Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia
Úvodní stránka webu společnosti 1.IN již na první pohled ukazuje základní grafický prvek, který uživatele provází na všech zbylých stránkách - modré mřížky; či mříže? :) Hlavní stránka se snaží být spíše přehlednou a stručnější, než přehlcenou chaotickými odkazy na mnoho dalších informací. Možná však i úvod může být trochu poutavější, ale budiž. Šedý podklad v článcích a sekcích se vedle mřížkované modré příliš nevyjímá a působí spíše ospalým dojmem. Proč stále tolik finančních institucí má strach dát informacím trochu živější podobu? V sekci Otevřené podílové fondy je vidět, že se zde o to alespoň trochu pokusili, když dali každému fondu dle jeho názvu připodobující logo, písmeno … Nicméně celkové kreativní pojetí a zpracování stránek je skutečně poměrně nezajímavé a mdlé. Po obsahové stránce jsem byl v tomto případě také trochu zklamán. Ještě že mají alespoň anglickou verzi :)) Navigační menu je sice přehledné, ale proč pokud si chci zjistit stav svého portfolia, musím na něj výhradně z úvodní stránky?? V menu uvnitř serveru již odkaz na tuto službu chybí .. Nějak se mi zdá, že finanční výsledky jednotlivých fondů nejsou také zcela aktuální .. V Měsíční zprávě je poslední zpráva z března .. Server poskytuje tak široké množství informací, podpořené promo bannery, že jsem se v tom na chvíli úplně ztratil a nenašel mapu serveru :)) V nápovědě serveru jsem se toho taky moc nedozvěděl. A nenašel jsem také FAQ .. :( Chápu, že klientela 1.IN je hodně úzká a odborná, avšak server by měl být trochu tolerantní a otevřený také menším znalcům … |