Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 23. 5. 2001 | 6 komentářů
Nastává doba dovolených. Stovky tisíc lidí využívají každoročně služeb cestovních kanceláří. U koho si zájezd koupit? Dát přednost malé nebo větší cestovce? Rozhodování sice ovlivňuje cena, ale důležitou roli hraje také příjemné chování a informovanost pracovníků pobočky. Reportér Peněz.CZ po roce zopakoval test s cílem zjistit, nakolik se chování cestovek zlepšilo.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 2. 2004 12:37

Dobrý den, mám bohužel špatnou zkušenost s CK Kellner, Písek.Loni v létě jsme s manželem byli s touto CK v Dalmácii, Gradacu. Zájezd byl sjednán v CA Vele koncem února, zaplacen, do smlouvy uvedeny požadavky, připsané na okraj ohledně mého zdravotního stavu. Zájezd sjednán na 2 termíny (14 dní). Průběh dobrý, ale! den před odjezdem večer (kolem 22 hod.) jsme se od místní delegátky dozvěděli, že zpáteční cesta pro nás není zajištěna, nejsou místa v autobuse!Již v průběhu pobytu delegátka CK připomínala, aby nezapomněli počítat s námi s odjezdem. Návrh delegátky, abychom cestovali zpět do Prahy každý v jiném autobuse, s jinou hodinou odjezdu a do různého místa příjezdu (Praha, Písek) jsme pochopitelně rozhořčeně odmítli, poté delegátka telefonickými dotazy u delegátů ostatních CK zjišťovala, zda nemají volná místa. Odjeli jsme nakonec s jinou CK, při nástupu jsme zjistili, že sedíme na posledních sedadlech tzv."pětce". Seděli jsme zde 4 osoby.V průběhu cesty za námi přišla techn.delegátka a chtěla na nás tuto cestu zaplatit v hotovosti, jinak že nás vysadí ve Splitu! Odmítli jsme s tím, že cesta je placena u CK Kellner.Po domluvě techn.del. s vedením, jsme po sepsání "čestného prohlášení" v cestě pokračovali. Na mou reklamaci odpověděla majitelka CK Kellner, že mou reklamaci neuznává, neboť zpáteční cesta proběhla v pořádku a byla řádně zajištěna, že mé přání cestovat společně s manželem bylo splněno a nevidí tedy důvod k reklamaci.Na můj další dopis již neodpověděla vůbec. Následky tohoto stresu a rozčílení nesu dodnes. Můj zdravotní stav se natolik zhoršil, že po několika dlouhodobých PN jsem byla uznána plně invalidní.Tento zájezd k moři, který měl být pro mne léčebný, vedl naopak ke značnému zhoršení zdravotního stavu.
Proto pozor na tuto CK, a když tak jeďte pouze na týden!
S pozdravem
postižená zákaznice CK Kellner

Reagovat

 

+7
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 5. 2001 11:41, FekarZ

Mám čerstvou zkušenost z května s cestovní kanceláří Kings Travel (Václavské náměstí 17, Praha 1). Odpověděla jsem na ulici na nějaké jejich otázky a o několik dní později mi volali, že prý jsem vyhrála zájezd. Když jsem se výslovně ptala, zda to není nějaký vtip, nebo zda nebudu muset něco doplácet či přikupovat nějakou službu, řekli mi, že ne. A tak jsem se na dojednanou schůzku a údajné předání zájezdu dostavila. A výsledek? Na místě nás bylo podobně napálených mnohem více a samozřejmě - výhra sice platí, ale museli bychom si koupit další služby. To asi moc seriózní jednání s klienty není.

Reagovat

 

-6
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (6 komentářů)

23. 5. 2001 6:46

Protože jsme z opačného konce republiky, v letošním roce jsme poprvé využili výběr a objednání rekreace prostřednictvím e-mailu, a to u cestovní kanceláře Alexandria v Praze. Jednání velice příjemné, rychlé. Doufáme jen, že i samotná rekreace bude takto příjemná a bezproblémová. Hodnocení této CK však není v průzkumu. Máte s ní někdo praktické zkušenosti?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

23. 5. 2001 11:41 | FekarZ

Mám čerstvou zkušenost z května s cestovní kanceláří Kings Travel (Václavské náměstí 17, Praha 1). Odpověděla jsem na ulici na nějaké jejich otázky a o několik dní později mi volali, že prý jsem vyhrála zájezd. Když jsem se výslovně ptala, zda to není nějaký vtip, nebo zda nebudu muset něco doplácet či přikupovat nějakou službu, řekli mi, že ne. A tak jsem se na dojednanou schůzku a údajné předání zájezdu dostavila. A výsledek? Na místě nás bylo podobně napálených mnohem více a samozřejmě - výhra sice platí, ale museli bychom si koupit další služby. To asi moc seriózní jednání s klienty není.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-6
Líbí
Nelíbí

19. 2. 2004 12:37

Dobrý den, mám bohužel špatnou zkušenost s CK Kellner, Písek.Loni v létě jsme s manželem byli s touto CK v Dalmácii, Gradacu. Zájezd byl sjednán v CA Vele koncem února, zaplacen, do smlouvy uvedeny požadavky, připsané na okraj ohledně mého zdravotního stavu. Zájezd sjednán na 2 termíny (14 dní). Průběh dobrý, ale! den před odjezdem večer (kolem 22 hod.) jsme se od místní delegátky dozvěděli, že zpáteční cesta pro nás není zajištěna, nejsou místa v autobuse!Již v průběhu pobytu delegátka CK připomínala, aby nezapomněli počítat s námi s odjezdem. Návrh delegátky, abychom cestovali zpět do Prahy každý v jiném autobuse, s jinou hodinou odjezdu a do různého místa příjezdu (Praha, Písek) jsme pochopitelně rozhořčeně odmítli, poté delegátka telefonickými dotazy u delegátů ostatních CK zjišťovala, zda nemají volná místa. Odjeli jsme nakonec s jinou CK, při nástupu jsme zjistili, že sedíme na posledních sedadlech tzv."pětce". Seděli jsme zde 4 osoby.V průběhu cesty za námi přišla techn.delegátka a chtěla na nás tuto cestu zaplatit v hotovosti, jinak že nás vysadí ve Splitu! Odmítli jsme s tím, že cesta je placena u CK Kellner.Po domluvě techn.del. s vedením, jsme po sepsání "čestného prohlášení" v cestě pokračovali. Na mou reklamaci odpověděla majitelka CK Kellner, že mou reklamaci neuznává, neboť zpáteční cesta proběhla v pořádku a byla řádně zajištěna, že mé přání cestovat společně s manželem bylo splněno a nevidí tedy důvod k reklamaci.Na můj další dopis již neodpověděla vůbec. Následky tohoto stresu a rozčílení nesu dodnes. Můj zdravotní stav se natolik zhoršil, že po několika dlouhodobých PN jsem byla uznána plně invalidní.Tento zájezd k moři, který měl být pro mne léčebný, vedl naopak ke značnému zhoršení zdravotního stavu. Proto pozor na tuto CK, a když tak jeďte pouze na týden! S pozdravem postižená zákaznice CK Kellner
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

16. 5. 2013 11:12

Dobrý den, taky jsme naletěli, ale už asi před 15 lety... dokonce jsme se s manželem s nimi soudili. Dostali jsme všechny peníze zpět. Naprosto nevýhodné podmínky, ze začátku vypadá vše super, ale pokud pak vezmete do ruky tužku, papír a kalkulačku, tak se nestačíte divit !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 23. 05. 2001 11:41)

16. 5. 2013 11:15

Dobrý den, taky jsme naletěli, ale už asi před 15 lety... dokonce jsme se s manželem s nimi soudili. Dostali jsme všechny peníze zpět. Naprosto nevýhodné podmínky, ze začátku vypadá vše super, ale pokud pak vezmete do ruky tužku, papír a kalkulačku, tak se nestačíte divit !!! Od Kings Travel raději dál !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 23. 05. 2001 11:41)

4. 8. 2016 18:05 | Petr Matuška

Dobrý den, mám velmi špatnou zkušenost s cestovní kanceláří Kellner. Při objednání zájezdu jsme byli uvedeni v omyl a objednali si pokoj s klimatizací. Na voucheru byl uveden typ pokoje, který podle katalogu klimatizaci obsahuje, ale na místě jsme byli informováni, že mají dva typy stejně nazvaných pokojů, kde u jedněch klima je a u druhých ne. Snažili jsme se reklamovat tuto záležitost přes delegátku a tato arogantní sprostá osoba (pí. Šlapaňská) nás hrubě odbyla se slovy "když se vám to nelíbí, obraťte se klidně na televizi"! Arogance a podvod. Dobrá reklama pro cestovní agenturu. Obloukem se jim příště vyhnu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Petr Kratochvíl

producent a podnikatel

Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
67,86 %

z 28 duelů
×
Petr Kratochvíl
ÚSPĚŠNOST
6,67 %

z 60 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Absolutní hodnota, Poplatek při prodeji, Veřejné výdaje na zboží a služby, petr brousil, příspěvek zaměstnavatele, o2, vodafone, čtú, Evropská nadace pro zlepšování životních a pracovních podmínek, pravidelná investice, bezpečnostní systém, ekonomicky aktivní obyvatelé, Rudé moře, náklady soudního řízení, cena potravin, zůstatková hodnota, eurozóna, penze

2SV8750, 2SV8750, 4L63300, 3C66698, 3C66699

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK