Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Říká se, že banky živí úroky z poskytnutých úvěrů a poplatky za služby. Jako ostříži by si tedy bankéři měli pohlídat, zda neplánovaně neposkytují neplacené služby. Přesto se můžete setkat se situací, kdy bance peníze doslova vnucujete - ale nikdo je nechce.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 4. 2001 23:26

Tohle není ani tak o bankách (o těch s e- ani bez e-), jako o České poště, která se ve spojení s bývalou IPB vrhla na poskytování finančních služeb. Kdysi dávno jsem někde založil kartu a před sobotním nákupem nezbylo, než vytáhnout zaručený šek a vyrazit na poštu. 11:00, do zavíračky hodina. Na přepážce lípnuté logo Zaručeného šekového systému, vyplnil jsem tedy šek a žádal jeho proplacení. Vážení, tak nelíčený výraz údivu jsem do té doby nespatřil.
"Co to je ?"
"To je zaručený šek, a prosil bych jej proplatit."
"No jó, ale to my vůbec neděláme."
"To děláte, protože tady máte logo."
Atd. atd.
Asi po pěti minutách tuhého odporu počtovní ouřednice a brblání z fronty jsem se odešel nadýchat čerstvého vzduchu...
Zatímco jsem si okysličoval mozek nikotinem, napadla mě ďábelská myšlenka.
S úlisným úsměvem jsem se vrátil k okénku a sdělil dotyčné dámě, že jsem si mezitím informaci ověřil, a že znovu žádám o proplacení. Pokud tak není schopna učinit, žádám o zavolání vedoucího provozu.
"Panééé vedoucííí...." (velmi nahlas)
"Je tady ňákej chlap s ňákym šekem nebo čim, a chce ho prej proplatit.." (potichu leč slyšitelně)
No co vám budu vyprávět:
Následovalo asi půlhodinové telefonování na všechny strany s jediným výsledkem: nikdo nic neví. Pak vytáhli manuál, kde (překvapivě) našli postup při výplatě šeku, jemuž však neporozuměli. Pak se mě ještě snažili zlomit tím, že když to tedy eventuelně možná vyplatí, tak to budou muset napsat někam extra do reklamací, či co, a pondělní směna s tím bude mít problémy atd. atd.
Ve 12:10 jsem třímal své peníze a litoval jsem rodinu paní úřednice, které se v to sobotní odpoledne určitě nedostalo vlídného slova.

Mimochodem: máme u nás pár institucí, které mi pijí krev a shodou okolností mají všechny v názvu Český/á/é:
Telecom, Pošta, Pojišťovna, Dráhy.



Reagovat

 

+7
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 4. 2001 11:12, lisakj

Plně souhlasím a dodávám-je zde velký prostor pro zdražování. Plané výkřiky do tmy o ideálních podmínkách v "božkých" USA mě dokáží rozesmát. Navíc, pokud si vezmete kurs koruna:šilink, Erste bance nic jiného než zdražování nezbývá. A názory podobné novinářům ohledně všeho zadarmo jsou slátaniny mající nulovou hodnotu. Budoucnost mi dá za pravdu. Uvidíte!

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 04. 2001 10:03)

Další příspěvky v diskuzi (24 komentářů)

23. 4. 2001 13:24

Ja mam s e-bankou same dobre zkusenosti. Jakykoliv problem se vzdy snazili vyresit a to se u vetsiny bank rict neda. Ale u clanku pana Fekara jsem si vzpomela na podobnou prihodu. Ceska sporitelna kdysi rapidne zdrazila poplatky. A moji rodice uz toho meli dost, tak si zridili ucet u IPB. Sli do sporitelny zrusit vsechny prikazy, prevest inkaso, no a samozrejme to neslo hned. Ze to pry bude trvat dva mesice. Za tyden jim prisel od sporitelny dopis, ze maji prichystanou kartu do bankomatu. Mamka se tam vydala, ze zadnou kartu nechteji, ze naopak rusili ucet. Zase ji vysvetlili, ze to hned nejde, at prijde za dva mesice. Kdyz po tech dvou mesicich dorazila, uz bylo inkaso zrusene, ale urednice museli prepocitat, kolik penez na ucte zbylo, a at prijdou za tyden. Mamka to mela spocitane velice presne - na ucte zbyvalo 151.20 Kc, tak teda rezignovane odesla a vratila se za tyden. Tam zatim dosli ke stejne castce, pani urednice si penize pripravila pred sebe na stul a jeste se probirala vsemi papiry k uctu. A narazila na dopis, ve kterem mamce pred dvema mesici nutili kartu. Sla tedy zjistovat, jak to s ni je a po hodine hledani ji nasla. Vitezoslavne ji mamce donesla a chtela po ni poplatek za predani karty. Na namitky, ze tu kartu vubec nechteli a ze je jim nanic, kdyz je ucet zruseny, urednice vubec nereagovala, jen dokola opakovala, ze musi za kartu zaplatit. Moji rodice jsou lide spis klidni, hodni, ale tohle by asi dozralo i vola. Mamka zacala nadavat, pak se do toho pekne obula a kricela na celou pobocku. Skoncilo to dobre - pani urednice zavolala ochranku, prisli dva silaci, kazdy popadl mamku z jedne strany a vynesli ji ven. Jenze nez ji capli, tak mamka lapila 150 Kc ze stolu, no bohuzel ta koruna dvacet jim tam zustala lezet.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

23. 4. 2001 14:09

:)))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 04. 2001 13:24)

23. 4. 2001 16:05 | smutnak

A zazvonil zvonec a pohadky je konec.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 04. 2001 13:24)

23. 4. 2001 23:26

Tohle není ani tak o bankách (o těch s e- ani bez e-), jako o České poště, která se ve spojení s bývalou IPB vrhla na poskytování finančních služeb. Kdysi dávno jsem někde založil kartu a před sobotním nákupem nezbylo, než vytáhnout zaručený šek a vyrazit na poštu. 11:00, do zavíračky hodina. Na přepážce lípnuté logo Zaručeného šekového systému, vyplnil jsem tedy šek a žádal jeho proplacení. Vážení, tak nelíčený výraz údivu jsem do té doby nespatřil. "Co to je ?" "To je zaručený šek, a prosil bych jej proplatit." "No jó, ale to my vůbec neděláme." "To děláte, protože tady máte logo." Atd. atd. Asi po pěti minutách tuhého odporu počtovní ouřednice a brblání z fronty jsem se odešel nadýchat čerstvého vzduchu... Zatímco jsem si okysličoval mozek nikotinem, napadla mě ďábelská myšlenka. S úlisným úsměvem jsem se vrátil k okénku a sdělil dotyčné dámě, že jsem si mezitím informaci ověřil, a že znovu žádám o proplacení. Pokud tak není schopna učinit, žádám o zavolání vedoucího provozu. "Panééé vedoucííí...." (velmi nahlas) "Je tady ňákej chlap s ňákym šekem nebo čim, a chce ho prej proplatit.." (potichu leč slyšitelně) No co vám budu vyprávět: Následovalo asi půlhodinové telefonování na všechny strany s jediným výsledkem: nikdo nic neví. Pak vytáhli manuál, kde (překvapivě) našli postup při výplatě šeku, jemuž však neporozuměli. Pak se mě ještě snažili zlomit tím, že když to tedy eventuelně možná vyplatí, tak to budou muset napsat někam extra do reklamací, či co, a pondělní směna s tím bude mít problémy atd. atd. Ve 12:10 jsem třímal své peníze a litoval jsem rodinu paní úřednice, které se v to sobotní odpoledne určitě nedostalo vlídného slova.
Mimochodem: máme u nás pár institucí, které mi pijí krev a shodou okolností mají všechny v názvu Český/á/é: Telecom, Pošta, Pojišťovna, Dráhy.


Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Senta Čermáková

manažerka

Pavel Turek

manažer a podnikatel

Senta Čermáková
ÚSPĚŠNOST
99,29 %

z 141 duelů
×
Pavel Turek
ÚSPĚŠNOST
90,48 %

z 42 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Rozhodný příjem, Depozitní účet, Fondy fondů, martin stára, mobilní operátoři, operátoři, architektura, brno, společnosti, legislativa ES, výkupní ceny, hospodářská politika, promlčecí lhůta, neutral, vízum, hithit, BNP Paribas Real Estate Securities Pacific, lyžování mimo sjezdovku

5E00138, 2E61991, 0011CHEB, 6U76268, 7U77788

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK