Jak mít klidnější spaní

Petr Vykoukal | | 29. 12. 2000 | 24 komentářů
"Zaplaťte to mobilem!", lákaly mne reklamy Paegasu. Jako člověk nedůvěřivý ke všem podobným novotám jsem nějakou dobu odolával. Pak jsem však zjistil, že v mé bance to mám zadarmo a tak byl můj odpor zlomen. Dnes si uvědomuji, že mne měly varovat problémy bankovní úřednice s instalací programu na moji SIM kartu.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 1. 2001 12:10

Já mám GSM banking u Expandia banky a naprosto bez problémů - zůstatky, převodní příkazy... Operátora jsem volal ve dne i v noci, též bez problémů (navíc na 0800). Proč bych měl jako klient platit mramorem obloženou bankovní pobočku, když mi stačí jedno počítačové centrum?

+6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 24 komentářů)

3. 1. 2001 7:06 | stprokop

Mám GSM banking už pár měsíců u ČSOB a nemám žádné problémy. Potvrzení z banky o přijetí příkazu vždy došlo za pár vteřin max. minut. Je to super služba. Autor článku to dost přehnal, hlavně tím, že odsoudil GSM banking obecně a nenapadlo jej, že asi není banka jako banka. Mimochodem, ve které bance to tak hrozně funguje?
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2001 22:11 | PetrV

Každá transakce prováděná pomocí GSM Bankingu by měla být potvrzena zprávou banky. Samotná aplikace odesílá SMSky v pevné struktuře a potvrzení o odeslání nefungují. Ale z toho, že si to myslíte si nic nedělejte, na infolince Paegasu si to totiž myslí taky.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2001 16:20 | brezmenp

Další způsob je zapnout na mobilu funkci "informace o doručení SMS" nebo také existují jiné způsoby jak být informován ihned jak zpráva dojde. Každý operátor má jiné postupy. Ale klidně mě opravte, jestli se mýlím, s bankingem nemám zkušenosti. Pouze mi daný postup připadá jednoduchý a efektivní.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2001 15:51 | vaclavik

To bych řekl je bolest GSM bankinku. Pro komunikaci se využívá SMS, kde žádný operátor nezaručuje, že zpráva vůbec dojde a neztratí se cestou. Na straně bank bych viděl problém podstatně menší. Každý by si měl uvědomit a zalovit v paměti, jakou má úspěšnost s SMS, které posílá, a které mu chodí a podle toho může posuzovat, jak budou chodit bankovní operace přes mobil.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2001 11:41 | smutnak

Ne ne, ja platim v GE jen za mesicni vedeni uctu 95 a k tomu za kazdou polozku dalsi penize. A telefon nemam.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2001 9:52

naprosto s vami souhlasim, neni nic prijemnejsiho a jednodussiho "chodit" do banky pres internet, v tom "horsim" pripade pres mobil. Jako byvaly klient Ceske sporitelny si blahem chrochtam, Expandia mi naprosto vyhovuje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 1. 2001 19:10 | Jerremy

Kdyz GSM banking je problematicky v tom, ze jednak to muze byt chyba banky a jeji "aplikace", ale taky chyba u Paegasu, jejich SMS centrum nestiha vyrizovani SMS.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 1. 2001 18:46

Jenze si zapomnel rict, ze v GE si za tech 95 dostal i telefon zdarma a je v tom kompletni vedeni uctu!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 1. 2001 18:22 | smutnak

Ja si myslim, ze vubec neni draha, kdyz si vezmu, ze platim v EB nejakych 95 Kc mesicne za vse a v GE jsem platil 95 za nic tak je to levne :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 1. 2001 12:10

Já mám GSM banking u Expandia banky a naprosto bez problémů - zůstatky, převodní příkazy... Operátora jsem volal ve dne i v noci, též bez problémů (navíc na 0800). Proč bych měl jako klient platit mramorem obloženou bankovní pobočku, když mi stačí jedno počítačové centrum?
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 1. 2001 3:26

Aplikace GSM Banking se chova presne tak, jak aplikace od Paegasu - Paegas Info. Taky neposila potvrzeni o doruceni, pouze informaci "Zprava odeslana". A potvrzeni z banky prijde bohuzel zase podle SMS centra u Paegasu. Takze jsi stale myslim, ze vetsi zpozdeni zpusobuje Paegas nez banky.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 1. 2001 9:07 | electro

User friendly to sice je, ale vetsina zakazniku v low-end retailovych bankach (tj tam, kde se neplati za spravu uctu, nebo je minimalnel, jako je CS nebo IPB) neprinasi zadny zisk, spis jsou pro banku ztratovi. Takze nabizet jim jeste drahou sluzbu 0800 neni moc dobrej business ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2001 18:15 | JirkaZ

Elektronicke bankovnictvi je prima vec, taky jsem to asi rok pouzival. Mel jsem zavedeny Internet banking u IPB az do lonskeho jara. Tehdy jsem poslal platebni prikaz, avsak platebni brana jej odmitla prevzit - no nebylo divu, kdyz jsem si den predtim obratnou manipulaci smazal certifikaty. Druhy den jsem sel kolem banky a tak mne napadlo se optat na zustatek uctu a co myslite ? Penizky stejne odesly, certifikaty asi nemaji tu spravnou moc. Tak jsem to aktivne v IPB nahlasil - dostalo se mi nasledujiciho pouceni : my tomu nerozumime, mel byste to podrobne sepsat a vubec nejlepe osobne do Prahy (100 km) a tam si stezovat. Vyresil jsem to jinak. Toto vymozenost nepouzivam a ziji taky a do banky stejne nechodim - existuji inkasa a trvale prikazy k uhrade. Kolik mam penez - to mam zase v hlave a nemusim bojovat s internetem ci mobilem.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2001 17:41

Já používám GSM Banking již 2 měsíce a musím se přidat na stranu těch, kteří kritizují "dětské nemoci". Čekání na zůstatek o Vánocích přes 5 hodin, my přijde opravdu moc. Nikde jsem se nedočetl, zda lze platit SIPO přes mobil, v tel. reklamě o tom nic neříkají a realita tomu odpovídá. Prý to nelze a v budoucnu také nepůjde, takže stejně se front na poště nevyhnu. Takže zatím rozporuplné dojmy.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 1. 2001 12:50

copak tento server necte nekdo kdo pracuje v divize elektronického bankovnictví na manazerské pozici a neuvědomí si, že 0800 je user friendly pro zákazníky??????
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2001 12:21 | PetrV

No jo, ale já si tuto službu pořídil, abych do banky nemusel, takže chodit tam řešit své problémy mi nepřijde jako nejvhodnější řešení.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2001 12:19 | PetrV

Už jsem se na 0800 v IPB ptal, myslím si, že pokud nás bude víc, možná se už něco stane.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2001 12:16 | PetrV

V článku samotném jsem banku neuváděl, protože s podobnými problémy jsem se setkal u obou bank jejichž GSM Banking vlastním - IPB a GE Capital, a myslím, že občas potkají i klienty jiných bank. Situace v článku je z IPB, stějně tak se mi ale mohla stát i u GE, kterému mobilní bankovnictví na konci prosince fungovalo s několikahodinovým zpožděním.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2001 8:49 | electro

Hlasuju pro Expu, jsme sice byvaly klient IPB s jejimiz sluzbami jsem nikdy nemel vetsich problemu, poplatky mi lehce narostly, nicmene kdyz mate na uctu prum. zustatek >30tis neplatite za spravu uctu nic. Do banky jsem od zalozeni uctu nemusel, proc taky? Zna nekdo z uzivatelu ebanky duvod proc by tam musel chodit? ;))) Ja osobne si za to tech par desitek korun mesicne rad priplatim.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2001 8:29 | kalendare

Užívám GSM banking u IPB (dnes ČSOB) téměř rok a považuji ho za super službu. Problém s odesláním příkazu jsem za tu dobu měla dvakrát. Pro jeho řešení jsem využila přímo pracovníků v bance, nikoliv Hotline a bylo to vyřešeno maximálně během dvou minut.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Petr Fejk

manažer

Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Petr Fejk
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services