Při nákupu zájezdu či letenky je třeba myslet i na kvalitní zajištění cestovní pojistkou. Své by o tom mohli vyprávět ti, kdo takové předcestovní přípravy zanedbali a nakonec na to doplatili. Jako například dvě dámy v Řecku, které se na dovolené nachladily a opomněly se poradit s asistenční službou své pojišťovny. Výsledkem pak bylo, že jim místní nestátní zdravotnické zařízení nabídlo nestandardní a předražené služby, kvůli nimž pak měly problém při proplacení nákladů v Česku.
Ještě hůře dopadla starší paní, která si na zájezdu do Itálie nechala na pokoji peněženku se všemi eury a dalšími drobnostmi. Zloději stačilo pár desítek minut, aby si vše odnesl. Protože paní nevěděla, jak jednat s hotelem, kde na ní byli nerudní a na asistenční službu své pojišťovny se neobrátila, pojišťovna ji nevyplatila za ztrátu vůbec nic. Stačilo by jí přitom před cestou pročíst pojistné podmínky a po zjištění krádeže zavolat na asistenční službu, kde by jí alespoň pomohli radou, jak jednat s hotelovým personálem.
Krizových situací spojených s cestovním pojištěním je celá řada. Pokud si nejste jisti, jaké cestovní pojištění na dovolenou zvolit, na co si dát pozor či jak postupovat v případě onemocnění či úrazu, můžete se zeptat specialistky z pojišťovny Allianz. Otázky můžete prostřednictvím níže uvedeného formuláře posílat až do pátku 25. června. Odpovědi si přečtete v úterý (29. června) a ve středu (30. června).
Ptejte se Jany Slavíkové z pojišťovny Allianz na vše, co vás zajímá o cestovním pojištění. Otázky posílejte až do pátku 25. června.
Sdílejte článek, než ho smažem