Lišák sponzorem sekce stavebního spoření na Peníze.CZ.
Už rok je Českomoravská stavební spořitelna partnerem sekce stavebního spoření na serveru Peníze.CZ. Pro svou komunikaci si zvolila reklamní nástroj speciálně vytvořený - sponzoring sekce.
Sponzoring sekce je postaven na jasné myšlence: aktivně oslovit všechny, kteří v jakémkoli období hledají informace o stavebním spoření. Nejde tedy o kampaně s omezeným trváním, ale cílenou, soustavnou komunikaci s potenciálním klientem. Úspěchu napomáhá i fakt, že je sponzoring sekce souhrnem několika nástrojů, které se navzájem doplňují a podporují svůj účinek.
Základem je sponzoringový box, který je umístěn na každé stránce sekce. Pokud návštěvníka neosloví hned při vstupu do sekce, jistě jej zujme na nižších úrovních, kam se postupně proklikne. Důležité je současné využití grafiky i hyper-textu - až 30 procent uživatelů totiž lépe reaguje na text. Znamená pro ně informaci, a proto jej otevřeně přijímají. Box svým obsahem na návštěvníka zapůsobí, i když si neklikne na žádný z prvků. Obsah boxu se mění podle aktuálních komunikačních priorit, dá se tedy ideálně využívat i k zapojení do probíhajících reklamních kampaní. Výsledky tohoto prvku odpovídají vysokému cílení a zajímavé pozici: sponzoringový box si celoročně udržuje click rate na úrovni dvou procent.
Jako kontakt s potenciálním klientem slouží formulář na vyžádání informací, který je umístěn na vybraných stránkách sekce. Zájemce o stavební spoření si tak pohodlně může objednat podrobné informace o spoření s Liškou. I když lidé na internetu příliš neholdují vyplňování informací, představuje tento nástroj zdroj 50 kontaktů na zájemce o stavební spoření s Liškou.
Příjemným doplněním komunikace jsou reklamní bonusy. Reklamní mailing, hypertext na homepage serveru, PR článek a interstitial (předstránku) využila Českomoravská stavební spořitelna pro posílení kampaní v průběhu roku. Důležitou součástí je i sleva na další reklamní kampaně, kterou jako dlouhodobý partner serveru získala. Bonusy společně se slevou představují snadný způsob, jak rozšířit kampaň i s omezeným rozpočtem.
Úspěchem sponzoringu sekce je nejen vzrůstající zájem u zadavatelů, ale i ocenění, které tento netradiční nástroj získal u odborné veřejnost. V březnu tohoto roku byl na příkladu komunikace Penzijního fondu Generali odbornou porotou soutěže i.Reklama 2001 vyhlášen nejlepší internetovou reklamou roku v kategorii nestandardních formátů.
Sdílejte článek, než ho smažem