Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 5. 2001 16:01, FekarZ

Webmaster ČSOB je skutečně velmi spolehlivý - při zpracování testu jsem si sám ověřil, že došlé dotazy předává kompetentním pracovníkům promptně a na dotaz týkající se výslovně jeho reaguje během téhož dne. Potíž ČSOB je v tom, že banka "nestíhá" vyřizovat dotazy - ty totiž kolují po různých útvarech banky a protože zodpovědní lidé jsou skryti za adresou webmastera, zjevně je nic příliš nemotivuje k rychlým odpovědím. Nicméně banka se dušuje, že se e-mailová komunikace s klienty v brzké době zlepší.

Reagovat

 

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 29. 05. 2001 09:35)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 5. 2001 0:20

pred rokem se mi s CS komunikovalo dobre pres inet.bohuzel jsem pred mesicem poslal dotaz ohledne inetu a dosud mi odpoved neprisla.KOCINA

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (mjak1329 17. 05. 2001 12:05)

Další příspěvky v diskuzi (37 komentářů)

18. 5. 2001 19:31 | MBosina

Máte pravdu, že KAŽDÝ zákazník má být obsloužen rychle a k jeho spokojenosti a podstatná je jeho jedinečná zkušenost. Neodpovědět je podle mně neslušné a nevyřízený mail je trestuhodný. Pokusím se i přesto trochu polemizovat s tím, že první dojem by měl rozhodovat. Vlastní ano, ale ten který získám z ne úplně objektivního hodnocení (jeden pokus o komunikaci je myslím malý vzorek) bych neodmítnul, ale bral bych ho s lehkou rezervou. Tím nechci znevážit Vaše hodnocení, které je jistě záslužné, protože hájí zájem zákazníka a především tomuto zájmu mají banky sloužit. Držím Vaší práci palce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 18. 05. 2001 18:01)

18. 5. 2001 21:26

Dodatek-zde část odpovědi, které se mi dostalo po dotazu na místa kompetentní dotazy zodpovídat: **************************** Uznáváme, že na dotazy klientů odpovídáme e-mailem pomalu, ale 13 dní je opravdu extrém. Spíše se snažíme odpovědi zprostředkovat do týdne, přednostně řešíme stížnosti na věci, které jsou neodkladné. **************************** Takže se skutečně nejspíš jednalo o minelu-leč jako klient se přidávám k těm, kdo spokojeni nejsou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 5. 2001 23:52

Souhlasím s tím, že jeden "fiktivní" pokus o e-mailovou komunikaci není objektivní a výsledky tohoto "testu" jsou podle mého názoru prakticky nepoužitelné. Např. v lednu jsem poslal dotaz do Union Banky a očekávanou odpověď jsem dostal do druhého dne. Je možné, že by se odpověď z banky za 5 měsíců 5 krát zpomalila? Možná by bylo zajímavé tento "test" jednou za čas opakovat a porovnávat s předchozími výsledky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MBosina 18. 05. 2001 16:22)

21. 5. 2001 17:20 | FekarZ

Nechci jiz zbytecne rozvirovat diskusi k teto zalezitosti, pochopitelne na ni mame kazdy jiny nahled, ale faktem je, ze nase hodnoceni nazyvat neobjektivnim neni prilis ferove. V marketingu preci plati jedna zasada: kdyz neco funguje, zakaznik to rekne zhruba trem dalsim lidem, kdezto kdyz neco nefunguje, povi o tom zhruba deviti. Takze, jakakoliv chybicka je mnohem zavaznejsi, nez se zda. Zakaznik se totiz nerozhoduje podle reprezentativnich vyzkumu, nezajima jej, v kolik apripadech ze sta (ci tisice) by byl v te ktere bance, pobocce (chcete-li restauraci) dobre obslouzen. Vnima jen, kde je to pro nej dobre a kde ne. To je sice trivialni pravidlo, ktere si ale uvedomuje se vsemi dusledky jen velice maloktery management a podle toho to pak v sektoru sluzeb vypada. Neni to vsak omluvou pro to, ze - byt jen jednou jedinkrat - zakaznik narazi na bezprikladne nefungujici servis.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MBosina 18. 05. 2001 19:31)

21. 5. 2001 23:32

Též si myslím - viz výše.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 21. 05. 2001 17:20)

22. 5. 2001 7:50 | drozd

Moje dosavadni zkusenost s eBankou je dobra, vyuzivam jejich bezplatne linky i pristupu k uctu pres I-net, ale vysledky v ankete me doslova sokuji! Asi jsem si vybral dobre, pokud jde o kvalitu sluzeb. Trochu me trapi poplatky za vyber z bankomatu a standartni bankovni operace, ale snad se to casem zlepsi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

23. 5. 2001 9:52 | MBosina

Nechci omlouvat nefungujici sluzby, protoze o ty jiste zadny zakaznik nestoji a takove sluzby ztraci smysl. Nicmene se stale domnivam, ze Vase hodnoceni by melo byt objektivnejsi (nerekl jsem ze je zcela neobjektivni) ve smyslu vetsiho poctu fiktivnich pokusu (nemusi to byt stovky, staci treba pet na banku) - mate totiz mnohem vetsi okruh "dalsich lidi", kterym reknete, ze neco nefunguje a s touto "moci" bych na Vasem miste zachazel opatrneji. Proste Vy jako internetovy server to reknete ne deviti, ale treba devitistum lidem a v tom vidim velky rozdil proti te trivialni marketingove zasade, kterou jste zminil a ktera prirozene plati. Nechtel bych uz dale utracet Vas cas, protoze v tomto se zrejme neshodneme, ale dekuji Vam za moznost si s Vami o tom vymenit nazory.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 21. 05. 2001 17:20)

28. 5. 2001 8:55

No řekněme si na rovinu, jaksi v rámci internetového obchodu a služeb se předpokládá, že odpověď po třech dnech je celkem zbytečná - protože klient už je dávno jinde. Budiž zářným příkladem eBanka, byla by zřejmě ta u které bych pokračoval. Výmluva typu zahlcená milová schránka je směšná. Jak mám věřit někomu, kdo se není schopen postarat ani o svou korespondenci? To jim jako mám dát peníze a doufat, že s nima to zvládne lépe? Ne, to bych opravdu neudělal. A jaksi akci "víkend" bych asi taky neocenil... Vítězslav Hekerle
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

29. 5. 2001 8:44 | LiborZ

Ano, máte pravdu, že e-banka je poněkud drahá, nicméně mnoho lidí(já nejsem výjímka a též využívám její služby) si radši připlatí za kvalitní služby, než aby se pořád někde dohadovali a vystávali fronty, atd. Co se týče komunikace s bankou, tak mailem jsem se dotazoval několikrát a podle složitosti otázky mě vždy přišla odpověď mezi 20-45minutami. Přes infolinku jsem dostal odpověď buďto okamžitě(v případě triviální otázky), nebo jsem byl požádán, zda by mě mohli zavolat zpět. Vždy volali zpět maximálně do 1 hodiny, ale zpravidla to bylo mnohem dříve. Takže služby bychom měli, teď už jen slevnit, ale toho se nejspíš nedočkáme, pravděpodobnější je, že se ostatní banky cenově budou přibližovat k e-bance.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (drozd 22. 05. 2001 07:50)

29. 5. 2001 9:35

S ČSOB mám opačnou zkušenost - vznesl jsem jakýsi dotaz a protože jsem neměl k dispozici jinou mailovou adresu, byl zaslán na webmastera. Dotaz byl předán a za 4 dny mně přišla odpověď od kompetentního člověka.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

29. 5. 2001 14:40 | Marta

Mam penize ve www.fio.cz druzstevni zalozne, poplatky za spravu nulove, komunikace uspokojiva - urcite rychlejsi nez pet dnu, tak den, dva.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

29. 5. 2001 16:01 | FekarZ

Webmaster ČSOB je skutečně velmi spolehlivý - při zpracování testu jsem si sám ověřil, že došlé dotazy předává kompetentním pracovníkům promptně a na dotaz týkající se výslovně jeho reaguje během téhož dne. Potíž ČSOB je v tom, že banka "nestíhá" vyřizovat dotazy - ty totiž kolují po různých útvarech banky a protože zodpovědní lidé jsou skryti za adresou webmastera, zjevně je nic příliš nemotivuje k rychlým odpovědím. Nicméně banka se dušuje, že se e-mailová komunikace s klienty v brzké době zlepší.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 29. 05. 2001 09:35)

9. 6. 2001 22:14 | FekarZ

Čerstvá zkušenost: na dotaz mi Spořitelna odpověděla emailem až po měsíci. No nic moc, čekal bych větší pružnost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

9. 6. 2001 22:28

V České spořitelně-útvaru ombudsmana by jistě velmi ocenili, kdybyste se na ně s touto zkušeností obrátil. Problémy je třeba řešit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 09. 06. 2001 22:14)

22. 8. 2001 15:27 | SkrivanekT

U GE Capital uvádíte dobu odpovědi 2 dny a 18 hodin. Myslím, že jste měl štěstí, jelikož já jsem čekal na odpověď cca. 6 dní. Naopak u KB, jsem využil jejich bezplatnou infolinku. Dotaz byl o něco složitější, operátor se musel poradit s produktovým manažerem a slíbil zavolat do 20-ti minut. Tak se také stalo. Já osobně jsem klientem CITIBANK, a pro své dotazy musím využívat linku CitiGold. Na druhou stranu, ale vždy dostanu odpověď okamžitě.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

27. 11. 2003 14:37 | Martin Hora

Na tenhle clanek jsem narazil nahodou pres vyhledavac ale moc se mi libil. Skoda ze se neco podobneho nedela pravidelne, co kdyby se autor na podobne pruzkumy zameril a dalo se tak zjistovat jak se banky (ale proc ne i jine instituce) meni v case? Diky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

1. 5. 2006 20:15

Také sdílím názor ,že tato anketa není objektivní.Mám účet u ČS a ne se vším jsem spokojený.Myslím si že je to důsledek tzv, globalizace, kdy zákazník (klient) je až na posledním místě tak jako ve všech super hyper.Ale pokud jste zákazník ČS a napíšete mail prostřednictvím služby přímého bankovnictví tak mám vyzkoušeno,že odpověď příjde do tří dnů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Josef Jeleček

podnikatel, Tedom

Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
61,76 %

z 34 duelů
×
Josef Jeleček
ÚSPĚŠNOST
76,99 %

z 113 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Kumulativní dopad, Krok kotace, Poměr důchodu ke mzdě, architektura, brno, mobilní operátoři, martin stára, operátoři, fidelity investments, nalok.cz, karát, originálná ražba, asociace provozovatelů mobilních sítí, pojištění storna, plánovaná ekonomika, Specializovaný pojistitel, Amcico AIG Life, volná místa

3P29081, 3P28091, 4T72999, 7T77760, 1SH5595

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK