Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Nechávejte na svém účtu vysoký zůstatek a my vám odpustíme některé poplatky. Tak zní nabídka několika českých bank, zkusili jsme pro vás spočítat, jestli se skutečně vyplatí.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 2. 2001 22:14

Moje příhoda s e-bankou.

Po zavolání jejich pracovnice, že bych mohl jako tzv. bonitní klient používat úvěrovou linku a proč ji tedy nepoužívám, jsem ji řekl, že čekám na vyvážený vztah vzájemné důvěry a že buď mi banka věří tak, jako já jí, a nebo ne a že nebudu hledat řučitele.Ona že to jde opravdu bez ručitele.
Podespal jsem pak tedy nějaké papíry a bylo mi sděleno, že právě teď mi přibylo xx peněz na účtu, takže jsem začal čerpat do smluveného debetu. Dne 16. dne následujícícho měsíce jsem chtěl zaplatit nákup jídla masted card, avšak nebyla krytá i když do smluveného debetu ještě dost chybělo. Když jsem tedy zavolal na info-linku bylo mi sděleno, že mi do 15. dne nepřišla žádná částka na úhradu splátky za předchozí měsíc a že jsem si asi nepřečetl podmínky smlouvy, což jsem si přeložil jako že jsem asi dost velký hlupák (já totiž nečtu žádné a věřím že to, co se mi řekne, taky platí). Takže jsem byl za vola, musel jsem doplatit celý debet najednou + splátky a já nevím co ještě.
Můj závěr je prostý - pro peníze kamkoliv, kromě zvláště e-banky a ani žádné jiné. Co by se o nás staraly, vždyť Zeman ještě bude muset vydat slušné množství státních dluhopisů, takže s nějakým blbečkem je třeba jen a pouze vyjebat, aby příště neotravoval.
P.S. Za toto zpoždění mi přirazili 2% úroku abych si uvědomil, kdo je ten pán a kdo musí shrbeně mačkat baret v upocených rukách.

S pozdravem
s neférovostí a podrazama ke světlým kapitalistickým zítřkům klausovského typu

Najivní blbeček, který uvěřil E-City a E-bance.
Vojtěch Olšanský

(info pro zaměstanace e-banky, pokud vůbec čtou něco víc, než svou vlastní výplatní pásku mé klientské číslo 058589006).

Čest práci soudruzi, nyní majitelé České pojišťovny, majoritního vlatníka e-banky a obzvláště bych pozdravil soudruha Kočárníka, přesvědčeného maxistu i liberála v jedné osobě. Už umí vůbec e-mailovat aby mohl poradil podřízeným, že je možno v takovém případě poslat e-mail klientovi, že má na doplacení xxx dnů, aby nemuselo dojít k zablokování karty ? Ale chápu, ideovým vzorem pana Kočárníka je jistý profesor, který prohlásil internet za hračku pro děti a po naléhání, že by měl mít taky svou web page tam raději neumístil chat, aby mu náhodou někdo neřekl, co si opravdu myslí.

Reagovat

 

+22
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 2. 2001 17:21

Děkuji za informaci. V tom případě se mi vyplatí se porozhlédnout, jak to vypadá s konkurencí.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (beruschka 06. 02. 2001 15:43)

Další příspěvky v diskuzi (8 komentářů)

6. 2. 2001 14:53 | PetrV

Komerční banka zrušila výhodu poskytovanou uživatelům Expresní linky, takže od února již platí 49 korun měsíčně bez ohledu na zůstatek na účtě. Banka se tak přidala k všeobecnému trendu rušení podobných výhod (například také nový sazebník eBanky), který byly prostě příliš výhodné. Petr Vykoukal
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

6. 2. 2001 15:43 | beruschka

Komerční banka od 1. února snížila měsíční poplatek za vedení Expresní linky, a to ze 75 korun na 49 korun. Zároveň banka upustila od nabízení slev při určitém průměrném zůstatku na účtu. Místo toho banka poskytuje uživatelům elektronického bankovnictví slevy na vedení účtu ve výši 20 korun za měsíc. Dále banka nabízí vedení Expresní linky na tři měsíce zdarma v rámci balíčku služeb Expreskonto KB, Optimum a Premium. Zcela zdarma je Expresní linka poskytována v rámci A-konta KB a studentského konta Gaudeamus. Markéta Dvořáčková, divize Komunikace Komerční banky
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

6. 2. 2001 17:09 | TGP

Velmi dobrý článek, právě se mi hodil. Díky, takových témat byste měli mít co nejvíce. Držím palce v dalším rozvoji, Martin Dlask
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

6. 2. 2001 20:32 | TGP

Ona je to tak trochu teorie, protože kdo to stíhá takto řídit? Já sám mám na účtě občas 50, občas 5 tisíc a určitě výši zůstatku neřídím podle toho, jestli budu mít zadarmo expresní linku nebo ne!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

7. 2. 2001 17:21

Děkuji za informaci. V tom případě se mi vyplatí se porozhlédnout, jak to vypadá s konkurencí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (beruschka 06. 02. 2001 15:43)

7. 2. 2001 22:14

Moje příhoda s e-bankou.
Po zavolání jejich pracovnice, že bych mohl jako tzv. bonitní klient používat úvěrovou linku a proč ji tedy nepoužívám, jsem ji řekl, že čekám na vyvážený vztah vzájemné důvěry a že buď mi banka věří tak, jako já jí, a nebo ne a že nebudu hledat řučitele.Ona že to jde opravdu bez ručitele. Podespal jsem pak tedy nějaké papíry a bylo mi sděleno, že právě teď mi přibylo xx peněz na účtu, takže jsem začal čerpat do smluveného debetu. Dne 16. dne následujícícho měsíce jsem chtěl zaplatit nákup jídla masted card, avšak nebyla krytá i když do smluveného debetu ještě dost chybělo. Když jsem tedy zavolal na info-linku bylo mi sděleno, že mi do 15. dne nepřišla žádná částka na úhradu splátky za předchozí měsíc a že jsem si asi nepřečetl podmínky smlouvy, což jsem si přeložil jako že jsem asi dost velký hlupák (já totiž nečtu žádné a věřím že to, co se mi řekne, taky platí). Takže jsem byl za vola, musel jsem doplatit celý debet najednou + splátky a já nevím co ještě. Můj závěr je prostý - pro peníze kamkoliv, kromě zvláště e-banky a ani žádné jiné. Co by se o nás staraly, vždyť Zeman ještě bude muset vydat slušné množství státních dluhopisů, takže s nějakým blbečkem je třeba jen a pouze vyjebat, aby příště neotravoval. P.S. Za toto zpoždění mi přirazili 2% úroku abych si uvědomil, kdo je ten pán a kdo musí shrbeně mačkat baret v upocených rukách.
S pozdravem s neférovostí a podrazama ke světlým kapitalistickým zítřkům klausovského typu
Najivní blbeček, který uvěřil E-City a E-bance. Vojtěch Olšanský
(info pro zaměstanace e-banky, pokud vůbec čtou něco víc, než svou vlastní výplatní pásku mé klientské číslo 058589006).
Čest práci soudruzi, nyní majitelé České pojišťovny, majoritního vlatníka e-banky a obzvláště bych pozdravil soudruha Kočárníka, přesvědčeného maxistu i liberála v jedné osobě. Už umí vůbec e-mailovat aby mohl poradil podřízeným, že je možno v takovém případě poslat e-mail klientovi, že má na doplacení xxx dnů, aby nemuselo dojít k zablokování karty ? Ale chápu, ideovým vzorem pana Kočárníka je jistý profesor, který prohlásil internet za hračku pro děti a po naléhání, že by měl mít taky svou web page tam raději neumístil chat, aby mu náhodou někdo neřekl, co si opravdu myslí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+22
Líbí
Nelíbí

8. 2. 2001 8:40 | urbanjan

Skvělý příspěvek, zrovna jsem se chystal popsat hodně podobnou zkušenost s účtem v bývalé IPB (nyní ČSOB). Jsem majitelem privátního top konta (což jsem si asi mylně vyložil, že jsem něco jako V.I.P. klient). Na spořícím účtě mám neustále 50000,- blokováno jako kolaterál pro kontokorent do 50000,-. I stalo se mi, že jsem přesně ke 31.1.01 nevyrovnal kontokorent do nuly a proto mi platba kartou z konce ledna, která odešla z běžného účtu až na počátku února udělala cca 300,- Kč mínus, čímž jsem se dostal do nepovoleného debetu. Připomínám jenom, že kontokorent mám povolený do 50000 a v tu dobu jsem z nej čerpal necelých 14000,-. Banka si řekla, že když jsem kontokorent nesrovnal do nuly jsem asi těžký dlužník a tak že mi asi pořádně dají vědět, co je vlastně klient zač. Zrušili mi kontokorent a řekli, že jsem v debetu na běžném účtu oněch 14000 + 300 a hned mi začali počítat úrok pro nepovolený debet (připomínám, že těch 50000 na spořícím účtě pořád ještě je). Přesto, že i toto se mi již jeví jako přehnaná reakce, není to všechno. Navíc mi jako velkému hříšníkovi zablokovali platební kartu a stopli veškeré příkazy k úhradě. Dost silný kafe, vzhledem k tomu, že jsem klientem dost dlouho a pravidelně každý měsíc mi na tento účet přichází docela slušná výplata. Tohle všechno se mi stalo bez jakéhokoliv předchozího varování, že k tomu může dojít i přesto, že jsem se asi v polovině ledna pracovnice banky ptal, co že se stane, když dorovnám kontokorent z pravidelné výplaty až v polovině února. Můžete hádat. Správně, o zablokování účtu a karty nepadlo ani slovo a teď ze mne dělají vola, že jsem si asi pořádně nepřečetl všechny podmínky pro vedení účtu. Mimochodem ani v podmínkách není nic o zablokování karty. Nakonec ještě jednou opakuji bylo to v bývalé IPB dnes již ČSOB.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 07. 02. 2001 22:14)

9. 2. 2001 18:05 | zarecky

Ještě pořád tam máte účet? Pokud se ho chystáte zrušit, připravte se na další martyrium. Stalo se mi v IPB vloni příhoda s homebankingem(zabezpečení za moc nestojí) a když jsem pak rušil účet, trvalo to 3 měsíce a 3 návštěvy, protože nejprve museli nastudovat, jak se to vlastně dělá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (urbanjan 08. 02. 2001 08:40)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Bakala

podnikatel, BXR Group

Petr Brůna

podnikatel, Husky

Zdeněk Bakala
ÚSPĚŠNOST
32,26 %

z 31 duelů
×
Petr Brůna
ÚSPĚŠNOST
54,76 %

z 42 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Podílník, Dluhopis, Participace, brno, martin stára, mobilní operátoři, tarify, operátoři, řešení, příspěvek na mobilitu, Praha 7, stabilita systému, havarijní pojištněí, Kapitalizace pohledávek, inflační očekávání, AdSense, mimořádné pojistné, digitální peněženka

4T72999, 7T77760, 1SH5595, 3P28091, 3P28091

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK