Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Prodej bankovních menu v květnu zahájila GE Capital Bank. Podle zástupců banky jde o koktejly produktů namíchané přesně podle potřeb klientů. Náš pohled pod pokličku napoví, zda přináší menu něco navíc, nebo jde pouze o vnucování služeb, o které zákazníci nemají zájem.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 5. 2001 21:01

Úvodem gratuluji GE-capital bank k přejímání produktového přístupu ke klientům, který ČS opustila! (prodává se to, co zjistíme, že klient potřebuje). Vskutku vynikající taktika prodeje/vnucování celého balíku služeb. A navíc mají tak vnímavé klienty, že dovedou absorbovat x produktů najednou! A ty výhody ! (pro banku myslím) U mobilu zdarma bylo alespoň šikovně zakryto, že banka vlastně dostane vše zpět, ale tady ? Nechápu, jesli snad někdo této gleichschaltovací taktice podlehne. A ohledně vyplňování - vy snad za svou banku vyplňujete smlouvy? Toho se tedy v ČS obávat nemusíte !!!

Reagovat

 

+35
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (10 komentářů)

3. 5. 2001 8:54 | TGP

No moc mě to tedy nenadchlo. Oproti konkurenci nevidím jediný důvod, proč změnit banku, když ta moje mi nabízí v podstatě to samé.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

3. 5. 2001 9:06 | TGP

Hmm, opravdu žádná sláva. Typický podprůměr s penězi vkládanými do reklamy místo do kvalitních produktů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

3. 5. 2001 9:31 | TGP

Nechápu logiku GE. Vůbec nenebízí nějaké rozumné depozitní produkty (třeba podílové fondy nebo hypoteční zástavní listy). Jako by vůbec neměla zájem o klienty, kteří mají peníze a stála jenom o ty, kteří chtějí účet a úvěr. Já ale potřebuji banku, která se o mě postará komplexně. GE to rozhodně není.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

3. 5. 2001 9:51

Další ze zbytečných marketingových nápadů. Nic se nenabízí a ještě mám za to zaplatit. Kdyby tak jednoduše skusili narovnat úrokové sazby vklady -úvěry a laskavě si uvědomili, že i tady žijou podobní lidi jako v mateřském státu GE a ne cvičené opice.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+22
Líbí
Nelíbí

3. 5. 2001 10:16

Každému podle jeho chuti. Považuji za lepší, když vám někdo poradí s předpřipravenou nabídkou než páčit z "bankéřů" za přepážkou, k čemu a jak jednotlivé produkty slouží. Zkoušeli jste si někdy zařídit více služeb najednou? U GECB, alespoň podle zpráv, vyplníte požadované informmace pouze jednou a tím to hasne. Že si musím vybrat pouze z jednoho stavebního a penzijního spoření? Nabízí snad KB, ČS nebo ČSOB tyto služby od více poskytovatelů? A ve finále, jakákoliv sleva je lepší než žádná. Vedle všech dočasných slev a zvýhodnění které nabízí mi to telefonní bankovnictví trvale bez poplatků přijde docela zajimavé. Jejich menu asi nejsou pro všechny, ale ti, kteří nerozumí nebo nechtějí rozumět tomu, jak se detailně starat o své finance, si mohou docela pochutnat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

3. 5. 2001 18:10

sdílím názor s VIKI.BULDOZER
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

4. 5. 2001 21:01

Úvodem gratuluji GE-capital bank k přejímání produktového přístupu ke klientům, který ČS opustila! (prodává se to, co zjistíme, že klient potřebuje). Vskutku vynikající taktika prodeje/vnucování celého balíku služeb. A navíc mají tak vnímavé klienty, že dovedou absorbovat x produktů najednou! A ty výhody ! (pro banku myslím) U mobilu zdarma bylo alespoň šikovně zakryto, že banka vlastně dostane vše zpět, ale tady ? Nechápu, jesli snad někdo této gleichschaltovací taktice podlehne. A ohledně vyplňování - vy snad za svou banku vyplňujete smlouvy? Toho se tedy v ČS obávat nemusíte !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+35
Líbí
Nelíbí

8. 5. 2001 17:43 | Honza

Měl jsem účet v GE protože jsem očekával špičkovou kvalitu služeb a produktu. Po pul roce jsem vse zrusil.Byla to moje nejhorsi zkusenost s bankou. Zcela nesmyslna byrokracie pri vyrizovani cehokoliv, dodnes neni banka schopna nabudnout produkt kterym muzete pres telefon ci internet zadat TRVALY prikaz k uhrade (takze vam je GSM nebo telefon banka - ktera je jen s automatem a neni moznost ziveho operatora- slusne receno na nic). Pravidelne mi na pobocce banky na Vinohradske nebrali telefon. Kdyz jsem si stezoval nejaka pani z PR mi sdelila ze to musim pochopit protoze maji moc prace. Marketing a promotion maji asi dobry, aĺe ve skutecnosti jsou jejich servis a sluzby naprosto tragicke....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

9. 5. 2001 10:07 | TGP

Naprosto souhlasím, výborně jste popsal i mou zkušenost. Jenom jsem si nestěžoval žádné PR slečně a šel jsem rovnou o ulici dál do Komerční banky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 08. 05. 2001 17:43)

10. 5. 2001 16:04 | FekarZ

Navíc skvělý marketing a promotion bez skvělých služeb, to je největší nesmysl, který si může firma tohoto typu dovolit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 08. 05. 2001 17:43)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Šmejc

podnikatel, Home Credit

Miroslav Zámečník

ekonom

Jiří Šmejc
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 30 duelů
×
Miroslav Zámečník
ÚSPĚŠNOST
97,30 %

z 37 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Garanční fond burzy, Střední hodnota, Očekávaná výnosnost, čtú, účastnické fondy, jan sedláček, odstoupení od smlouvy, transformované fondy, investiční chyby, Sdružení na ochranu nájemníků, překvapení, znalec vína, ručitel, Městská policie Praha, all risk pojištění, Premium SMS, Česká školní inspekce, délka fixace

5J54658, 2SC4511, 2L02877, 1H11283, 5J72340

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK