Poštovní spořitelna

Kontakty

AdresaRoztylská 1Praha 025225 95
Infolinka800 210 210
Webhttp://www.postovnisporitelna.cz
Internetové bankovnictvíhttps://maxibps.postovnisporitelna.cz/

Další Informace

Kód banky0300
SWIFT kódCEKOCZPP

Poštovní spořitelna - Články

Výpis článků s klíčovým slovem poštovní spořitelna

Banky lákají na běžné účty: Kdo dá zadarmo víc?

10. 4. 2014 | Ondřej Tůma | 4 komentáře

Banky lákají na běžné účty: Kdo dá zadarmo víc?

Stále větší počet bank nabízí vedení běžného účtu zdarma. Nově se do boje o klienty, který se na našem trhu v posledních letech rozhořel, přihlásila UniCredit Bank. Lákat chce na služby zdarma, včetně možnosti vybírat z bankomatů kdekoli na světě.

Srovnání spořicích účtů: A ještě níž!

9. 1. 2014 | Ondřej Tůma | 15 komentářů

Srovnání spořicích účtů: A ještě níž!

Ještě chvilku půjdou dolů a budeme úroky spořicích účtů hledat někde ve sklepě. Jdou pořád níž. Prozkoumali jsme, kdo vám dnes nejlíp zhodnotí sto tisíc a kdo milion korun. Špatná zpráva: i ty nejlepší tak tak stačí na oficiální inflaci.

Srovnání spořicích účtů: kdo nejlépe zhodnotí sto tisíc a kdo milion?

19. 9. 2013 | Ondřej Tůma | 10 komentářů

Srovnání spořicích účtů: kdo nejlépe zhodnotí sto tisíc a kdo milion?

Pohled na žebříček nejlépe úročených spořicích účtů je měsíc od měsíce méně radostný. Úrokové sazby neúprosně klesají a s inflací se daří bojovat jen pár účtům. Přečtěte si, které spořicí účty aktuálně nejlépe zhodnocují vaše úspory.

Banky ruší poplatky za vedení úvěrů

11. 9. 2013 | Zdeněk Bubák

Banky ruší poplatky za vedení úvěrů

Spory klientů a bank o poplatky za vedení účtů u úvěrů i hypoték přinášejí první výsledky. Většina tuzemských bank od těchto poplatků ustupuje. Vyplývá to z dílčích výsledků výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, který provedla agentura Datank.

Bezkontaktní platební karty. Jsou bezpečné?

22. 8. 2013 | Ondřej Tůma | 36 komentářů

Bezkontaktní platební karty. Jsou bezpečné?

Počet bezkontaktních karet raketově roste. Co o nich ale doopravdy víme? Palčivá je zejména otázka jejich bezpečnosti. Může vám někdo bezkontaktně vycucnout z karty peníze někde na ulici? A co se stane, když vám kartu někdo ukradne a vydá se s ní na nákupy do obchodního centra?

Srovnání: hledáme nejlepší dětské konto

14. 2. 2013 | Ondřej Tůma | 8 komentářů

Srovnání: hledáme nejlepší dětské konto

Přibývá rodičů, pro které je prasátko nemoderní a vyplácení kapesného v hotovosti nepohodlné. Přibývá lidí, kteří říkají, že je dobré učit se chodit ve světě finančních produktů už od malička. Ale především – přibývá dětských bankovních kont a jejich uživatelů. Takže přišel čas dětské účty porovnat.

Spořicí účty: s Novým rokem sazby dolů. Přehled změn a nejlepší sazby

4. 1. 2013 | Zdeněk Bubák | 8 komentářů

Spořicí účty: s Novým rokem sazby dolů. Přehled změn a nejlepší sazby

Přinášíme přehled aktuálně nejlepších sazeb na trhu a podrobné informace o všech změnách, ke kterým dochází u sazeb na spořicích účtech k 1. lednu 2013.

Levné účty (nejen) pro studenty a mladé

10. 10. 2012 | Ondřej Tůma | 5 komentářů

Levné účty (nejen) pro studenty a mladé

Minulý týden jsme srovnali studentské bankovní účty. Ovšem student, který by se při výběru účtu omezil jen na ty, které jsou opatřeny visačkou „pro studenty“ nebo „pro mladé“, by u nás zkouškou z finanční gramotnosti neprošel. Je potřeba podívat se po trhu pořádně: Není tu snad něco výhodnějšího?

Co nového chystají banky pro podzimní sezónu?

11. 9. 2012 | Zdeněk Bubák | 1 komentářů

Co nového chystají banky pro podzimní sezónu?

Ve spolupráci se serverem Finparáda vám přinášíme informace o chystaných novinkách v nabídce bank, které by se měly objevit na podzim, případně i o akcích, které již běží, ale budou pokračovat v průběhu podzimu.

Běžné účty pro starší (a méně pokročilé). Co nabízejí banky seniorům?

16. 8. 2012 | Ondřej Tůma | 14 komentářů

Běžné účty pro starší (a méně pokročilé). Co nabízejí banky seniorům?

Ve své propagaci banky cílí tu na studenty, tu na lidi na počátku kariéry, na lidi ve středních letech... Senioři zůstávají z pochopitelných důvodů stranou. Jaké běžné účty by jim doporučovaly samotné banky? Hledáme jednoduchý a festovní konzervativní osobní účet!

Poštovní spořitelna - Zkušenosti

22. 1. 2014 0:10 | kolemjdoucí

Tak to jsem asi jediný, kdo je zatím s PS celkem spokojený. Kreditní karta taky žádný problém. Chce to ale příjít na pobočku informován a změnit si typ účtu a tím vedení účtu zdarma. Běžně vám ho totiž nenabídnou. Pak neplatíte nic, pokud tam máte měsíční zůstatek od 15000 kč výše, čili nemusí být ani pravidelný přísun peněz každý měsíc. Taky u nich funguje GSM banking, jako u jedné z mála bank i na starších mobilech, protože nejsem příznivec smartphonů a je to pro mě mnohem rychlejší než lézt při každé platbě do internetového bankovnictví a je jedno jestli je to přes počítač nebo mobil. Jediné co podělali je internetové bankovnictví rošířené o nesmyslný portál, o který nikdo nestojí a člověk musí akorát více klikat, aby se dostal do původního internet bankovnictví. Při odhlašování se musíte taky odhlašovat na 2x. Jednou z internet bankovnictví a podruhé z jejich stupidního portálu. Navíc poslední dobou je to každou chvíli mimo provoz. K tomu ke všemu to nejde spustit pokud používáte záložky (panely) v prohlížeči a jede pouze pod IE. Ten, kdo to vymyslel a schválil by zasloužil leda tak mokrým hadrem přes čuňu. Jinak nemám námitek :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

18. 8. 2013 9:42

Nalepovací Contactless mám u klíčů (byt, auto)a pokud bych je ztratil, ztratil jsem i kartu a pak musím jednat. Používám několikrát denně a jsem spokojen
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pavlína 12. 08. 2013 15:33)

16. 8. 2013 14:58

A JINAK normální uzavírat něco a až pak si o tom něco zjišťovat :-D a rušit :-D :-D
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (petr 08. 05. 2013 21:58)

16. 8. 2013 14:56 | nnn

a to je problém si to ohlídat a platit polatky v čas? nic ve zlým ale nemusela jste platit nic to že si to neohlídate je vaše blbost
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lenka Crháková 19. 12. 2012 12:55)

12. 8. 2013 15:33 | pavlína

Myslim, že nastal čas, aby všichni co doteď snášeli poplatky za každou kravinu, šli a udělali si jinde účet, už jich mam plné zuby. Navíc vám pošlou novou embosovanou kartu kde může zlodějíček utrácet i bez pinu, já klidně ty tři vteřiny zadáním pinu nějak přežiju. To mohl vymyslet nějakej blbec, kterej to nemůže s klientem myslet dobře. Poplatky za to, že si vybírám ve své bance? Taky vrchol - navíc vám cpou kreditní karty a tvrdí, jak je to nezávazné a kdykoliv to můžete zrušit a když mi to přišlo tak ejhle neni to kdykoliv, ale jen 14dní na zrušení to se pak musí člověk ohánět, aby to stihl s jejich rychlostí. Už toho mam dost jdu k Egua bance ta je rozumná a nebudu už líná jako doteď a nenechám si vše líbit. Oni si snad myslí, že ty lidi se nechaj srát na hlavu. Fuj......
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

7. 8. 2013 17:36 | Dada

Pokud jste klientem Poštovní spořitelny a jste již v důchodovém věku, myslete na své budoucí pozůstalé. Po smrti mé matky před jedním a půl rokem mi vyčerpali její konto do mrtě. Vaši pozůstalí totiž (dle jejich pracovníků) nemohou účet zablokovat a "dle zákona" platby odcházejí dál. Na pozůstalých je pak hledání a zjišťování, kam peníze odešly a zcela určitě se jim už nikdy nevrátí. Protože částka na kontě půjde do dědického řízení, pozůstalý zaplatí za částku, kterou nikdy neuvidí, dědickou daň (případně odměna notáři). Vašim pozůstalým přeji pevné nervy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

24. 7. 2013 11:48 | Libor

Tento účet z vlastní zkušenosti nedoporučuji. Měl jsem jej 19 let, chodily na něj nemalé peníze, platil jsem s ním všechny platby, splatil jsem 250 tis. půjčku, dali mi kontokorent a kreditku. Služby dobré, online přípis na účet ihned, sice poněkud u něčeho dražší. Ale pak mi banka bezdůvodně zrušila účet (nic jsem neporušil) a chtěli po mně ihned 20 tis. splatit kontokorent a 50 tis. kreditku, nehledě ke komplikacím převodu plateb z účtu jinam. A i když jsem splácel vše a pravidelně, dali mne k České inkasní a musím platit dvojí úroky ! Bez upozornění ! ČSOB a Pošt. spoř. už nikdy ! Vyšší moc ? Někdo chtěl mé číslo ? Nevím...
Ani dohodnout se s nimi nešlo. Důvod nesdělili ani arbitrovi.
Takže takto stojí ČSOB o klienty - viz jejich reklamní slogan "s námi můžete mít účet na celý život" - ale to je velká lež v mém případě...a nikdy si nedávejte všechny příkazy na jeden účet, nikdy nevíte, kdy se Vás banka zbaví.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

19. 6. 2013 12:15 | jaknapravdu.infoblog.cz

Mám úplně stejnou zkušenost, viz článek na onom blogu, měl jsem tzv. "mrtvý účet" u Poštovní spořitelny (Era), a nestačil jsem se také po roce divit, kolik ty avíza, je-li člověk krátce v mínusu, stojí... A co více, mě ty avíza domů ani písemně neposlali!
Dnes jdu definitivně zrušit účet u Poštovní spořitelny a nechci o nich do smrti ani slyšet! Jestli nějaký účet, tak jedině u "mBank"!!
Bomberious
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jyrka 11. 05. 2012 17:24)

16. 5. 2013 1:13 | Luka

Přestože mám internetové bankovnictví k Era os. účtu a výpisy stahuji z webu, vyrozumění o deaktivaci automatické plné splátky kreditky přišlo poštou. Další sdělení poštou bylo ohledně změn přihlašování do i.b. Tose to tiskne a rozesílá, když si to vše klient zaplatí v poplatcích.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Luka 16. 05. 2013 01:03)

8. 5. 2013 21:58 | petr

tato banka je akorát pro komunisty pro stare lidi co neví co spenězamá ja sem si založil učet 2 května a hned 3 května jsem to zrušit jenom proto jak sem se dočetl špatně recenze a hned jsem chudči o 300 kč dávají pokuty za zrušeni učtu jsou nepříjemní na poste jak to jdete rušit nikomu nedoporučuji pokud nechcete vyhlasit bankrot pro nedostatek finance
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

15. 4. 2013 20:18 | Vaclav S

Dnes jsem se rozhodl take zrusit ucet u Postovni a doplatit uver a pryc . Proc ? Jednak narostly poplatky,jednak vydavaji bez varovani bezkontaktni karty kde neni moznost zmeny limitu na jeden den treba na 500,- Tzn,ze Vam nekdo lohne kartu a bude si nakupovat !!! Za dalsi nejde udelat zmeny v nastaveni elektronicky ,ale musite na postu pro formular,Zustatek kolik mate jeste uver se nedozvite,protoze musite na banku a v bankovnictvi to take neni kde vycist . Za 500,- prevod do zahranici,mesicne poplatky za druhou kartu , moznost duplicitni platby kdyz se podari tak nejde zastavit a to i prestoze odejde az druhy den atd atd atd . !!!! Dnes me tak vytocily , ze koncim a jdu jinam !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

16. 5. 2013 1:03 | Luka

Jelikož máme už 20 let vkladní knížky, účet u Poštovní spořitelny, vypravil jsem se na pobočku v Pardubicích ohledně založení ERA kreditní karty. Ujala se mne pracovnice Kristýna Sejkorová. První rok budu mít kreditku zdarma, to se vyplatí. Manželka může mít kreditku dodatkovou. To se to bude nakupovat. Limit jsme stanovili na 40 tisíc. To stačí. Je možné automatické inkaso z účtu? Člověk občas zapomíná. Ano, ale je to za 200. Tak to ne, raději si to ohlídám sám. Tiskárna tiskne velké množství papírů. Podle mne příliš mnoho pro tak malou kartu, co se vejde do peněženky. A je tu podepisování. A nejedno. Abych nemusel vše číst, tedy nevím, jak by se personál tvářil, kdybych vše dopodrobna studoval a vyptával se, co která formulace znamená. Dovedu si představit, že by mne ochranka taky mohla vyprovodit na čerstvý vzduch, kde by mi jistě vše došlo a nemusel se už vyptávat. Tedy, ne že by klimatizace v bance nefungovala skvěle. To ano. Pro jistotu jsem se paní Kristýny zeptal. Je ve smlouvě něco důležitého, co bych měl vědět, nějaká záludnost? Stačí přece dotaz, bance věřím, komu jinému už bych měl věřit, když ne svojí bance, kde mám už léta své peníze? Ne. V pořádku, podepisuji. Příště přijdu s manželkou a budeme mít karty oba. Tak se taky stalo. Jsme tu pro dodatkovou kreditku tady pro manželku. Myslíte platební kartu, že? Ne, kreditní, jak jste mi minule nabídla. Jako dodatkové máme ke kreditce pouze platební, debetní. První moje rozčarování. No dobře, když už jsme vážili cestu na pobočku, tak vyřídíme alespoň platební kartu a jak je to s tou automatickou platbou celé částky, co se mi objevilo v dokumentaci ke kartě? No, to je za poplatek 200 korun, máte to nastaveno ve smlouvě. Ale já jsem to přece nechtěl, výslovně jsem vám to řekl. Můžeme to zrušit. Neplatíte nic, já to hned vyplním. Stalo se. Z banky jsme odešli s původně nechtěnou platební kartou místo kreditky a dalšími papíry. Trochu to nahlodalo moji důvěru v banku. Proto jsem raději napsal mailem dotaz na Poštovní spořitelnu, zda mi budou účtovat poplatek za úkon - službu, který byl deaktivován a nebude proveden. Automatická splátka celé dlužné částky nebude bankou z mého účtu ve prospěch kreditního účtu provedena. Paní Dobšová mi vysvětlila, že služba byla nastavena a bude účtována. Na další můj dotaz, proč bude účtována, když ani z principu nemohla být poskytnuta - podobná odpověď. Shrnuto: Systém je takový. A při pohledu do internetového bankovnictví jsem nevěřil svým očím. Banka si onen pochybný poplatek strhla z mého Era osobního účtu ještě před uzavřením účtovacího období, tedy dříve než by služba automatické plné splátky mohla být realizována. Co je doma, to se počítá. Dělá to na mně takový dojem, že pro banku jsou asi různé paušální poplatky důležitější, než spokojenost, no tedy alespoň důvěra dlouhodobých klientů. Asi ojedinělý přístup na bankovním trhu. Poštovní spořitelna ČSOB je asi něco výjimečného. Ale nic není tak zlé, jak to vypadá. Po této zkušenosti s Poštovní spořitelnou jsem se ponořil do internetu a našel jsem banku , kde budu mít kreditku i platební kartu a účet bez poplatků, pokud na účet přijde měsíčně alespoň 25 tisíc. Dostanu dodatkovou kreditku (tedy nejen platební kartu) pro manželku a co víc? Zdarma mám dostatečný počet příchozích a odchozích plateb a při všech nákupech kreditkou ušetřím. Na poplatcích za účet ušetřím více než 100 Kč měsíčně. Takže stále platí známé: Všechno špatné je pro něco dobré. Díky, Poštovní spořitelno.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

8. 5. 2013 22:03 | DAVID

před týdnem jsem zrušil učet a už nikdy nechci slišet poštovni spořitelna ERA
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

1. 1. 2013 13:31 | Mirek ----Sokolov

Také u této instituce ERA končím.Výpisy z učtu chodí pozdě pro mě již neaktualní!!!Tak přešel jsemna internetové bankovnictví ,jejda když jsem přišel včera na pobočku ERA v Sokolově Paní s titulem Bc .mě hned upozurnila ,že na mě má jen pár minut času ,že za chvilku končí!!Trochu mě to zarazilo jelikož jsem se s takovýmto jednáním nesetkal měl jsem učet ve SRN a tam jsem mnohokráte přišel jak se říká za 5.min.12 hod. Vždy se mnou slušně jednaly a vyšli vstříc.Ukázala mi v rychlosti jek se v internetovém bankovnictví orientovat a na otázku zda mohu jíti i do debetu tak mi začala opět říkat ,že má málo času a že zavírají za chvilku do uzávěry to bylo tak 10min.Dokonce jsem si připadal že to byla má chyba že nemám vyplněný jakýsu formulář na to abych mohl přetáhnout učet toto jsem žádal již při mé první návštěvě a doufal jsem ,že za 3 týdny toto bude k mé spokojenosti vyřešené.Nikoliv jen zase opět to že chtce končit abych přišel jindy!!!Řekl jsem této studované paní že přijdu ale tak akorát u nich zrušit účet !! Byl jsem v monterkách a sklidil jsem jen pohrdavý výsměch v jejím obličeji.Je takévé jednání s klientem normální u ERY??!! Po tom co jsem si zde přečetl jsem opravdu utvrzen v tom ,že odcházím od této instituce.!!!Nesmyslné poplatky pro mě jako klienta zbytečné platit za něco co nepožaduji!!A o jednání a vystupování zaměstnanců velice neprfesionální -- jsem přesvědčen ,že prodavačka z jakéhokoliv obchodního řetězce byt třeba ui z masa uzenin má lepší vystupování a jednání se zákazníkem ,dotyčná paní s jejím titule by měla pracovat alespon tak 5 let v tomto obchodním řetězci aby si vážila zákazníků !!! S pozdravem a mým vřelým doporučením dalším nastavajícim klientům ERA banky .Mirek
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

19. 12. 2012 12:55 | Lenka Crháková

Nesmyslné poplatky a nesmyslné úroky. Přišla mi domů upomínka, že mám zaplatit 200kč a za vedení účtu za minulý měsíc cca 20kč. Já to pochopila z upomínky tak, že ty 200kč jsou peníze na vedení účtu na další měsíce. Přece když mě někdo upozorňuje poprvé, tak je to bez finanční sankce, aspoň u solidního a kvalitního finančního ústavu. Prostě mě upozorní, já zaplatím a vše je vyřešeno. A i když účet nepoužívám a platím jim měsíčně za vedení účtu, tak můžou být rádi. Tak jsem zaplatila 220kč a další měsíc...byla další upomínka a to na 400kč plus 40kč. Pánové manažeři ptám se, proč hned tak velká sance 400kč!!! Pánové tam nahoře-ředitelé, manažeři, kdyby jste vymysleli lepší systém v tom, že upozorňujete bez nesmyslných upomínek za nehorázné peníze, tak by jste měli velkou klientelu, co říkáte!!! Nikomu nedoporučuji!!! Tak jsem volala pošt.spoř. na jejich linku a paní na lince si to musela vyposlechnout jak mě to hodně naštvalo a jsem ráda, že si hovory monitorují. Paní mi to vypočítala, abych měla klid i s tím, že vypovědní lhůta je další měsíc a to by byla další upomínka a další peníze. Byla to částka 700kč. Pěkný dáreček pod stromeček....700kč jsem dala pánům manažerům a ředitelům na vánoce, tak ať se pomějí. 920kč za vedení účtu na 4 měsíce a bez toho, abych účet používala. To si hned někdo rozmyslí jestli u Vás být anebo ne!!! Vemte si příklad z mBank. Neplatím ani korunu za vedení účtu a nikdy mi nepřišla od nich žádná "rána pod pás"
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (thegrid 25. 11. 2012 14:12)

Zobrazit všech 70 komentářů

Přidat nový příspěvek


Captcha

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  786 834 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Osoby v obchodním rejstříku

Subjekty v obchodním rejstříku

Subjekty finančního trhu

Nabídky práce

SPZ

Klíčová slova

Poradíme zdarma s výběrem finančních produktů

Najdeme vám nejvýhodnější finanční produkty. Zdarma!

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2014 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.