF řádně přispívat. A jestli se nemýlím, tehdy byla nějaká doba minimálního trvání vztahu, resp. spoření, požadována, jinak klient přišel o peníze. Jak je to nyní nevím, protože mě to už nezajímá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (cs-defence 16. 06. 2001 22:47)

20. 6. 2001 22:57 | cs-defence

Snad to tedy bylo jen nedorozumění (technicky máte skutečně pravdu) - Vámi uváděné "výhrůžky"-to bylo jistě jen připomenutí těch ustanovení penzijního plánu (v tomto případě díky nedorozumění irelevantních), pro něž byste skutečně o peníze přišel (jednorázové vyrovnání vs odbytné). SPF totiž nechce připravit o peníze ani toho, kdo odchází. Vyhrožovat nemá zapotřebí, 309tis. účastníků totiž pokračuje ve spoření... Zdravím Vás.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 20. 06. 2001 22:07)

13. 7. 2001 23:44

Lidovky.cz 13/7/2001 Rakušané odstartovali letos v České spořitelně řadu změn Nový styl řízení, propouštění a zvýšení konkurenceschopnosti. To je rok České spořitelny pod novým majitelem - - rakouskou Erste Bank. PRAHA - Loni v červenci zahájil nový majitel České spořitelny - rakouská Erste Bank - výkon svých vlastnických práv. Během dvanácti následujících měsíců prošla spořitelna pod správou svého rakouského majitele výraznými změnami. Posledními z nich jsou změny log a názvů společností ve finanční skupině České spořitelny. Konkrétně Spořitelní investiční společnost se bude nově jmenovat Investiční společnost České spořitelny či kupříkladu ČS-Stavební spořitelna se přemění na Stavební spořitelnu České spořitelny. Nová loga prý zvýrazní příslušnost ke skupině Erste Bank. Změny log a názvů přitom nebudou lacinou záležitostí. Náklady na nový design přijdou spořitelnu podle šéfa marketingu Václava Kubaty na půl až tři čtvrtě miliardy korun. Další peníze spolkne celková rekonstrukce poboček banky. Propouštění tisíců úředníků Kromě zavedení nové ˝vizáže˝ spořitelna pod vedením nového managementu dosazeného Erste Bank výrazně zeštíhluje. Celkový počet zaměstnanců tuzemské bankovní trojky se snížil z 15 500 zaměstnanců na konci roku 1999 na současný počet ve výši zhruba třináct tisíc. Ke konci roku 2002 chce vedení České spořitelny snížit počet svých zaměstnanců na deset tisíc. Propouštění ale není jedinou změnou. Česká spořitelna totiž přitvrdila i vůči konkurenci. Prosadila zvýšení poplatků, které ostatní banky platí za využívání spořitelních bankomatů svými klienty. Výrazné zdražení mezibankovních poplatků znepříjemní život bankovním domům, které nemají vlastní síť bankomatů, ale zároveň mají drobné klienty z malých měst a obcí. Tam je totiž často jediný bankomat, který vlastní právě spořitelna. Při zvýšení poplatků za využívání spořitelních bankomatů by mohlo dojít k odlivu klientů těchto bank do spořitelny. Krokem proti konkurenci, který však potěšil každého zájemce o hypoteční úvěr, byla nabídka zvýhodněných hypoték. Na nabídku spořitelny byly přinuceny reagovat snížením úrokových sazeb i ostatní hypoteční banky. ˝Česká spořitelna se však ještě bude muset od své rakouské mateřské společnosti ještě hodně učit. Pro spořitelnu bude důležité právě převzetí kultury samotné Erste Bank,˝ říká analytik společnosti Patria Finance Jan Hájek. Podle jeho názoru by se to mělo projevit například v převzetí úvěrových procesů. Děkuji za pozornost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Pospíšil

politik

Zdeněk Matějovský

podnikatel, Povlečení Matějovský

Jiří Pospíšil
ÚSPĚŠNOST
82,14 %

z 112 duelů
×
Zdeněk Matějovský
ÚSPĚŠNOST
69,61 %

z 102 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Vládní pokladniční poukázka, Index cen výrobců, Odkup leasingových pohledávek, andrej babiš, eet, petr fiala, unicredit, petr mach, principy obchodování , marie mocková, pomazánkové máslo, HOMR. OSMD, Juraj Rektor, vkladní knížka, Student na míru, pojištění denních dávek odškodného, jaromír novák, Greenmail

5E38014, 2L00467, 5A27025, 5C07078, 4AI3267

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK