Chcete se rozčílit? Zavolejte do stavební spořitelny!
Petr Vykoukal | | 7. 9. 2000 | 1 komentář
Infolinky stavebních spořitelen by měly především pomáhat klientům i potencionálním zákazníkům s řešením jejich problémů. Zkusili jsme se opět vžít do našeho programátora <a href="/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=25">Miloše</a> a vyzkoušet infolinky v praxi.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 1 komentářů)
31. 5. 2004 18:02
Pripad 1: Z: "Dobry den chcel by som vediet to a to" Call: "Pockejte..." ...po 30 sekundach... Call: TU-TU-TU Pripad 2: Z: "Dobry den chcel by som vediet to a to" C1: "Moment prepojim Vas" ... Z: "Dobry den chcel by som vediet to a to" C2: "Moment prepojim Vas" ... Z: "Dobry den chcel by som vediet to a to" C3: "Moment prepojim Vas" ... a tak dalej... stavalo sa mi ze mi nakoniec namiesto prepojenia povedali klapku a tam sa to opakovalo...
Tych pripadov bolo viac, ale dalsie mi uz zial nenapadnu.
Musim vsak povedat, ze keby robit test splatkovych spolocnosti tak to by ste sa len divili...
A to ani nehovorim o ubohom vyskoleni Call centier na Slovensku a to aj v bankach!!!