|
|
Radovan Jelen, marketing manager, internet full-service agentura Forrest Gump, a. s.
V případě webu Yes karty nelze hodnotit grafickou stránku prezentace, protože žádná není. Zajímavá je navigace na úvodní straně prezentace, jelikož mohu využít dvě různé formy s totožným výsledem. Považuji ji však za zbytečnou. Pokud se týče obsahu, jsou zde prezentovány základní informace jak pro uživatele Yes karty, tak pro potenciální klienty. Chtěl bych jen upozornit, že forma rozdělení ČR na kraje v rámci mapy kontaktních míst se již delší dobu takto nepoužívá. Jediné co mohu pochválit je to, že se stránky díky minimální grafice rychle natahují a že všechny informace lze díky jejich malému rozsahu získat velmi rychle. Žádná on-line komunikace se zákazníky neexistuje a k dispozici jsou jen formuláře ke stažení, a to je dnes opravdu málo. Z hlediska obsahové informační hodnoty a grafického designu jde o nezdařilý web.
|
|
|
Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia - adMaster Network
Úvodní stránka YES karty je zpracovaná tak, aby téměř na první pohled bylo zřejmé, že se jedná o platební kartu. Nícméně se velice dlouho načítá a informace o průběhu načítání v procentech s dvěmi desetinnými místy ve mně vzbuzuje pocit, že se může načítat opravdu velmi pomalu …
Hlavní stránka má 4 rohy, ale pouze 3 informace v nich. Jeden roh zůstává již mnoho měsíců prázdný a kazí tím celkový vzhled stránky. Vypadají jako nedokončené …
Že se všechno točí kolem YES karty a doplňujících informací je zpracováno hezky a poutavě. Avšak vizuálně se to dost "bije" s pravým horním rohem a flashovým nadpisem "jak a kde kartu aktivovat". Obvykly na hlavní stránce bývají umístěny také informace o novinkách, aktualitách … místo toho je zde možnost stáhnutí si již poměrně dost starého klipu s J. Štefánkovou.
Co se týká poskytovaných informací, tak i přes jejich do jisté míry skoro stručnost, je hodnotím lépe než grafickou stránku serveru. Stránky se zdají zastaralé. Doporučoval bych je trochu oživit, přidat nějaké alespoň nové obrázky, novinky…
|
|
|
Tomáš Tyll - společnost Nexen
Obsah stránky je dostatečný, přehledný a jednoduše pochopitelný, nechybí seznam prodejen s kontaktní informací, který mě mile překvapil. Informace jsou seřazeny, roztřiděny a návštěvník se rychle a jednoduše dozví vše potřebné. Grafická podoba je o několik stupínků horší, zvolené barvy prezentace jsou "jedovaté" a celkově graficky stránka vypadá na nepovedený mix ruzných stylů nebo jako webová prezentace školního fotbalového teamu.
|
|
Mezi porotce patří také také Michal Drtina, Vltava-Labe Press, Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT, Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscalli, Vladimír Iliev, zástupce šéfredaktora iStrategie.cz, Pavel Janeček, investiční společnost Pioneer Ivona Koucká, výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu, Naveed Gill, generální ředitel, Tiscali Czech Republic, Pavla Paseková, Českomoravská stavební spořitelna . Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost.
|
Už jste někdy surfovali stránkami YES karty? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky. |
Partneři soutěže |
Tiscali
|
Strategie
|
|
Sdílejte článek, než ho smažem