Case study - ČMSS

redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003

Lišák sponzorem sekce stavebního spoření na Peníze.CZ.

Už rok je Českomoravská stavební spořitelna partnerem sekce stavebního spoření na serveru Peníze.CZ. Pro svou komunikaci si zvolila reklamní nástroj speciálně vytvořený - sponzoring sekce.

case study ČMSS - reklamní box

Sponzoring sekce je postaven na jasné myšlence: aktivně oslovit všechny, kteří v jakémkoli období hledají informace o stavebním spoření. Nejde tedy o kampaně s omezeným trváním, ale cílenou, soustavnou komunikaci s potenciálním klientem. Úspěchu napomáhá i fakt, že je sponzoring sekce souhrnem několika nástrojů, které se navzájem doplňují a podporují svůj účinek.

Základem je sponzoringový box, který je umístěn na každé stránce sekce. Pokud návštěvníka neosloví hned při vstupu do sekce, jistě jej zujme na nižších úrovních, kam se postupně proklikne. Důležité je současné využití grafiky i hyper-textu - až 30 procent uživatelů totiž lépe reaguje na text. Znamená pro ně informaci, a proto jej otevřeně přijímají. Box svým obsahem na návštěvníka zapůsobí, i když si neklikne na žádný z prvků. Obsah boxu se mění podle aktuálních komunikačních priorit, dá se tedy ideálně využívat i k zapojení do probíhajících reklamních kampaní. Výsledky tohoto prvku odpovídají vysokému cílení a zajímavé pozici: sponzoringový box si celoročně udržuje click rate na úrovni dvou procent.

case study ČMSS - mailový formulář

Jako kontakt s potenciálním klientem slouží formulář na vyžádání informací, který je umístěn na vybraných stránkách sekce. Zájemce o stavební spoření si tak pohodlně může objednat podrobné informace o spoření s Liškou. I když lidé na internetu příliš neholdují vyplňování informací, představuje tento nástroj zdroj 50 kontaktů na zájemce o stavební spoření s Liškou.

Příjemným doplněním komunikace jsou reklamní bonusy. Reklamní mailing, hypertext na homepage serveru, PR článek a interstitial (předstránku) využila Českomoravská stavební spořitelna pro posílení kampaní v průběhu roku. Důležitou součástí je i sleva na další reklamní kampaně, kterou jako dlouhodobý partner serveru získala. Bonusy společně se slevou představují snadný způsob, jak rozšířit kampaň i s omezeným rozpočtem.

case study ČMSS - mailing

Úspěchem sponzoringu sekce je nejen vzrůstající zájem u zadavatelů, ale i ocenění, které tento netradiční nástroj získal u odborné veřejnost. V březnu tohoto roku byl na příkladu komunikace Penzijního fondu Generali odbornou porotou soutěže i.Reklama 2001 vyhlášen nejlepší internetovou reklamou roku v kategorii nestandardních formátů.


Držíte se udržitelnosti?

Držíte se udržitelnosti?

Generali Česká pořádá soutěž SME EnterPRIZE, která oceňuje udržitelné podnikání. Přihlásit se můžete do 5. dubna.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+5
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Lidl se srovnává s konkurenty. „Suverénně nejlevnější“ je o koruny

28. 3. 2024 | Pavla Adamcová | 3 komentáře

Lidl se srovnává s konkurenty. „Suverénně nejlevnější“ je o koruny

Nová kampaň využívá srovnávací reklamu. Velikonoční ceny v Lidlu a Penny přitom porovnal sám Lidl, a to dlouho před Velikonocemi. Je to v pořádku?

Čokoláda jako luxus. Letos zdraží o desítky procent

27. 3. 2024 | Pavla Adamcová

Čokoláda jako luxus. Letos zdraží o desítky procent

Cena čokolády v obchodech za poslední rok stoupla už asi o 15 procent. Výraznější růst ale teprve přijde, shodují se analytici i prodejci. Důvodem je raketové zdražování kakaa na komoditní... celý článek

Otevírací doba na Velikonoce. Jak jsou otevřené obchody

26. 3. 2024 | Pavla Adamcová

Otevírací doba na Velikonoce. Jak jsou otevřené obchody

Velký pátek a Velikonoční pondělí – zákaz prodeje má pro každý svátek jiná pravidla. Tady je přehled pro rok 2024.

Tesco prohrálo s Lidlem. Žlutý kruh v modrém čtverci musí pryč

21. 3. 2024 | Pavla Adamcová

Tesco prohrálo s Lidlem. Žlutý kruh v modrém čtverci musí pryč

Obchodní řetězec Tesco ve Velké Británii tento týden prohrál dlouholetý spor s konkurentem Lidl. Tamní soud s konečnou platností potvrdil, že logo jeho věrnostního programu Clubcard... celý článek

Deset věcí, které vás nejvíc štvou při nákupech. Máte další?

21. 3. 2024 | Pavla Adamcová | 3 komentáře

Deset věcí, které vás nejvíc štvou při nákupech. Máte další?

Chaos v cenách, bloudění po prodejně, špinavé a nedostupné košíky, ohmatané pečivo... V naší anketě jsme se čtenářů zeptali, co jim v obchodních řetězcích nejvíc vadí.

Partners Financial Services