Alena Urubková, internetová komunikace, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. Přečtěte si více o porotci
ČSOB Investiční poradenství (uživatelské prostředí, informační hodnota, praktický test): 3; 1; 2
Podivná u ČSOB Investu je občas orientace na webu, obzvlášť když se v prostoru navigace vypíše pouze "O úroveň zpět". Graficky je web nezajímavý, bez nápadu.
Investiční kapitálové společnosti KB: 4; 3; 2
Na stránkách IKS KB jako bych se vrátila o několik let zpět. Grafika alá snaživý středoškolák, archaická a hlavně zmatená navigace, z níž různě mizí položky a poté se zase objevují. Kdysi elegantní, samostatně existující prezentace Felixu, je předělaná do podobně příšerného hávu. Proč???
Investiční společnost České spořitelny: 2,5; 1; 2
U ISČS na uživatele čeká pop up okno. Na selfpromo není nic závadného, ale jen pokud si z něj klient odnese požadovaný dojem. Očividně překlopený tiskový leták se špatně čitelným, titěrným textem moc služby nenadělá. A pokud vyskakuje při každé návštěvě homepage, na nezapomenutelný efekt je zaděláno.
ING Investment management: 1; 1; 1
Pioneer Investments: 1; 1; 1,5
ŽB – Trust, investiční společnost: 1; 1; 2
Sdílejte článek, než ho smažem