Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

16. 3. 2001 11:05, TGP

Ta spořitelna dokáže občas opravdu příjemně překvapit!

Reagovat

 

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 16. 03. 2001 10:50)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 3. 2001 16:09

A taky je vidět, že tam je spousta nepochopitelně reagujících figurek.

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 16. 03. 2001 11:00)

Další příspěvky v diskuzi (34 komentářů)

16. 3. 2001 10:25

Pred tydnem (kolem 8.3.) jsem poslal dotaz (tedy spis stiznost) na email ze stranky www.csas.cz a porad zadna reakce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

16. 3. 2001 10:30 | FekarZ

Ombudsman, který nefunguje - to je asi zbytečný úřad, který klienty České spořitelny stojí zbytečně miliony korun. Dobrý podnět! Děkujeme.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

16. 3. 2001 10:50 | FekarZ

Dnes ráno přišla tato reakce přímo ze spořitelny: Vážený pane, rozhodl jsem se reagovat na Váš článek "Mailujte spořitelně, odpoví". Chci Vám napsat o svých zkušenostech s vyřizováním e-mailů na oddělení privátního bankovnictví (zde byl název konkrétní pobočky). Toto oddělení bylo zřízeno v říjnu roku 2000. Klient má možnost se mnou komunikovat prostřednictvím e-mailu. Této komunikace již několik klientů využívá. Pro klienta to znamená, pohodlí,ušetřený čas a možnost získání přehledných informací. Velice rád vyřizuji e-maily a hlavně, když se klient ozve i z druhé části polokoule, to člověka potěší. Doufám, že stále více klientů bude schopno s bankou komunikovat prostřednictvím e-mailu. V této komunikaci vidím budoucnost, která přinese našim klientům pohodlí a ušetří tolik dnes potřebný čas. Reakce byla podepsaná konkrétním pracovníkem konkrétní pobočky České spořitelny. Vyvolala, jak je vidět níže, sympatické vstřícné ohlasy.Bohužel, chvíli poté, co jsme se souhlasem autora jeho text zveřejnili, přišla jeho žádost. Stáhněte text z webu. Prý mu to nikdo z vedení banky nenařídil, pouze s ním vedení text konzultovalo a on se tak rozhodl sám. Není prý pravda, že by ho k tomu kdokoliv z vedení pobočky České spořitelny nutil.Inu, budiž. Věřmě tomu, že člověk, který spontánně - a velice sympaticky -, vyjádří svůj názor, pak vzápětí jen tak od sebe sám dospěje k závěru, že vlastně nic napsat nechtěl. Proč by tomu tak nemělo být? Vždyť přeci vedení banky by muselo jedině přijmout s povděkem spontánně vyvolanou reakci zvyšující pozitivní image banky. To se asi opravdu rozhodl sám, a proto jsme se rozhodli mu vyhovět, třebaže si jeho jméno i adresu pobočky do této chvíle na našich stránkách stihlo přečíst několik stovek čtenářů.Bylo by však v naprostém rozporu s žurnalistickou etikou, kdybychom jednou zveřejněnou informaci zcela beze stop odstranili - proto ji zde necháváme v této osekané podobě. Zdeněk Fekar, Peníze.CZ
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

16. 3. 2001 11:00

No, je vidět, že i v kolbence jako je ČS občas pracuje někdo normální.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 16. 03. 2001 10:50)

16. 3. 2001 11:01 | SkrivanekT

Není to tak růžové Paní Gajdůšková nemá tak docela pravdu. Již dvakrát jsem posílal dopis na ombudsmana a odpověď nikdy žádná. Lepší bylo telefonicky kontaktovat pobočku. Pan Karel má pravdu v tom, že eBanka (dříve Expandia banka) tyto služby již nějakou dobu potřebuje. Dá si zato ovšem dobře zaplatit. Kolegové s účty v eBance platí na poplatcích několikanásobně více než já ve spořitelně. Jinou variantu eBanka nenabízí. Když jsem porovnával nabídky různých bank, výhody, náklady a své potřeby, dosud, i když není úroveň služeb ČS valná, mě vycházela nejlíp. To, že mohu v eBance zadávat příkaz z Jižní Ameriky (mimochodem v ČS to funguje v oblasti běžných účtů již delší dobu také) mě nijak nevzrušuje a nepřináší mě to žádné výhody, proto za to také nebudu platit. Jednou z výhod ebanky je možnost bezpečného placení přes Internet. Sám přes Internet nakupuji, ale vždy využívám dobírku a doručovací službu do kanceláře, protože mám dosud v této zemi vážné výhrady k placení předem. Tedy ani tady mě eBnaka neoslovila. Jsou to prostě jiné banky a každy si vybere tu, která mu lépe vyhovuje. Michal Zounar
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

16. 3. 2001 11:03 | SkrivanekT

Skutečně pohodlná banka S Českou spořitelnou nechci mít po několika velmi negativních zkušenostech nic společného. Trochu mě baví představa, jak všichni zkouší a testují služby, které už více než dva roky běžně používám. Vyzkoušel jsem totiž tehdy Expandia banku (nyní eBanku). A přestože jsem jí ze začátku moc nedůvěřoval, tak jsem byl velmi mile překvapen. Všechno funguje tak, jak má. Když už nějaký problém vznikne, tak je urychleně řešen. A pro člověka, který žije z normálního platu (tj. těžko bude mít na účtě víc než 400 tisíc) není nebezpečná ani malá banka. V klidu jsem zadával platební příkazy i z jižní Ameriky, mezinárodní platební kartu dávají hned, atd.
A teď to nejlepší: Pokud dám pokyn k převodu peněz, odejdou mi z účtu během 5 minut. A je-li druhá strana také u eBanky, tak i jí ty peníze takto rychle přijdou. U ČS jsem jednou převáděl peníze zase do ČS týden (slovy sedm dní!)
Proč vlastně ještě nejsme u eBanky všichni? O tom, že pod jedním číslem účtu se vlastně může schovávat více účtů v různých měnách snad ani netřeba mluvit.
Karel
P.S.: Nejsem ani dealerem ani zaměstnancem eBanky, jsem jen velmi spokojený klient (po více než dvou letech)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

16. 3. 2001 11:05 | TGP

Ta spořitelna dokáže občas opravdu příjemně překvapit!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 16. 03. 2001 10:50)

16. 3. 2001 14:43 | zarecky

Těžko. Pro změnu moje zkušenost s IPB: dotaz poslán 31.01.2001 přes jejich stránky a jsem na tom jako Vy. A ještě jednu zajímavost : dotaz do HYPO stav. spořitelny odeslán v listopadu 2000, odpověd přišla koncem února 2001 dopisem!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 16. 03. 2001 09:19)

16. 3. 2001 16:09

A taky je vidět, že tam je spousta nepochopitelně reagujících figurek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 16. 03. 2001 11:00)

16. 3. 2001 21:26

CSdefence děkuje všem diskutujícím za názor a mohu Vám slíbit, že budu všem kolegům na pracovišti tlumočit obsah Vašich příspěvků. Jelikož v tomto případě nemohu zachovat nestranný postoj, nebudu se vyjadřovat k žádnému z nich. Myslím, že každý si udělá obrázek, jak těžké je vybudovat dobrou pověst na někdy ne příliš povedené minulosti, neboť některé reakce nelze (zvláště ve vztahu k příznivému vysledku testu) považovat za adekvátní. Ale přece - musím přiznat, že mě, jako někoho, kdo bere svou práci vážně, tento článek zahřál u srdíčka. Všechny klienty zdraví a zve do České spořitelny CSdefence
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

18. 3. 2001 1:24 | FekarZ

Nechvalte dne před večerem. Spořitelní ombudsman lenoší - to je zřejmé z reakcí, které se zde objevily. A to jistě není důvod k radosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 16. 03. 2001 21:26)

18. 3. 2001 17:36

Souhlas : ombudsman byl již upozorněn. Děkuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (FekarZ 18. 03. 2001 01:24)

21. 3. 2001 11:19 | electro

o eBance by se asi dalo diskutovat dlouho. Nicmene vzdycky skoncime u toho, ze dokud to dotycny nevyzkousi, nepochopi. A ze jsou poplatky vyssi? I kdyby mi eBanka mesicne usetrila pouhou hodinu casu, tak mi to vyssi naklady na vedeni uctu vynahradi(a verte mi, ze usetreneho casu je mesicne vyrazne vic). A to se nebudu zminovat o limitech platebnich karet - u byvale banky jsem mel 4 tis Kc na tyden, v eBance je to hodne desitek tisic mesicne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SkrivanekT 16. 03. 2001 11:01)

21. 3. 2001 22:34

Kolego:každému, co jeho jest. Mohu Vás ujistit, že je spousta klientů, kteří jsou absolutně spokojeni se službami finanční skupiny České spořitelny a naopak je třeba dělat osvětu proč/nač jsou služby přímého bankovnictví, aby si je (nyní s plnou funkcí a bez zřizovacího poplatku)vůbec zavedli a používali. Myslím, že od dubna již nebude mezi ČS a Vaší bankou tak velký rozdíl-nové e-služby (mimo toho cenového :-) ). Ad karta: ČS karty začala vydávat, když byly 4tis. zhruba rovny dvojnásobku slušné mzdy (už v 80.letech !) a bankomaty byly úplně off-line - nikdo nemohl po ČS požadovat, aby riskovala více. A Vám asi tento historický limit na automaticky vyměňované kartě zůstával (což se dá napravit jinou kartou). Dnes má karta VISA-electron, vydávaná zdarma k novému sporožiru, limit 10000,-/denně (mimochodem 7denní limity existovaly vždy pouze k účtu SPOROJUNIOR!) a vyšší dostupné karty mívají 15000,-. Na co ale potřebujete desítky tisíc denně hotově ? Při platbě kartou jsou v ČR k dispozici všechny peníze na účtu (příp.včetně kontokorentního úvěru), v cizině a na internetu jsou (variantně nastavitelné) dolarové limity. Pro případ potřeby hotovosti můžete také využít CASH-ADVANCE na přepážkách členské banky VISA nebo EC/MC. A própos: neruinujete nám náhodou spořitelní bankomaty ? :-)))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (electro 21. 03. 2001 11:19)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Keller

sociolog

Jan Kalvoda

advokát a exministr

Jan Keller
ÚSPĚŠNOST
3,24 %

z 185 duelů
×
Jan Kalvoda
ÚSPĚŠNOST
19,05 %

z 21 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Tranše, Náhradní doby, Historický výnos, fayn, petr dvořák, banky, eet, fintech, Přímé obchody, atraktivita, statek, tuk, MInisterstvo vnitra, Juraj Rektor, týdenní změna, Apoštolská církev, penalizační poplatek, korkyně

3L91937, 4T99754, 4C39218, 8B88888, 4T99754

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK