Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Jen něco málo přes osmdesát miliard korun obhospodařují nyní tuzemští správci v šedesáti sedmi otevřených podílových fondech. Za listopad z fondů "utekl" majetek za 2,9 miliardy korun, za první prosincový týden pak dalších 430 milionů.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 12. 2000 23:09, urbanjan

Ano, práce finančních poradců je jistě tvrdá práce, ale asi tak tvrdá jako každá jiná, kterou si člověk dobrovolně vybere a ve které se rozhodne být profesionálem. Nechápu Vaši kritiku směrem k bankám a bankovním úředníkům. Nechci se zastávat zaměstnanců bank, jistě nejsou všichni zcela perfektní, ale Vámi uváděné "odstrašující" příklady jsou velmi laciné a médii rády používané argumenty. Pokud by byly pravdivé, nic proti nim, ale připadá mi, jako by jste byl v bance naposledy před třemi, čtyřmi lety. Pane "PJ", od té doby se v českém bankovním sektoru dost změnilo a možná se budete divit, dokonce k lepšímu. V posledních několika měsících se banky opět začali silně orientovat na retailovou klientelu a v prostředí, kde působí také dost zahraničních peněžních ústavů je dost velká konkurence na to, aby si banky nemohli dovolit pohrdnout klientem.

Reagovat

 

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pjt 14. 12. 2000 18:04)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 12. 2000 16:42, bbq

V souvislosti s možností splatit nákup podílových listů az do 10 dnů, by mne zajimalo za jaký kurz podílové listy prodávají. Vracim se k debatě o způsobu (okamžiku), za jakou cenu podílové listy dostanu. Pokud by to bylo za cenu známou až 10 den (kdy bych teoreticky doručil peníze) tak, podle mého názoru, je to pěkně dlohá doba na to, že se může investice prodraží, nebo lepší případ zlevnit.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (S.K. 11. 12. 2000 13:33)

Další příspěvky v diskuzi (60 komentářů)

13. 12. 2000 8:09 | pjt

Neni pravda co rikate. Byly mi nabidnuty i fondy jinych investicek (ZB, CSAM). Stejne jsem si ale vybral Pioneer. Dalsimi produkty bylo stavebko, penz. fond, zivotka. Provize financnich poradcu mne nezajimaji. Mne zajima odvedena prace, kolik a od koho dostanou je jejich vec.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 12. 12. 2000 18:36)

13. 12. 2000 15:10 | 666

Vážení účastníci diskuse na téma Bohemia 3000
Tímto bychom rádi reagovali na několik řádků, které jsme si zde mohli přečíst:
1. Rád bych Vás požádal o nešíření pomluv a nepravd o našem produktu Bohemia 3000. To si může dovolit člověk, který je dostatečně informován. 2. Ten, kdo četl naše memorandum, nemůže říci, že není dostatečně informován o všech skutečnostech týkající se již zmiňovaného produktu. Je dosti pravděpodobné, že nejeden z Vás by byl překvapen upřímností tohoto dokumentu, v českých krajích neobvyklou, ale v USA samozřejmou. 3. Na internetu jsou pouze základní informace, které by měly klienta zaujmout a následně inspirovat ke zkontaktování některého z našich pracovníků. Stále preferujeme osobní kontakt s klientem. 4. Pokud nás klient osloví a nemá strach nás oslovit, jsou mu poskytnuty informace v maximálním možném rozsahu (samozřejmostí je i osobní schůzka)
S pozdravem.

Colosseum, a.s.

P.S. Každopádně Vám děkujeme za zajímavé podněty z druhé strany.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 11. 12. 2000 23:58)

13. 12. 2000 15:19 | TGP

Takže to znamená, že jste třeba ochotni veřejně vystavit své memorandum? Třeba tady na Penězích? Prostor by vám určitě dali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (666 13. 12. 2000 15:10)

13. 12. 2000 17:31 | pjt

Hmm..., Bohemia3000 na vasich www se jaksi nehlasi. Osobni ukecani je asi presvedcivejsi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (666 13. 12. 2000 15:10)

13. 12. 2000 18:39 | PetrV

Vaše arogatní odpověď mi definitivně dokazuje můj názor na Váš fond Bohemia 3000. Informace, které potřebuji pro to, abych se mohl kvalifikovaně rozhodnout o investování tam chybí, publicita je dosti jednostranná, celkově je neseriózní presentace, ještě jednou ruce pryč. Buď tam dejte všechno, nebo nic, ale nikdy ne takové asymetrické informace.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (666 13. 12. 2000 15:10)

14. 12. 2000 11:45 | Gladiator

tak jsem si clicknul na odkaz na vasich www "Co je Bohemia 3000?" ... a co to opravdu je, jsem se nedozvedel ... je to nebo neni podilovy fond, kde je statut/prospekt ... taky jsem si clicknul na "Jake vynosy muzete ocekavat" a odpoved ... "Výnosy Bohemia 3000 budou pravidelně zveřejňovány na našem webu. Vzhledem ke skutečnosti, že veřejná nabídka produktu začala v září 2000, není zatím možné sestrojit časovou řadu skutečných historických výnosů." ... je opravdu velmi slibna ... zvlast, kdyz tam je uveden velice prijemne vypadajici graf Pro-forma (co to je ???) rocni vynos ... u ktereho je napsano "Čísla a grafy zobrazují skutečný výnos vypočtený jako kombinace historických výnosů dílčích metod v letech 1997 - 2000." ... takze z toho chapu, ze vas fond/nefond zalozeny v zari 2000 vydelal v roce 1998 asi 40 procent
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (666 13. 12. 2000 15:10)

14. 12. 2000 11:55

K finančním poradcům - je legrační, když se na této roztomilé finanční pavlači jeden setká s tak dobře znějícími odsudky týkajícími se OVB. Mnozí máte v mnohém pravdu, ale, dámy a pánové, což Vaše investiční společnosti prodávají v principu jinak ? Což po přečtení inzerátů Vašich produktů nemá laická veřejnost získat apriorně pozitivní dojem ? Což psychlogické benefity, které používáte v copy hrubě nezkreslují realitu investování a rozměry možných nebezpečí ? Víte, dokonce bych se odvážil tvrdit, že finanční poradce OVB nese svou tář na trh. Začínají většinou prodávat tak, že nabízejí rodině a známým - řekl bych, že je v tom více accountability než než v mnohých brandových příručkách. Ještě jedna věc - pokud se nemýlím, pak maá např. OVB předepsánu jakousi produktovou diverzifikaci, kterou musí dodržovat. Zaujalo mně, že tato jejich produktová diverzifikace nebyla náhodným shlukem nasmlouvovaných produktů, ale obsahovala fundamentální názor na přijatelné portfolio. Krapet na hrubo sice, ale svědčí to o tom, že jejich trh (sousedství, trh známých) je ve velké většině drží na oprati zodpovědnosti. Všichni klienti vědí, kde jejich OVBák bydlí. Což je to nenutí k větší integritě než k níž jsou nuceni korporátní byrokrati z vašich spoleností ? Ano - OVBáci postrádají ve velké většině sofistikvanost bílých límeček z investičních společností, ale ...... přemýšlejte o tom, proč barbaři nakonec dobyli Řím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

14. 12. 2000 12:43 | PetrV

Co takhle to příště zkusit napsat česky:)?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 12. 2000 11:55)

14. 12. 2000 15:24 | TGP

Díky. Ještě nejsem připraven souhlasit, ale to je poprvé, co někdo řekl o poradcích něco tak zajímavého.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 12. 2000 11:55)

14. 12. 2000 18:04 | pjt

Plne souhlasim s Anonymem. Prace financnich poradcu je tvda prace. Muzeme se prit o neprofesionalite, jejich touze vydelat, pouzivani prodejnich technik atd. Nelze ale generalizovat. Muzete narazit na neprofesionaly v bankovnich domech. O uplatcich bankovnich uredniku schvalujicich uvery se take jiz napsalo mnoho stranek. Co si napriklad myslet o bance, ktera vlastni investicni spolecnost, vi jake mam pohyby na uctech a presto mi nenabidne zajimave sluzby, fondy atd. Ji nezajima spokojeny klient ale vydelek na penezich, ktere lezi na beznem uctu. Nezavidte tedy financnim poradcum jejich praci a berme je jako lidi, kteri maji sve chyby. Vsichni mame moznost volby komunikovat s poradcem, bankovni prepazkou, RM systemem a nebo se financnim svetem protloukat sami.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 12. 2000 11:55)

14. 12. 2000 23:09 | urbanjan

Ano, práce finančních poradců je jistě tvrdá práce, ale asi tak tvrdá jako každá jiná, kterou si člověk dobrovolně vybere a ve které se rozhodne být profesionálem. Nechápu Vaši kritiku směrem k bankám a bankovním úředníkům. Nechci se zastávat zaměstnanců bank, jistě nejsou všichni zcela perfektní, ale Vámi uváděné "odstrašující" příklady jsou velmi laciné a médii rády používané argumenty. Pokud by byly pravdivé, nic proti nim, ale připadá mi, jako by jste byl v bance naposledy před třemi, čtyřmi lety. Pane "PJ", od té doby se v českém bankovním sektoru dost změnilo a možná se budete divit, dokonce k lepšímu. V posledních několika měsících se banky opět začali silně orientovat na retailovou klientelu a v prostředí, kde působí také dost zahraničních peněžních ústavů je dost velká konkurence na to, aby si banky nemohli dovolit pohrdnout klientem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pjt 14. 12. 2000 18:04)

15. 12. 2000 8:23 | pjt

Do banky chodim pomerne casto a to jak do oddeleni cennych papiru, zirovych i beznych uctu. Moje posledni zkusenost je stara cca 5 dni. Zalozeni uctu pro podilove listy trvalo asi 25 min a sesla se k tomu skoro cela pobocka. nejdrive se nebyli schopni prihlasit k systemu, pak vyplneni asi 10 udaju zabralo zbytek casu metodou pokus omyl. Zirove ucty - opet cekani cca 30 min pres vyvolavaci system, na prepazce jsem potom byl cca 2 min (jednoduchy vklad hotovosti). Proc musim cekat na jednoduchou operaci 30 min? Dalsi zkusenost z jine banky - nakup valut. Opet nekolik cekacich cyklu (co chci?, vyrizeni, podpis, pokladna). Dalsi priklad proc nema jinak dobre fungujici SPOROTEL bezplatnou linku? Proc je Internet banking IPB takovy paskvil? Jeste ze mam na zbytek Expandii. Jak mne chcete presvedcit o retail orientaci a peci o zakaznika? Zatim jedina banka se kterou jsem byl jako zakaznik spokojen byla Moravia. Zrejme byla potencialni konkurenci
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (urbanjan 14. 12. 2000 23:09)

15. 12. 2000 8:57 | urbanjan

K tomu nemám co dodat. Věřte, že jsem velmi aktivním uživatelem bankovních služeb, ale s takovými problémy, které popisujete jsem se nesetkal. Poté, co jsem opustil Komerční banku a následně se pokusil zapomenout na Českou spořitelnu jsem cca 4 roky velmi spokojeným klientem jiných dvou bank. Je asi třeba si vybrat tu správnou. A že jich u nás přibývá, o tom jsem stále přesvědčen.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pjt 15. 12. 2000 08:23)

15. 12. 2000 9:01 | brezmenp

TO SNAD NEMYSLÍTE VÁŽNĚ! Nepleťte si pojmy. Finanční poradce není (nemá být) tuctový dealer. Má sice nabízet produkty, ale rozhodně musí mít odpovídající znalosti nejen o daném trhu, ale i základní ekonomické. Případ "poradce OVB" je naučení se několika údajů o společnostech a hrubé srovnání mezi konkurenty. Pochybuji, že vůbec vědí o co jde. Stačil mi rozhovor se dvěma pseudoodborníky. Když se zeptám na minulá období nebo na detailnější fakta, vymýšlí si všelijaké nesmysly. Broboha, lidi, já přeci nemůžu "poradit", aby do našich produktů investovali lidé, kterým prostě daná strategie nesedí. To mě mohou za pár let ukamenovat a naši společnost poškodí. Jestli to tak někde probíhá, pak od takové společnosti ruce pryč. To platí i o OVB. A to už se nechci zmiňovat o provizi. Nehoráznou sumu si bere vedení a chudákům nechají prd.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 12. 2000 11:55)

15. 12. 2000 9:12 | brezmenp

Doufám, že nemyslíte onen americký zázrak s mobil. telefony "za hubičku". Připadá mi, že v tak moderní době je stále spousta institucí, i bankovních, kterým prostě všechno dlouho trvá. Jistě, existují i výjimky, ale nemělo by to být přesně naopak? V dnešní džungli bank není jednoduché najít takovou, u které mohu mít veškerý servis. Bývá to tak, že u každé mám něco, to znamená spousta účtů, ztraceného času, nervů, poplatků.Mám pokračovat?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (urbanjan 15. 12. 2000 08:57)

15. 12. 2000 9:38 | urbanjan

Nee. Pokračovat určitě nemusíte a zázrak s mobilními telefony jsem určitě na mysli neměl. Mezi náma, upřimně lituji přepážkové pracovníky. Vedení bank, úvěrové komise i jednotlivý ředitelé odborů a poboček v době cca před třemi lety a dál způsobily bankám problémy, jejichž jedním z mnoha důsledků je ten, že ještě nyní většina tuzemských bank, které byly v té době na trhu, je nucena redukovat své náklady více než je zdrávo a svůj dopad to má i na množství a úroveň proškolenosti (omlouvám se za ten výraz) skupiny zaměstnanců, kteří příchází do kontaktu s reálným klientem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (brezmenp 15. 12. 2000 09:12)

16. 12. 2000 22:15

No jo, ale poradci OVB nemohou nabízet produkty společností, se kterými nemají uzavřeny smlouvy. Sám jsem před lety (asi 5) uvažoval o práci pro ně. Po polovině absolvovaných školení jsem ale přestal chodit. Školení totiž zdaleka nebyla o nabízených poduktech, ale o tom, jak klientovi vnutit to, co chci já. A proč by poradci prodávali to, z čeho mají maléí proviže? Honza
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pjt 13. 12. 2000 08:09)

17. 12. 2000 11:26 | stromecek

Skoleni OVB je kapitola sama pro sebe - jedna se o nehorazne praktiky agresivniho prodeje, ktery, kdyby byl zalozen na dlouhodobe praci s klientem, by nikdy nemohl vypadat tak, jak dnes vypada: urvi co se da a ostatni vem cert. Jenze OVB si neuvedomuje jednu zasadni vec: JAK JDE O PENIZE, JE TO VZDY OTAZKA DUVERY. Dusledkem je velmi spatna povest - ja radeji pujdu do fronty k prepazce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 16. 12. 2000 22:15)

17. 12. 2000 16:06 | TGP

Souhlasím. Vždycky je to o konkrétních lidech na konkrétní pobočce. Příklad? Naprostá spokojenost s KB na náměstí Jiřího z POděbrad, kde mám osobní účet. Malá pobočka, milí lidé, vše rychlé a dostatek informací. Firemní účet v KB na Václavském náměstí - děs, hrůza, neznalost. Tam i tam chodím velice zřídka, většinu věcí řeším telefonicky (za Expresní linku si KB zaslouží medaili), ale když přijdu, je to vždy zajímavá zkušenost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (urbanjan 15. 12. 2000 08:57)

17. 12. 2000 16:12 | TGP

Škoda, že pán z Collosea nemá taky jméno. Nebo že by to byla obživlá zombie akciovka? :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (666 13. 12. 2000 15:10)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivo Ulich

bývalý fotbalista a podnikatel

Bohumír Ďuričko

vězeň a podnikatel

Ivo Ulich
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 4 duelů
×
Bohumír Ďuričko
ÚSPĚŠNOST
20,00 %

z 5 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

E-business, Exkluzivita, Věnové pojištění, andrej babiš, pavel bělobrádek, miroslav uďan, václav stárek, restaurace, Finanční trh, transparentní účet, goldman sachs group, česká ekonomika, Gerard Casey, dolarový milionář, Marek Zeman, Zákon o dani silniční, jednorázové vyrovnání, pěstounská péče

2SC5461, 5A62995, 2AF7662, 3AF9208, 2AF6202

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK