K čemu je mobil zadarmo

Petr Vykoukal | rubrika: Analýza | 1. 11. 2000 | 25 komentářů
Minulý týden jsme si přinesli <a href=http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=98 target=_blank> mobil z GE Capital Bank zdarma</a>. Během uplynulých dní jsme s jeho pomocí zadávali příkazy k úhradě, zjišťovali zůstatky, devizové kurzy a zkoušeli, k čemu dalšímu jej lze použít.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 11. 2000 16:15, Dany

Kdy o tom budete psát (podrobnosti)?

Zobrazit celé vlákno

+30
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 6. 2001 21:26

Já jsem se stal klientem GECB, 14.11.2000. Dostal jsem malého Robertka (Bosche) a v dubnu šel do 1. opravy (Phone failure). Vzměnili všechno mimo baterie a vydržel do minulého týdne (znovu to samé - zcela nefunkční). Nyní je stav takový, že servis v Jeseniově ulici vydává potvrzení o tom, že je mobil neopravitelný a údajně mi ho vymění (v pondělí ?) za Siemens C35i (diskuze o něm jsou na webu taky rozpačité - výdrž baterie, kvalita zvuku atd...) Navíc mi samožřejmě nikdo nevrátí další náklady, co jsem investoval (nabíječka do auta, datový kabel a SW, obal). Takže jsem dost zklamaný - asi se jednalo o nějaký "doprodej", protože v servisu se vůbec nedivili a naprosto bez problémů telefon nejprve vpodstatě vyměnili a pak uznali za neopravitelný. Vzhledem k deklarované ceně cca 13.000 Kč (i když to byl asi sen Bosche - neznám nikoho, kdo by si ho koupil, přes "povzbudivé" recenze ze všech stran) je mi vstrícnost servisu podezřelá (asi vědí, proč vůbec neprotestují - jedná se o nějaký šmějd). Jinak služba GECB je dobrá, jenom ten celkový dojem je takový nějaký divný...
Jen tak z legrace jsem celou anabázi poslal do Německa (přímo Boschovi) a se zájmem čekal na reakci - pochopitelně, že se ozvali, abych buďto kontaktoval místní servis nebo jim telefon poslal na dobírku do Německa (někam do Saska). Prostě standardní předdefinovaná odpověď, jen aby už ten človíček neotravoval. O nějaké omluvě nebo zájmu o problém pochopitelně ani slovo.

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)

23. 6. 2001 21:26

Já jsem se stal klientem GECB, 14.11.2000. Dostal jsem malého Robertka (Bosche) a v dubnu šel do 1. opravy (Phone failure). Vzměnili všechno mimo baterie a vydržel do minulého týdne (znovu to samé - zcela nefunkční). Nyní je stav takový, že servis v Jeseniově ulici vydává potvrzení o tom, že je mobil neopravitelný a údajně mi ho vymění (v pondělí ?) za Siemens C35i (diskuze o něm jsou na webu taky rozpačité - výdrž baterie, kvalita zvuku atd...) Navíc mi samožřejmě nikdo nevrátí další náklady, co jsem investoval (nabíječka do auta, datový kabel a SW, obal). Takže jsem dost zklamaný - asi se jednalo o nějaký "doprodej", protože v servisu se vůbec nedivili a naprosto bez problémů telefon nejprve vpodstatě vyměnili a pak uznali za neopravitelný. Vzhledem k deklarované ceně cca 13.000 Kč (i když to byl asi sen Bosche - neznám nikoho, kdo by si ho koupil, přes "povzbudivé" recenze ze všech stran) je mi vstrícnost servisu podezřelá (asi vědí, proč vůbec neprotestují - jedná se o nějaký šmějd). Jinak služba GECB je dobrá, jenom ten celkový dojem je takový nějaký divný... Jen tak z legrace jsem celou anabázi poslal do Německa (přímo Boschovi) a se zájmem čekal na reakci - pochopitelně, že se ozvali, abych buďto kontaktoval místní servis nebo jim telefon poslal na dobírku do Německa (někam do Saska). Prostě standardní předdefinovaná odpověď, jen aby už ten človíček neotravoval. O nějaké omluvě nebo zájmu o problém pochopitelně ani slovo.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2001 21:12 | cs-defence

Ano, musím uznat kvalitní kampaň GECB, ovšem klient by si měl dobře rozmyslet, zda se nechá přesvědčit. Jestli mu stojí telefon, jehož cena bude za několik let poloviční, za to, že přijde u svého dosavadního ústavu o věrnostní výhody stálého zákazníka a podstoupí zařizování všech záležitostí spojených se změnou bankovního spojení. Jestli například jeho banka podobné služby neposkytuje též, kolik ho přechod bude stát na poplatcích, o jaké služby přechodem přijde. Lidé stále slyší na "ZADARMO" a "MIMOŘÁDNÁ AKCE" atd.. Souhlasím s předřečníkem, že u takové nabídky je vždy předem jasné,že se musí nabízejícímu vyplatit. Zde je jasné, že banka se snaží získat více klientů a ti jí navíc vše v krátkém čase zaplatí. Mimochodem- nemyslíte si doufám,že desetitisíce telefonů kupuje skutečně za cenu pro normální zákazníky (se kterou srovnává svoji nabídku)......
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 11. 2000 16:15 | Dany

Kdy o tom budete psát (podrobnosti)?
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 11. 2000 19:42 | klara

Chtěla jsem Vás upozornit na to , že GECB, a. s. se při odhadu počtu mobil. telefonů nezmýlila. Počet mobilních telefonů Bosch je omezen, protože je převzala firma Siemens. Klienti mohou stále získat Ericssin nebo Nokii.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2000 10:54

Dostal jsem od GE banky Bosch, je dobrej. Zatim vsechno funguje, SMS chodí zpět tak do 15 sekund.Musel jsem si otevřít i ostatní účty a vzít si u nich úvěr, ale jednání bylo korektní a proc to nevyuzit kdyz mne to davaj. Byl jsem u ipb a jsem rád že jsem pryc.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2000 10:47

koukni se co delaji ostatni banky ty chytrej a pak tam neco napis - drazsi sice jsou, ale dostanes uver treba za hodinu - a navic mas jistotu ze nebouchnou jako jiny banky kdyz jsou tak velky
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 11. 2000 9:44

for KUBALA. Jsem klientem GECB a nemyslím si, že by mi nabídka nějakým způsobem nutila ke kompromisu. Kdo u nich nechce TWISTa s Boschem nebo Erikem mají v nabídce i Nokii 3210 na paušál zadarmo včetně aktivace. Mě se třeba nelíbila ani 3210 tak jsem si vybral 8850 za dotovanou cenu PG a GE mi zaplatila aktivaci-cca 3500,-. Mimochodem jejich GSM Banku ti nahrajou i na tvojí SIM, takže si nemusíš brát od nich žádnej MT.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 11. 2000 19:30 | Tomas_Prouza

Problém je, že nabídka GE nutí ke kompromisu. Proč si raději nevybrat kvalitní telefon a kvalitní a levný účet v bance? Proč bych si měl pořídit dobrý telefon, což z osobní zkušenosti Bosch je, s přítěží úvěru, který nepotřebuji a bankovním kontem s vyššími poplatky než mi nabídnou jinde?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2000 19:27 | Tomas_Prouza

PR agentura GE Capital by se aspoň mohla podepsat jako PR agentura GE, ne jako anonymní klientka...
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2000 11:02

Těším se na dobu, až se bude platit mobilem rohlík, to bude paráda. Ztratím mobil a umřu hlady. Je to k ničemu! Banky neuspějí.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2000 10:57

1)Nikdo nikoho k ničemu nenutí. Banky se snaží získat mladou generaci, neboť ta se jeví v dlouhodobém měřítku perspektivně. Na důchodce reklama vůbec nesměřuje, o ně bance nejde. 2)Odpůrci je asi silné slovo. Jde o to, že pouze tomuto druhu služby nevěří n. ho nepotřebují k životu(také já). Vy si samozřejmě plaťte vše přes mobil. Je to Vaše svobodná volba.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2000 10:16

Každý specialista na st. spoření má svou banku, se kterou spolupracuje. Podobné to je s pojištěním. GECB skutečně nic takového nemá. Neměl jsem ale ještě to "potěšení" mít osobní kontakt s úředníky banky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 11. 2000 19:34

Nesouhlasím s panem Vykoukalem v té části, kde hodnotí práci operátorů Infolinky, myslím si , že jejich práce se projevuje profesionalitou a ochotou podat maximum informací. A co se týká služby samotné, většinou jste se zde zminovali o prikladech jako jsou studenti a starsi lide, ale co lide, kteri pracuji nebo podnikaji a opravdu ten cas na navstevu banky nemaji? Podle mého názoru to byl velmi dobry tah a nepochybuji o úspechu této reklamní kampaně. A odpůrců se ptám: Nutí Vás někdo k něčemu? A co se týká ostatních bankovních produktů GE Capital Bank, jsem velmi spokojena s přístupem banky. S pozdravem klientka GE Capital Bank
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2000 18:37

Tak zrovna Zandlovi v tomhle pripade nerozumim. Ten Bosch je super, a proc si ho za vyhodnou cenu nekoupit k ovladani uctu, coz je taky super?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2000 18:22 | Tomas_Prouza

A kde ma clovek brat cas shanet si noveho specialistu na kazdy produkt? Chci banku, ktera mi to da all-in-one.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 11. 2000 18:19 | Tomas_Prouza

Zapomněli jste ještě na jednu možnost: člověk si vezme mobil zadarmo a okamžitě jej prodá do bazaru. I když bude muset 18 nebo 24 měsíců platit minimální poplatky, vydělá na tom slušný bakšiš. Takže díky za přilepšení, je to lepší než jít na brigádu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2000 16:03 | PetrV

Právě jsme dostali zprávu, že GSM Banking v ČSOB i IPB bude zadarmo nejméně do konce června příštího roku. Může to však být i déle. Lze očekávat, že i ostatní se přidají a tato služba tak možná konečně získá více uživatelů. Petr Vykoukal
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2000 15:29 | pjt

Proc by musela mit banka vsechno pod strechou? Od toho jsou zde specialiste, banka by mela byt bankou, vsechno ostatni jsou jen zdroje dalsich prijmu, ale i potencialne nastvanych klientu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 11. 2000 14:29 | S.K.

Nabídkou mobilního telefonu je tato služba asi cílena na mladší a střední věkovou kategorii,ale podmínkou trvalého příjmu jsou studenti z této nabídky vyloučeni.To si trochu odporuje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2000 14:04 | Tomas_Prouza

Fungující služby? Hypotéky udělali tak, že koupili celý management Českomoravské hypoteční banky. Žádná nová myšlenka, pouze otrocké převzetí nečeho odjinud, žádná integrace se zbytkem banky. Pořád je to zcela samostatná operace, nijak neprovázaná.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Hřebík

trenér a podnikatel

Karel Janeček

podnikatel, RSJ

Jaroslav Hřebík
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 4 duelů
×
Karel Janeček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services