Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Nejhůře vás obslouží v ČSOB. Alespoň to tvrdí průzkum, který pro společnost Accenture provedla agentura Incoma Research. V minulém kole dopadla nejhůře Česká spořitelna, v tomto skončila o prsa druhá za Komerční bankou a dosáhla tak ze všech hodnocených bank největšího zlepšení služeb za uplynulých devět měsíců.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 6. 2001 15:58, FekarZ

Reagujete zbytečně podrážděně. Česká spořitelna rozhodně není dokonale fungující banka [přičemž platí, že není ani dokonale "fungující", ani "banka" :)], ale to ještě není důvodem k tomu, abyste někoho urážel. Notabene anonymně. Proč se nepodepíšete? Osobně si naopak vážím snahy "Spořitelní obrany" reagovat na záležitosti týkající se spořitelny (i když by se od banky asi více slušelo, kdyby tuto obranu byla schopná činit veřejně, ústy kompetentního pracovníka s konkrétním jménem a pozicí). Buďme rádi, že existuje na bankovním trhu konkurenční nabídka, komu se spořitelna nelíbí, není to pro něj přeci žádná tragédie - a kdo chce zachovat věrnost ČS, jistě v mnohém pozná, že řada služeb funguje daleko lépe, než před deseti lety.

Reagovat

 

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 07. 06. 2001 22:09)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 3. 2002 9:36, Bedrich

Ani ja nemam s obsluhou v CSOB dobre zkusenosti.Konkretne na pobocce CSOB v Brne na Ceske.Jsou neochotni a obsluha trva velice dlouho.Ackoliv jsem cekal na pobocce sam na obslouzeni a byly tam dve nebo tri zamestnankyne,trvalo temer deset minut,nez si vyridily sve osobni zalezitosti a pak teprve se jedna uvolila a vyzvala me k prepazce.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (25 komentářů)

8. 6. 2001 15:58 | FekarZ

Reagujete zbytečně podrážděně. Česká spořitelna rozhodně není dokonale fungující banka [přičemž platí, že není ani dokonale "fungující", ani "banka" :)], ale to ještě není důvodem k tomu, abyste někoho urážel. Notabene anonymně. Proč se nepodepíšete? Osobně si naopak vážím snahy "Spořitelní obrany" reagovat na záležitosti týkající se spořitelny (i když by se od banky asi více slušelo, kdyby tuto obranu byla schopná činit veřejně, ústy kompetentního pracovníka s konkrétním jménem a pozicí). Buďme rádi, že existuje na bankovním trhu konkurenční nabídka, komu se spořitelna nelíbí, není to pro něj přeci žádná tragédie - a kdo chce zachovat věrnost ČS, jistě v mnohém pozná, že řada služeb funguje daleko lépe, než před deseti lety.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 07. 06. 2001 22:09)

10. 7. 2001 9:31 | Kolopej

Ano, ano, ano. ČSOB Na Poříčí je strašná! Měl jsem tam jeden čas účet. Nikdy více!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ferda 24. 05. 2001 14:43)

13. 7. 2001 23:55

Lidovky.cz 13/7/2001 Rakušané odstartovali letos v České spořitelně řadu změn Nový styl řízení, propouštění a zvýšení konkurenceschopnosti. To je rok České spořitelny pod novým majitelem - - rakouskou Erste Bank. PRAHA - Loni v červenci zahájil nový majitel České spořitelny - rakouská Erste Bank - výkon svých vlastnických práv. Během dvanácti následujících měsíců prošla spořitelna pod správou svého rakouského majitele výraznými změnami. Posledními z nich jsou změny log a názvů společností ve finanční skupině České spořitelny. Konkrétně Spořitelní investiční společnost se bude nově jmenovat Investiční společnost České spořitelny či kupříkladu ČS-Stavební spořitelna se přemění na Stavební spořitelnu České spořitelny. Nová loga prý zvýrazní příslušnost ke skupině Erste Bank. Změny log a názvů přitom nebudou lacinou záležitostí. Náklady na nový design přijdou spořitelnu podle šéfa marketingu Václava Kubaty na půl až tři čtvrtě miliardy korun. Další peníze spolkne celková rekonstrukce poboček banky. Propouštění tisíců úředníků Kromě zavedení nové ˝vizáže˝ spořitelna pod vedením nového managementu dosazeného Erste Bank výrazně zeštíhluje. Celkový počet zaměstnanců tuzemské bankovní trojky se snížil z 15 500 zaměstnanců na konci roku 1999 na současný počet ve výši zhruba třináct tisíc. Ke konci roku 2002 chce vedení České spořitelny snížit počet svých zaměstnanců na deset tisíc. Propouštění ale není jedinou změnou. Česká spořitelna totiž přitvrdila i vůči konkurenci. Prosadila zvýšení poplatků, které ostatní banky platí za využívání spořitelních bankomatů svými klienty. Výrazné zdražení mezibankovních poplatků znepříjemní život bankovním domům, které nemají vlastní síť bankomatů, ale zároveň mají drobné klienty z malých měst a obcí. Tam je totiž často jediný bankomat, který vlastní právě spořitelna. Při zvýšení poplatků za využívání spořitelních bankomatů by mohlo dojít k odlivu klientů těchto bank do spořitelny. Krokem proti konkurenci, který však potěšil každého zájemce o hypoteční úvěr, byla nabídka zvýhodněných hypoték. Na nabídku spořitelny byly přinuceny reagovat snížením úrokových sazeb i ostatní hypoteční banky. ˝Česká spořitelna se však ještě bude muset od své rakouské mateřské společnosti ještě hodně učit. Pro spořitelnu bude důležité právě převzetí kultury samotné Erste Bank,˝ říká analytik společnosti Patria Finance Jan Hájek. Podle jeho názoru by se to mělo projevit například v převzetí úvěrových procesů. Děkuji za pozornost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

30. 7. 2001 15:03 | franktres

jsem cesko/zahranicnim zakaznikem CSOB asi 16 let cili jeste z doby "Bolsevika", tak ze jiste zkusenosti s Cobkou mam. Abychom si uvedomili arogantni chovani Cobky musime si ujasnit ulohu Cobky za socialismu: byla totiz prvni bankou ktera se snazila podchytit zahranicni klienty a jejich meny. Take jak je videt z COB logo, Cobka byla obchodni banka zamerena pouze na institucionalni klienty, (a vexlaky). Tato situace pretrvavala dlouho, teprve kolem 96 roku se situace zacinala pomalu menit, ale stale drobni stradatale nebyli vitani. Jeste kolem 97 sedmeho roku mi bylo v 3 patre jednou poradkyni receno, ze tim ze mne Cobka jako neinstitualniho klienta drzi, je od nich hezka laskavost, spojena s tim ze jsem jeden z nejstarsich klientu. Situace se v poslednich letech zmenila, Cobka si zacina "vazit" drobnych stradatelu, ovsem jen dole na prepazce se chovaji slusne, ale nahore v patrech je stale spousta lidi, (Prikopy) kteri si stale mysli ze drobni klienti jsou jen na zlost, a take podle toho s nimi jednaji. Ale i v Cobce svita, poznal jsem tam nekolik (stale malo) poradcu kteri jsou naprosto slusni, korektni, a kteri by okamzite mohli pracovat v jakekoliv zapadni instituci. Doporucil bych tem opravnenym stezovatelum, aby pokud maji problemy s uredniky Cobky, aby je posilali emajlem primo k zahranicnimu majiteli Cobky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

14. 3. 2002 9:36 | Bedrich

Ani ja nemam s obsluhou v CSOB dobre zkusenosti.Konkretne na pobocce CSOB v Brne na Ceske.Jsou neochotni a obsluha trva velice dlouho.Ackoliv jsem cekal na pobocce sam na obslouzeni a byly tam dve nebo tri zamestnankyne,trvalo temer deset minut,nez si vyridily sve osobni zalezitosti a pak teprve se jedna uvolila a vyzvala me k prepazce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Hodboď

podnikatel, Miton

Jan Sokol

filosof a exministr

Tomáš Hodboď
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 6 duelů
×
Jan Sokol
ÚSPĚŠNOST
11,43 %

z 35 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Fondy zaměřené na daňovou optimalizaci, Peníze, Cash flow, bankovnictví, václav stárek, česká spořitelna, andrej babiš, karel havlíček, komix, FORTIS, nezdaněný benefit, milionář, michal hanych, 305/2009 Sb., vládní koalice, horizont, sodexo, Tři králové

2T53520, 4T34443, 3E70774, 3L67611, 3AR5888

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK