Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Karel Schwarzenberg
politik
Renata Vesecká
bývalá nejvyšší státní zástupkyně
100,00 %
z 1 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
ČSOB: Internet není její silnou stránkou
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
20. 3. 2001 21:23
Ohledně toho přesměrování. Nemyslíte, že tím banka chtěla třeba upozornit na změnu loga a potažmo své vlastní image. Kritizovat to, že magazín vypadá jinak je podle mě nepřípustné, kdyby se totiž autorka zkusila podívat jak vypadá magazín ve fyzické podobě zjistila by, že jeho elektronická podoba tu fyzickou kopíruje. To, že stránky o IPB a o Poštovní spořitělně vypadají jinak je podle mě dáno tím, že banka teprve teď oba podniky sloučila, navíc celý prosec probíhá poměrně rychle, navíc IPB neposkytuje stejné služby jako ČSOB, totéž platí o Poštovní spořitelně, takže zatím asi nebylo nutné všechny tři prezentace sjednocovat po grafické stránce. Nehledě na to, že Poštovní spořitelna používá stále starou Corporate Identity. Podle mě je tenhle stav přechodný a ČSOB nás určitě ještě něčím překvapí. Nicméně bych zdůraznil, že co se Dynamickách interaktivních aplikací týče má banka ještě co dohánět.
Mimochodem Improve.cz mě překvapilo, že jako referečního zákazníka uvádí sebe samo a navíc má každou referenci uvedenu dvakrát - jak profesionální.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 24 komentářů)
22. 8. 2001 23:19 | Josef Kapralek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 3. 2001 15:48
Milan Tománek Výkonný ředitel Řízení komunikace skupiny ČSOB
20. 3. 2001 21:23
20. 3. 2001 18:51
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 3. 2001 14:57 | pjt
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 3. 2001 13:34
17. 3. 2001 15:27 | Marek1
16. 3. 2001 19:24 | TGP
16. 3. 2001 19:09 | TGP
16. 3. 2001 18:19 | stromecek
16. 3. 2001 12:57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2001 12:45 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2001 12:04
Vycházíme ze znalosti situace u ostatních klientů. Analýzou logů bylo zjištěno, že nezáleží příliš na povaze webu, nezáleží na www prezentaci - prostě na první stránce min. čtvrtina lidí uteče. A nedostanou-li absolutně žádnou informaci, je to škoda pro provozovatele serveru, že tuto čtvrtinu potenciálních klientů neoslovil.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2001 12:02 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2001 11:56
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2001 11:22 | TGP
16. 3. 2001 11:11 | TGP
16. 3. 2001 11:10 | FekarZ
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2001 11:05 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2001 10:52 | TGP
Stránka 1/2
Předchozí