Case study - Skanska

redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003

Podpora prodeje bytů projektu Terasy Červený Vrch na Peníze.CZ.

case study Skanska - anketa

Na podzim loňského roku využila Skanska poprvé ve větším měřítku internet jako reklamní médium. Cílem pilotní kampaně bylo podpořit prodej bytů projektu Terasy Červený vrch. Jak se ukázalo, bylo to velmi dobré rozhodnutí - skoro celá polovina těch, kdo si závazně rezervovali a koupili byt, se o nabídce dověděla právě na internetu.

"Jedním z prvních impulsů pro tuto kampaň byla nabídka serveru Peníze.CZ. Struktura uživatelů se shodovala s cílovou skupinou našeho projektu a k dispozici byla řada atraktivních reklamních formátů, které se daly dobře využít pro náš záměr," popisuje vznik kampaně Lucie Drsová z odboru marketingu divize Project Development Skanska.

Kampaň využívala hypertexty, direct mail a komerční prezentace. Vedle těchto prvků se objevovaly další, méně obvyklé formáty (ankety či reklamní boxy). Jako velmi zajímavé se ukázaly ankety na homepage. Umožnily prostřednictvím otázky a několika variant odpovědí představit projekt, a co je maximálně důležité, přivedly hlasujícího k přemýšlení o prezentovaných výhodách projektu Terasy Červený Vrch.

case study Skanska - reklamní box

Při sestavování kampaní hrálo velkou roli cílení. Hypertexty byly umístěny v sekci Hypotéky, kam lidé přichází řešit otázky spojené s financováním bydlení, reklamní box byl zařazen do tématické sekce Život, a to přímo do stran věnujících se problematice bydlení. Reklamní prvky použité v projektu pravidelně vykazují velmi kvalitní click rate. Abychom však mohli mluvit o kampani jako o skutečně efektivní, byla nutná analýza i na straně zadavatele.

case study Skanska - graf IP adres

Z výzkumu mezi zájemci o byty v komplexu Terasy Červený Vrch vyplynul pro internet velmi pozitivní závěr - polovina zákazníků, kteří si koupili či vážně rezervovali byt, se o Terasy Červený vrch začala zajímat na základě komunikace na internetu. Při přepočtu výdajů vynaložených na internetovou kampaň na počet prodaných bytů se náklady pohybují hluboko pod reklamou tiskovou, kterou IPS Skanska pro komunikaci projektu také využila. "Úspěšnost kampaně je viditelná i na statistikách návštěvnosti našeho webu www.skanskareality.cz. Lidé, kteří se k nám poprvé dostali prostřednictvím reklamních prvků na jiných serverech, se nyní vrací přímo a sami aktivně vyhledávají informace o našich dalších projektech," doplnila Drsová.

V případě propagace projektu Terasy Červený Vrch se internet ukázal jako velmi efektivní reklamní nástroj. Pozitivní zkušenosti získané realizací této kampaně využívá Skanska i letos. Internet zahrnuje do komunikace všech nových projektů.

Průměrné výsledky prvků využívaných
na serveru Peníze.CZ
prvek průměrný výsledek
hypertext v sekci hypotéky click rate 1,7%
anketa na homepage 3127 hlasů
box v sekci bydlení click rate 3,6%

Držíte se udržitelnosti?

Držíte se udržitelnosti?

Generali Česká pořádá soutěž SME EnterPRIZE, která oceňuje udržitelné podnikání. Přihlásit se můžete do 5. dubna.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-4
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

Zjistěte tržní cenu nemovitosti i výši nájmu

Odborným garantem této služby je Quantum reality - realitní kancelář Praha

A tohle už jste četli?

Zlevňování bytů skončilo, ceny zase rostou. Na pronájmy se stojí fronty

27. 3. 2024 | Kateřina Hovorková

Zlevňování bytů skončilo, ceny zase rostou. Na pronájmy se stojí fronty

Dvě aktuální studie zmapovaly situaci na trhu s nemovitostmi. Jedna upozorňuje, že ceny bytů začínají opět růst. A druhá popisuje nebývalý zájem o pronájmy.

Srovnávač energií přečte vaši fakturu. Neplatíte zbytečně moc?

26. 3. 2024 | redakce Peníze.CZ

Srovnávač energií přečte vaši fakturu. Neplatíte zbytečně moc?

Energetický regulační úřad vylepšil funkci srovnávače nabídek od dodavatelů energií, který na svém webu spustil loni na podzim. Nově umí načíst data přímo z vyúčtování.

Levnější hypotéky? Banky vysvětlují, proč teď nesníží úroky

22. 3. 2024 | Olga Skalková

Levnější hypotéky? Banky vysvětlují, proč teď nesníží úroky

Cenu hypoték ovlivňuje především cena dlouhodobých zdrojů a nikoli základní sazba ČNB, připomínají bankéři. Brzdou je také snadná možnost předčasného splacení.

Kolik zaplatíte na dani z nemovitostí? Na žádost o e-mail zbývají dva dny

14. 3. 2024 | Kateřina Hovorková | 1 komentář

Kolik zaplatíte na dani z nemovitostí? Na žádost o e-mail zbývají dva dny

Už jen do 15. března můžete požádat o zaslání platebních údajů e-mailem místo složenky. Na samotné zaplacení daně z nemovitých věcí je pak čas do konce května.

Banky omezují delší fixace. Nová čísla o hypotékách

7. 3. 2024 | Petr Kučera | 1 komentář

Banky omezují delší fixace. Nová čísla o hypotékách

Průměrná úroková sazba nově nabízených hypotečních úvěrů v Česku se za poslední měsíc prakticky nezměnila. Pro úvěr do 80 procent odhadní hodnoty nemovitosti (LTV) je sazba 5,62 % p.... celý článek

Partners Financial Services