Vyzpovídejte ombudsmana!

Přesně za týden představíme našim čtenářům ombudsmana České spořitelny Pavla Kysilku. Chcete-li se jej na něco zeptat, máte šanci!

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 3. 2001 0:17

Čtu, že propouštíte lidi - jestli potom budu mít větší úroky,tak mi to nevadí.Jaktože ale ubývá i lidí,co mě obsluhují ??? To mají takový plat,že si je nemůžete dovolit ? Mám dojem,že dělají co můžou-ale některé z nich (a zrovna ty co jsem proti nim nic neměla) jsem už potkala v Komerční bance!(tam chodím kvůli účtu mojí firmy).Mám z toho divný pocit.Jakoby se něco dělo (určitě chcete,aby zákazník měl pocit změny).Ale zatím nejsem přesvědčena o tom,že to jde správným směrem. Jinak jsem spokojena.

+2
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 3. 2001 9:28

Proč ještě v roce 2001 není spořitelna schopna provádět platby denně ale pouze 5,10,15,20,25 a 30 dne v měsíci?

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)

20. 4. 2001 18:17 | FekarZ

Prosbu jsem přeposlal spořitelnímu ombudsmanovi, ale obávám se, že pro Vás nebude moci nic udělat - mimo jiné i proto, že se mi z Vámi uváděné adresy vrátil mail s tím, že Vaše uživatelská adresa je neznámá.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2001 15:59

Omlouvam se, nase adresa je skandinavien@email.cz. P.B.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 4. 2001 15:54


Vazeny pane Kysilko, Snazne Vas prosim o pomoc a vyslechnuti nasledujiciho: Jsme skupina studentu svedskeho jazyka na FF Masarykovy univerzity v Brne (jsme ale z ruznych fakult a oboru), nase osmiclenne seskupeni vcetne vedouci projektu, svedske lektorky pani Agnety Kempe, je clenem Severske spolecnosti, pobocky Brno. Pod jejim programem a jmenem a v ramci tritydenniho pobytu ve Svedsku letosniho roku pracujeme na projektu, ktery se sklada ze 2 casti. Prvni je nazvana Ombudsman. Chceme se v ni zabyvat jeho roli jako takovou a funkci z pohledu verejnosti jak u nas, tak ve Svedsku (nestarsi fungovani ombudsmanu na svete), tez oboji porovnat. Delame pruzkumy verejnosti, vystavovat, uverejnovat i prednaset. Byli jsme na dvou schuzkach u naseho Verejneho ochrance prav p.O.Motejla, jsme s nim v kontaktu, navstivime ombudsmany ve Svedsku (tez jsme v kontaktu), budeme vypracovavat studii pro Urad Verejneho ochrance prav v CR, poradat vystavy (Millenium Praha, FF MU v Brne, budova Uradu Verej. ochr. prav), prednasky (FF + PravF + PedF MU v Brne). Druha cast se jmenuje Folkhoegskolan. Jsou to moderni skoly ve Svedsku, otevrene lidem od 18-ti let neomezene na veku, vzdelani a narodnosti. Tady chceme popsat zpusoby vyuky (stravime na jedne minimalne tyden, dalsi jsou v jednani) a jejich aplikaci u nas - nase hlavni idea a cil do budoucna je pod vedenim nasi svedske lektorky Agnety Kempe takovy ucebni program zalozit u nas nebo ho aplikovat na nejake skole v CR. Muj dotaz a prosba na Vas je, zdali byste nemel zajem o spolupraci na casti Ombudsman a prosime Vas o pripadnou pomoc (zatim nam ztroskotaly vsechny pokusy o ziskani financnich prostredku ci zajisteni pobytu po prvnim tydnu). Mnohokrat dekuji za pripadnou odezvu.
Za projekt Skandinavie 2001
Pavel Bina
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 4. 2001 19:17

Zajímalo by mne, proč reklamy lákají k položení otázky ombudsmanovi, když podle článku už je po termínu. Odpovíte ještě na další otázky nebo ne?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 4. 2001 11:32

Měla jsem u Vaší banky 5 let VŠ studentské konto. Po ukončení školy jsem se přestěhovala z Hradce Králové do Prahy a chtěla si sem účet převést. Ukázalo se však, že je to u Vaší banky nemožné. U nového účtu jsem ztrácela všechny výhody, které jsem měla jako nemajetný student právě ve chvíli, kdy jsem si začala vydělávat. Odešla jsem proto k jiné bance. Není to pro Vás škoda? Doplácet na studentská konta a pak o zákazníka přijít jen proto, že mu nejste schopni převést účet z jednoho města do druhého?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2001 16:33

Jsem nspokojen s výší úroků, které mi kterákoliv banka poskytuje za můj vklad. Zajímalo by mne, jak vysoký úrok musím zaplatit bance jestliže si vypůjčím dejme tomu částku 100 000,- Kč na dobu jednoho roku a naopak, jak vysoký úrok mi poskytne banka, jestliže ji tuto částku zapůjčím na dobu jednoho roku. Upřímně řečeno, za současného stavu, kromě toho, že mám své úspory jaksi problematicky zajištěné proti v tomto případě vykradení bytovým zlodějem, nevidím jiný důvod, proč uložit peníze v bance. Domnívám se, že částka, kterou naznačuji je velmi nevýhodná pro mne.Mám pocit, že banka považuje v lepším případě mé peníze za své peníze, v horším případě zisky jsou její a ztráty zaviněné jejími pracovníky ztrátami mojími.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2001 16:26 | FekarZ

Do 24 hodin jste mela dostat na svuj e-mail potvrzeni, ze se jim ombudsmanovi lide budou zabyvat. Nestalo-li se tak, slo o hrube poruseni zakladnich pravidel ombudsmanovy kancelare (viz dnesni vydani Penez.CZ). Mela byste na to sefombudsmana upozornit.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2001 7:27 | borošova@atlas.cz

Psala jsem o svých názorech na služby panu obdusmanovi a asi po měsíci mi přišla odpověď tohoto znění: Vazena pani Borosova, dovolte mi, abych se Vam omluvil za pozdni vyrizeni Vaseho e-mailu, ktere je zpusobeno masovym zajmem klientu o komunikaci na zaklade informacniho letaku, ktery byl prikladan k vypisum z uctu. Vasi pripominku k bezpecnosti sluzby SPOROTEL jsem predal kompetentnim pracovnikum CS, a.s., kteri se ji budou zabyvat. Dekuji Vam jmenem CS, a.s. za vecnou pripominku a za projevenou iniciativu.
S pozdravem a pranim hezkeho zbytku dne
Jan Fišera Tak tedy nevím, kdo je vlastně oním obudsmanem, ale ono to je jedno. Přeposlání emailové zprávy je velmi časově náročné pro pracovníky odd. kvality ČS, a.s. a oznámení o jejím přeposlání ještě náročnější. Zprávu o vyřízení a reakci na podnět neočekávám a radím. Přejděte k jinému peněžnímu ústavu. Větší finanční částky nenechávám ČS, a.s., ale svěřuji je jiným bankám. Dosud jsem využívala jen služeb Sporožira, ale končím i s touto službou, neboť prostřednictvím SPOROTELU není zabezpečena bezpečnost a o bezpečí na Internetu jsme toho slyšeli již více než dost.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2001 12:22 | Karel, Praha

Četl jsem, že připravujete hypotéky s úrokovou sazbou 3%. Je to pravda a od kdy je budete nabízet?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2001 1:07

Kdy si budu moci svuj Sporozirovy ucet u CS ovladat skrz Internet, momentalne ziji v zahranici. Dekuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 3. 2001 21:04 | KSpacek

kdy a v jake podobe zavede CS sporitelna ovladani uctu po Internetu? Karel Spacek
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 3. 2001 19:37

Ombudsmana som uz vyspovedal. Odpovedal mi do jednoho tyzdna. Bohuzial, nedostal som odpoved na vsetky moje otazky. Takze, kedy bude Ceska Sporitelna schopna presuvat ucet medzi svojimi pobockami na ziadost klienta, bez toho aby prisiel o vsetky svoje platobne karty a o pripadne vernostne vyhody ? A hlavne, aby sa mu nezmenilo cislo uctu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2001 18:25

Je pravda , že ČS připravuje mimořádně výhodné podmínky pro hypoteční úvěry ? Podle některých zdrojů mají být úrokové sazby kolem 3% .Pokud je to pravda, kdy lze s těmito podmínkami počítat? Vít Procházka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2001 9:28

Proč ještě v roce 2001 není spořitelna schopna provádět platby denně ale pouze 5,10,15,20,25 a 30 dne v měsíci?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 3. 2001 0:17

Čtu, že propouštíte lidi - jestli potom budu mít větší úroky,tak mi to nevadí.Jaktože ale ubývá i lidí,co mě obsluhují ??? To mají takový plat,že si je nemůžete dovolit ? Mám dojem,že dělají co můžou-ale některé z nich (a zrovna ty co jsem proti nim nic neměla) jsem už potkala v Komerční bance!(tam chodím kvůli účtu mojí firmy).Mám z toho divný pocit.Jakoby se něco dělo (určitě chcete,aby zákazník měl pocit změny).Ale zatím nejsem přesvědčena o tom,že to jde správným směrem. Jinak jsem spokojena.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2001 16:00

Ombudsmana České spořitelny jsem vyzkoušel. Odpověděl mi až za měsíc a jen na některé (vybrané) dotazy. Pochopil jsem, že nemá smysl mu v tomto stadiu dále psát. Máte stanovený termín, od kterého bude Ombudsman odpovídat rychle a na všechny dotazy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2001 10:59 | TGP

Co považujete za dosud největší úspěch a co za něj budete považovat na konci roku 2001? Co si myslíte, že se vám do konce roku nepovede?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2001 10:23 | TGP

Jaký smysl má spojit funkci hlavního ekonoma a ombudsmana? Obojí je přece o něčem úplně jiném, nebo ne? Čemu se věnujete více a čemu méně? Není to pro vás degradace?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2001 10:20 | TGP

"tým deseti lidí, kteří jsou uvnitř banky vždycky na straně klienta" - to je něco jako "Lev na vaší straně"? Podle mých osobních zkušeností zatím moc ombudsman na straně klientů není - a nebo jim to alespoň neřekne, protože neodpovídá.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2001 10:17 | TGP

Jaké máte pravomoci vůči zaměstnancům? Můžete třeba ovlivňovat odměny lidí na pobočkách? Jak jinak je motivujete ke změně chování a nápravě chyb?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Chmela

podnikatel, Tescoma

Jan Keller

sociolog

Petr Chmela
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Jan Keller
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services