Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Case study - Skanska

| 1. 8. 2003

Podpora prodeje bytů projektu Terasy Červený Vrch na Peníze.CZ.

case study Skanska - anketa

Na podzim loňského roku využila Skanska poprvé ve větším měřítku internet jako reklamní médium. Cílem pilotní kampaně bylo podpořit prodej bytů projektu Terasy Červený vrch. Jak se ukázalo, bylo to velmi dobré rozhodnutí - skoro celá polovina těch, kdo si závazně rezervovali a koupili byt, se o nabídce dověděla právě na internetu.

"Jedním z prvních impulsů pro tuto kampaň byla nabídka serveru Peníze.CZ. Struktura uživatelů se shodovala s cílovou skupinou našeho projektu a k dispozici byla řada atraktivních reklamních formátů, které se daly dobře využít pro náš záměr," popisuje vznik kampaně Lucie Drsová z odboru marketingu divize Project Development Skanska.

Kampaň využívala hypertexty, direct mail a komerční prezentace. Vedle těchto prvků se objevovaly další, méně obvyklé formáty (ankety či reklamní boxy). Jako velmi zajímavé se ukázaly ankety na homepage. Umožnily prostřednictvím otázky a několika variant odpovědí představit projekt, a co je maximálně důležité, přivedly hlasujícího k přemýšlení o prezentovaných výhodách projektu Terasy Červený Vrch.

case study Skanska - reklamní box

Při sestavování kampaní hrálo velkou roli cílení. Hypertexty byly umístěny v sekci Hypotéky, kam lidé přichází řešit otázky spojené s financováním bydlení, reklamní box byl zařazen do tématické sekce Život, a to přímo do stran věnujících se problematice bydlení. Reklamní prvky použité v projektu pravidelně vykazují velmi kvalitní click rate. Abychom však mohli mluvit o kampani jako o skutečně efektivní, byla nutná analýza i na straně zadavatele.

case study Skanska - graf IP adres

Z výzkumu mezi zájemci o byty v komplexu Terasy Červený Vrch vyplynul pro internet velmi pozitivní závěr - polovina zákazníků, kteří si koupili či vážně rezervovali byt, se o Terasy Červený vrch začala zajímat na základě komunikace na internetu. Při přepočtu výdajů vynaložených na internetovou kampaň na počet prodaných bytů se náklady pohybují hluboko pod reklamou tiskovou, kterou IPS Skanska pro komunikaci projektu také využila. "Úspěšnost kampaně je viditelná i na statistikách návštěvnosti našeho webu www.skanskareality.cz. Lidé, kteří se k nám poprvé dostali prostřednictvím reklamních prvků na jiných serverech, se nyní vrací přímo a sami aktivně vyhledávají informace o našich dalších projektech," doplnila Drsová.

V případě propagace projektu Terasy Červený Vrch se internet ukázal jako velmi efektivní reklamní nástroj. Pozitivní zkušenosti získané realizací této kampaně využívá Skanska i letos. Internet zahrnuje do komunikace všech nových projektů.

Průměrné výsledky prvků využívaných
na serveru Peníze.CZ
prvek průměrný výsledek
hypertext v sekci hypotéky click rate 1,7%
anketa na homepage 3127 hlasů
box v sekci bydlení click rate 3,6%

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-4
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Kotace měnových kurzů, IPO, Stínová ekonomika, Český telekomunikační úřad, odstoupení od smlouvy, třetí pilíř, petr brousil, penzijní fondy, hybrid, spolehlivost, notebook, CME, Nicolas Sarkozy, informativní osobní list důchodového pojištění, Podkladové aktivum, § 696b , druhotná platební neschopnost, deficit

3AY0288, 3AY0284, 3AY0289, AHL9514, 2K93818

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK