Česká spořitelna: Změny jsou vidět

Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 4. 2001 0:20

Můj příspěvek byl tentokráte pouze domněnkou.Ale pokud ji budeme považovat za reálnou,lze na její obhajobu dodat: ty změny v produktech budou někdy skutečně takového rázu,že by se možná musela překopat celá struktura jejich prezentace. Ovšem také je možné, že už jen úmyslně nechceme šířit to staré a kritizované. Radši se pochlubíme, až to vylepšíme.

Zobrazit celé vlákno

+29
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

31. 3. 2001 16:11, FekarZ

Obvyklá výmluva firem. Výměna loga na webových stránkách je otázka několika sekund (pokud ty stránky nejsou nějak krkolomně naprogramovány), a čekat na redesign jenom proto, že se budou měnit nabízené produkty je zrovna tak nesmyslné. Popíráte totiž výhodu internetu - možnost promptně měnit obsah, kdykoliv si vzpomenete. Jistě nemá smysl tisknout nyní statisíce tiskopisů, letáčků, reklamních předmětů se starým logem - ale zakonzervovat webové stránky kvůli novému logu, to třeba opravdu není. Sorry, že s vámi tentokrát nemohu souhlasit.

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 21 komentářů)

25. 4. 2001 11:31

Potřeboval jsem tabulky pro hypotéční úvěr pro klienta ČS - zkusil jsem si tedy o ně prostřednictvím www napsat. Je to přes 14 dní a žádná odezva. Přece jim přináším obchod, né ?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2001 9:55 | Katerinka

Neodpovidaji na dopisy Stranky skutecne nejsou spatne, ale trvalym (uz vice nez rok) problemem je, ze neodpovidaji na dopisy poslane na csas@csas.cz. Jedinou odpoved jsem dostal az po vyrizeni pisemne stiznosti podane primo na pobocku sporitelny.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 4. 2001 12:02

Ano, i já jsem narazil na chybějící sazebník - asi týden před změnami. Nedal jsem se a napsal jsem přes jejich webovou stránku mail. Po téměř třech týdnech (!) jsem dostal odpověď. Do té doby byly na Internetu sazebníky z října 1999 (!!!). Navíc je to pouze elektronická podoba letáčků, které nejsou právě ideálně přehledné.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 4. 2001 11:28

Zcela souhlasim s Vasim nazorem. Silnou strankou jakekoliv webove prezentace prece je jedinecna moznost pohotove a aktualne hlasat uzitecne a potrebne informace. Kdo ji neumi vyuzit, skodi sam sobe. Ja klidne ozelim grafiku, kdyz budu vedet, ze dostavam informace, na ktere se mohu spolehnout. Navic vymlouvat se, ze redesign webu je navazan na aktalizaci produktu, je zbloudile. Vzhledeme k tomu, ze nova struktura webu sporitelny je "bledemodrym" nebo spis tmavemodrym odvarem stranek materske Erste Bank ve Vidni (ww.erstebank.at), doporucuji sporitelne, aby se vice nez na grafiku, soustredila na aktualnost prezentace. Netreba predstirat, ze nad vymyslenim grafiky travi dlouhe noci, kdyz tato je vlastne dana celkem pochopitelnou snahou Erste o jednotnou image bankovni skupiny.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2001 21:31

OK - toto skutečně nemohu obhajovat. Obraťte se prosím na tiskovou mluvčí a nedejte se.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2001 23:00 | FekarZ

Alibistická výmluva. Žádné nové služby totiž nemohou být takového rázu, aby byly dostatečnou obhajobou pro firemní zahálku. Mohl by se snad autobusový dopravce vymlouvat, že brzdy starých vozů už nedá do pořádku jenom proto, že během roku chce investovat do nových autobusů? A už vůbec není obhajitelné, když na oficiálních stránkách banky není aktuální sazebník ani v ten den, kdy vstoupil v platnost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2001 0:20

Můj příspěvek byl tentokráte pouze domněnkou.Ale pokud ji budeme považovat za reálnou,lze na její obhajobu dodat: ty změny v produktech budou někdy skutečně takového rázu,že by se možná musela překopat celá struktura jejich prezentace. Ovšem také je možné, že už jen úmyslně nechceme šířit to staré a kritizované. Radši se pochlubíme, až to vylepšíme.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 3. 2001 16:11 | FekarZ

Obvyklá výmluva firem. Výměna loga na webových stránkách je otázka několika sekund (pokud ty stránky nejsou nějak krkolomně naprogramovány), a čekat na redesign jenom proto, že se budou měnit nabízené produkty je zrovna tak nesmyslné. Popíráte totiž výhodu internetu - možnost promptně měnit obsah, kdykoliv si vzpomenete. Jistě nemá smysl tisknout nyní statisíce tiskopisů, letáčků, reklamních předmětů se starým logem - ale zakonzervovat webové stránky kvůli novému logu, to třeba opravdu není. Sorry, že s vámi tentokrát nemohu souhlasit.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2001 22:15

Děkuji všem za názor. Nepřísluší mi hodnotit, ale souhlasím s výtkou,že redesign stránek není kompletní. Přiznám se,že nemám informace o projektu webové stránky ČS, ale domnívám se, že změna nastane poté, kdy budou ukončena vylepšení prezentovaných produktů. Muselo by se to pak celé předělávat a také prezentovat některé staré bolístky na internetu by asi nebylo to nejšikovnější. No a také s tím souvisí změna loga, která nastane ještě letos. Zdravím Vás.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2001 17:21 | Irena Lenzová

Grafika serveru? Homepage OK, ale to, co je dál? Katastrofa tak za šest mínus :-(( Banka by přece měla mít pár desítek tisíc na to, aby si najala slušného grafika. Stačilo by o jeden celostránkový inzerát méně a za několik málo rychle zapomenutých spotů v televizi by měli web, se kterým se budou chlubit ještě dva roky. Ale to by museli chtít.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2001 17:05 | FekarZ

Nic netajíme. Potíž je v tom, že porotci nejsou nijak omezováni či instruováni, jaká kritéria mají při hodnocení vizuální podoby webu sledovat. V podstatě je to na jejich volné úvaze.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2001 16:59

Dobre, jaka jsou kriteria tedy na grafiku ? Slo by to zverejnit ?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2001 16:56 | FekarZ

Grafik není nikdo, ale redaktoři marketingových médií (Markéta Škodová a Pavel Daniel) by měli mít aspoň nějaké povědomí o grafice. Navíc jsou mezi porotci reprezentanti komerčních komunikací či lidé výslovně zodpovědní za internetové projekty svých firem (viz profily jednotlivých porotců.
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2001 16:49

Zajimalo by mne, podle ceho je hodnocena grafika. Pokud jsem videl, zadny grafik mezi hodnoticimi neni. A Zvlaste se mi libi veta : Výrazným problémem nejsou ani technické problémy. Ale neberte to osobne, jinak je to opravdu dobre.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2001 16:00 | FekarZ

Právě jsme vydali technické hodnocení webu České spořitelny! O rozsahu prezentace vypovídá i fakt, že jeho zpracování tentokrát trvalo sedmadvacet hodin!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2001 14:00 | FekarZ

Všímáme si přeci všech nešvarů, které na trhu s finančními službami vládnou. Článek, na nějž jste reagoval, je však našim novým seriálem zaměřeným právě na úroveň webových prezentací jednotlivých institucí, s nimiž se, coby klienti, setkáváme poměrně často. Nemějte nám, prosím, proto za zlé, že v daném textu o sporotelu nepíšeme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2001 11:30 | TGP

To je pravda. Zřídil jsem Sporotel rodičům a poté jim musel vysvětlovat, jak to používat, co to je a proč mají zadávat jakýsi konstantní symbol, když mi chtěji převést peníze na můj účet a podobně... Sám jsem to zkoušel několikrát a moc "blbuvzdorné" to není. Navíc nechápu, proč to není 0800.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2001 11:09 | TGP

Myslím ale, že byste neměli hodnotit jenom weby, ale i další věci. Třeba Sporotel je hrozný - nesrozumitelné zadávání, chybí nějaká nápověda, stručný popis toho, co do které "kolonky" zadat a podobně. Klasický nešvar bank - služby a formuláře jsou dělány pro vzdělané a schopné lidi, nikoliv pro "běžného" člověka. A to je škoda, protože pak budou všichni raději chodit do pobočky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2001 11:05 | TGP

Hezké, ale bohužel polovičaté. Tak teď nevím, jestli spořitelně gratulovat k dobré homepage nebo si stěžovat, že zbytek není tak dobrý :-) Ale asi lepší něco nežli nic, že ano.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2001 10:36 | SkrivanekT

Opravdu to vypadá docela dobře, líbí se mi, že se úvodní stránka vejde celá na obrazovku i při nevysokém rozlišení. To co na stránce je navíc vypadá docela intuitivně a uživatelsky příjemně. Doufám ale, že se v Česku najdou lepší bankovní weby než Spořky, kdyby ne, byla by to docela bída:-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Krušina

podnikatel, Energo-Pro

Vladimír Železný

podnikatel a politik

Jiří Krušina
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Vladimír Železný
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services